خرید و فروش چای ایرانی

خرید و فروش چای ایرانی اصل و درجه یک

خرید و فروش چای ایرانی اصل و درجه یک لاهیجان به قیمت کیلویی ارزان تر در بزرگ ترین مرکز پخش چای شمال انجام می گردد. امکان ثبت سفارش خرید چای سیاه و سبز طبیعی ایرانی در انواع نمونه های چای ممتاز، سرگل، شکسته، قلم و باروتی در این سایت فراهم است. فروش عمده چای با حداقل سفارش 30 کیلو به قیمت کلی محاسبه خواهد شد.

حتما همه شما می دانید که موقعیت تولید چای در ایران در بیشترین میزان در استان گیلان با 90% باغات چای و مازندران با 10% در حال پرورش و تولید است. هر یک از ما ایرانی ها طبق آمار های حاکی تقریبا هر نفر 1/5 کیلوگم چای مصرف نموده و در نتیجه از جمله کشور های مصرف کننده بالای چای هستیم. چای سیاه بالاترین آمار خرید و فروش چای ایران و حتی نمونه های وارداتی رو دارا است. قطعا همه ما تمایل به آماده شدن سریع چای را داریم اما واقف باشید که هیچ نمونه چای طبیعی و اصل نمی تواند سریع آماده شود و نیاز است تا به خوبی و آرامی دم کشیده شود و پس از آن شما بهترین رنگ و رایحه خالص را در اختیار خواهید داشت.

خرید و فروش چای ایرانی

چای ایرانی لاهیجان

شهر لاهیجان یکی از قدیمی ترین نقاط کشت چای در ایران است. خرید و فروش چای ایرانی در این شهر رنق خاصی داشته و همواره درجه یک ترین انواع چای ارگانیک و خالص را می توان در این ناحیه با تجربه بالای تولیدکنندگانش در اختیار داشت. اگر به دنبال یک چای سنتی و اصیل با رایحه عالی هستید سفارش چای از این شهر را از یاد نبرید. چای ایرانی لاهیجان هم در بازار داخلی و هم بخش صادرات مورد توجه بوده و برای خریداران عمده ای در رتبه اول سفارشات قرار دارد.

زمان برداشت چای در ایران

  1. بهار
  2. تابستان
  3. پاییز

 

خرید و فروش چای ایرانی

کیفیت چای ایرانی

شرایط جوی و اقلیمی بر روی کیفیت نهایی چای بسیار تاثیرگذار می باشد به طوری که طی تحقیقات معلوم شد که چای های رشد یافته در ارتفاعات رنگدهی بالاتر و چای های نقاط پست و دامنه کوه ها رایحه بیشتری را در خود نهان دارند. در مورد فصل نیز چای بهاره کیفیت و رایحه بالاتر و چای تابستانه و پاییزه قدرت رنگ بالاتری دارند.

نام بهترین چای ایرانی را می دانید؟

چای های ایرانی نیز همانند دیگر چای ها دارای رتبه بندی کیفیتی و قیمتی هستند تا در بازار بهتر مشخص و امکان خرید و فروش بهتر آن ها فراهم شود که عبارتند از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکته، چای باروتی و خاکه که هر یک درجه بندی قوی و ضعیفی را دارا هستند. در میان این اسامی چای سرگل بهاره که از اولین برداشت برگ سبز در بهار و برگچه های ابتدایی به دست می آید لقب بهترین چای را در بازار خرید و فروش چای ایرانی داده اند.

خرید و فروش چای ایرانی

خرید و فروش چای ایرانی اصل و درجه یک

خرید یک چای اصل در بازار اشباع از چای های متنوع کار سخت و دشواری است و همواره خریداران را با سختی ها و دشواری های همراه نموده است. چای سنتی ایرانی که در نواحی چایخیز شمالی تولید و آماده عرضه می شود از سالم ترین چای ها و کاملا تضمینی بوده که در طی سال های اخیر به شکل راحت تری عرضه و در دسترس قرار گرفته اند. برای خرید و فروش چای ایرانی اصل و درجه یک به طرق سنتی و اینترنتی می توان اقدام نمود که فروش اینترنتی چای موقعیت خوب و فرصت خوبی را برای دسترسی و کیفی بهتر و ارزان تر چای ها فراهم نموده و می توان چای فله ای و بسته بندی طبیعی و خالص را هم عمده و کیلویی به آسانی و تولید تازه خریداری نمود.

قیمت چای ایرانی خوب کیلویی چند؟

برای استعلام و دریافت چای نیاز است تا مراکز و نمایندگی های معتبری را شناخته و اقدام به همکاری با این نهاد ها نمود. قیمت چای برای بسیار از خریداران کلی حائز اهمیت بوده اما فاکتور هایی سبب تغییرات قیمیت در برهه هایی از سال خواهند شد که عبارتند از :

  • فصول برداشت
  • میزان محصول به دست آمده
  • حجم واردات چای به بازار
  • نوع چای
  • میزان واسطه های موجود
  • هزینه های جانبی همچون حمل و نقل
  • نحوه خرید (فله یا برند)
  • حجم تقاضای خرید و فروش چای ایرانی
  • صادراتی بودن چای و یا عرضه در بازار داخلی

خرید و فروش چای ایرانی

خرید چای ایرانی فله

خرید و فروش چای فله ایرانی در میان خریداران بسیار حائز اهمیت و پرطرفدار می باشد. برای خرید و فروش چای ایرانی فله از بهترین انواع چای اصیل و سنتی به شکل بی واسطه و تضیمنی با ارزان ترین قیمت بازار چای و کاملا رقابتی می توانید هماهنگی های لازمه را با کارشناسان مرکز چای ارگانیک ایران در لاهیجان انجام و اعلاترین چای درجه یک و خوش رنگ و رایحه را از نمونه های چای سیاه و چای سبز را در حجم مورد نظر تهیه و تامین نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com