قیمت چای دستی

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان با بهترین کیفیت درجه 1 و قیمتی رقابتی با مجموعه بازار چای ارگانیک ایرانی همراه شوید. فروش عمده و کیلویی مرغوب ترین چای فله ممتاز و اصل از منبع کشت و تولید چای در حال انجام می باشد. متقاضیان خرید چای می توانند سفارشات خود را بدین طریق ارائه و از مزایای این روش بهره مند شوند.

چای سیاه یکی از برترین چای های موجود در بازار است که به دلیل داشتن رایحه و رنگ و طعمی مطلوب مورد توجه و خریداران این امکان را دارند تا آن را در رنج قیمتی مختلف و درجه کیفیتی خریداری کنند. شاید دسترسی به چای در بازار به شکل راحتی باشد اما امروزه گشت و گذار در بازار و اعتماد به چای خریداری شده بسیار مهم و خریداران را به سمت خرید مستقیم و چای تازه سوق داده است.

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

این چای یکی از بهترین نمونه های چای ایرانی اصیل است که در آغاز اولین برداشت برگ سبز در بهار از جوان ترین برگ ها به دست آمده و رایحه بی نظیری دارد. ارزش قیمت این چای بالاتر و تنها امکان تولید و برداشتش در بهار امکانپذیر می باشد. چای های برداشت بهار نیز متنوع و دارای کیفیت های مختلف با شکل ظاهر متفاوت هستند که با اسامی (سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه) خوانده می شوند. شهر لاهیجان مهم ترین مرکز پرورش و تولید چای در ایران برشمرده شده و همواره چای سنتی اصیل سیاه ایرانی را با بالاترین کیفیت می توان در این شهر و دیگر نقاط همجوارش جستجو نمود.

دلایل تلخی و گسی بالاتر چای های برداشت بهاره چیست؟

چون این چای ها از جوان ترین برگ ها به دست آمده که در یکدوره در استراحت بوده (برداشت چای در زمستان انجام نمی گردد) و در جریان بودن مواد مغذی بالا در برگ های بالایی ساقه چای همچنین عدم فرآوری خاص یا عدم افزودن رنگ و اسانس سبب می شود تا چای اصلی ترین شکل طبیعی خود را حفظ و در نتیجه تلخی و گسی داشته که می توان خواص بالایی را بدین چای ها نسبت و شاهد طعم بی نظیر و 100% خالصی در آن بود.

چرا چای بهاره تقاضای بیشتری دارد؟

چای های تولید شده در این فصل کیفیت بالایی دارند و چون به صورت نوبرانه می باشند لذا مشتریان بسیاری در بازار همواره به دنبال این چای می باشند. چای برداشت پاییز و تابستان نیز کیفیت بالایی داشته و قدرت رنگ چای های این فصول بالاتر از انواع بهاره بوده و چای بهاره 10 الی 1 % رایحه و عطر بیشتری دارند، ضمن اینکه منطقه کشت نیز عامل مهمی در افزایش فروش و کیفیت چای هستند. چای ممتاز و چای قلم سنتی بهار نیز بعد شرگل در سطح تقاضا یخرید بالا قرار دارند.

  • وجود زر در چای
  • رایحه بالا
  • برگ های حاوی کرک و رایحه فراوان
  • وزین بودن چای از ویژگی های بارز چای های فصل بهار می باشند.

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

برخورداری از تجربه، قدمت و آگاهی از ذائقه مصرف کنندگان راهنمای ما در برآورده ساختن نیاز مشتریان چای به صورت حرفه ای و تخصصی است. خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان از سراسر ایران در این مجموعه امکانپذیر بوده و در این مدت توانسته ایم نیاز بسیاری از مشتریان چای تخصصی را برآورده ساخته و لذت یک خرید آسان و امن را فراهم سازیم. خرید چای از طریق آنلاین بسیار آسان بوده و سفارش خرید چای در اسرع وقت به محل سکونت یا کار شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع از قیمت چای و راهنمایی در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاورین مرکز در ارتباط تا چای ارگانیک، طبیعی و اصل را در اختیار داشته باشید.

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

مزیت خرید چای سیاه ایرانی به سایر چای های موجود در بازار چیست؟

  1. از هیچگونه رنگ و اسانس غیرطبیعی و شیمیایی در چای ها استفاده نمی گردد.
  2. بهداشتی و طبیعی بودن چای
  3. رعایت استاندارد و اصول بهداشتی در این چای ها
  4. خاصیت بالاتر به دلیل عدم دستکاری در چای
  5. دسترسی بهتر و امکان خرید چای تازه تولید سال
  6. دریافت قیمت های ارزان تر ضمن کیفیت تضمینی چای ها
  7. سازگاری و تناسب بیشتر آن با ذائقه ما ایرانی ها
  8. حمایت از تولید داخل و در نتیجه افزایش تمرکز بیشتر بر این صنعت

خرید یانترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

فروش چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان

خریداران چای در بازار همواره به دنبال چای خوب و مرغوب هستند تا بتوانند با توجه به مبلغ پرداختی بهترین چای اصل و خالص را خریداری نمایند. انتخاب و خرید چای سیاه اصل در بازار برای بسیاری که اطلاعات کافی در این زمینه را ندارد سخت و دشوار بوده، لذا مراکز تخصصی و سایت های حرفه ای در این زمینه از نواحی چایخیز توانسته اند بستر خوبی را در فضای اینترنت بدین جهت راه اندازی و کمک شایانی را به خریداران عمده و جزیی چای نمایند. خرید سنتی و خرید اینترنتی چای سیاه سرگل و بهاره لاهیجان هر دو از راه های دسترسی به این چای می باشند اما خرید آنلاین چای توانسته چای را تازه دست اول از تولید به مصرف و به قیمت درب کارخانه با شرایط عالی فراهم نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com