خرید چای گیلان

خرید چای گیلان بهاره درجه یک

خرید چای گیلان بهاره درجه یک با بهترین کیفیت و فروش بی واسطه در حال انجام می باشد. شما می توانید در این مرکز انواع چای سیاه و چای سبز فله و بسته بندی شده را به صورت عمده و جزیی خرید نمایید. چای گیلان مقام اول در تولید و سطح زیر کشت را دارا است.

آیا می دانستید که گیلان با داشتن بیشترین مساحت زیر کشت چای 90% بزرگترین و مهم ترین قطب تولید چای ایران محسوب می شود؟ فصل بهار شروع و آغاز تکاپو برای چایکاران و کارخانه داران است. در این زمان چای ها از ارتفاع و نقاط جلگه برداشت و در داخل کیسه های بزرگ موسوم به زنبیل چای که در آن گاها 100 کیلو چای جا می گیرد قرار گرفته و رهسپار کارخانه و تعیین سرنوشت نهایی می شوند.
ما ایرانی ها یکی از مصرف کنندگان بزرگ چای در دنیا محسوب می شویم به طوری که هر فرد ایرانی به طور متوسط سالیانه 1/4 کیلو گرم چای مصرف می کند، پس به طور حتم تولید داخل کفاف حجم تقاضا را نداده و کشور ما یکی از نقاط مهم برای ورود چای از طریق تولید کننده های بزرگی همچون هند و کنیا و… به حساب می آید پس لزوم اهمت به سلامت چای در زمان خرید بسیار حائز اهمیت می باشد.

خرید چای گیلان بهاره

انواع چای در گیلان

  • چای سیاه گیلان
  • چای سبز گیلان
  • چای سفید گیلان

خرید چای گیلان درجه یک

چای بهاره گیلان

40 الی 42% از سهم برداشت سالیانه چای در گیلان متعلق به فصل بهار و چای بهاره است که بیشترین میزان خرید چای گیلان را شامل می شود. کیفیت و طعم خالص و ناب این چای همه را شیفته خود نموده و بازار خوب فروش چای را در نقاط چایخیز فراهم ساخته است.

چای درجه یک را چگونه بشناسیم؟

  • دیر دم است و سریع رنگ پس نمی دهد
  • رایحه خوشبو و طبیعی دارد
  • اگر لمسش کنید زبر و برنده است
  • دانه های وزن دار چای
  • مشاهده پیچش در دانه های چای
  • ساقه چای در آن رویت شود
  • در اقسام بهاره آن وجود زر نشانه مرغوبیت بیشتر است

خرید چای گیلان درجه یک بهاره

نقاط مثبت خرید چای از گیلان

  1. کاملا طبیعی و بدون اسانس
  2. قیمت ارزان تر
  3. کیفیت بالاتر
  4. خرید عمده و کیلویی چای
  5. ارسال بی دغدغه به تمام شهرستان ها
  6. حمایت از تولید کننده و چایکاران

 

خرید چای گیلان بهاره

نمایندگی اینترنتی خرید چای گیلان

آیا از نمایندگی اینترنتی پخش چای در سراسر کشور مطلع هستید؟ آیا تاکنون خرید از این مرکز را تجربه نموده اید؟ این مراکز به جهت بی دغدغه بودن امروزه به خوبی توانسته نیاز خریداران را بدون کوچکترین دغدغه ای به انجام رساند. به شما توصیه می شود تا به همراه این مجموعه مرغوب ترین نمونه از انواع چای فله و درجه یک بهاره را در اختیار داشته باشید.

نمایندگی اینترنتی خرید چای گیلان

خرید چای گیلان عمده

با توجه به وجود مراکز عمده تولید و فروش چای در گیلان لذا حجم سفارشات خرید عمده چای را نیز شاهد می باشیم. تمامی چای ها تضمینی و کاملا خالص و بدون افزودنی می باشند و شما می توانید در هر نقطه از بازار چای ایران بدون دغدغه از بهترین کیفیت چای های شمال ایران بهره مند شوید. قیمت رقابتی چای ها و سودآوری خوب و موردنظر را با مجموعه سایت اینترنتی چای ایرانی دنبال نمایید.

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com