چای بهاره

فروش انواع چای بهاره لاهیجان فله درجه یک

چای بهاره لاهیجان از جمله چای های موردپسند و درجه یک است که فروش عمده و بالایی را دارا می باشد. بازار چای ایرانی مفتخر است تا ضمن عرضه بهترین انواع چای بهاره فله به خریداران این چای اصیل و مرغوب را با قیمت کاملا رقابتی نیز ارائه نماید. فروش انواع چای بهاره لاهیجان فله درجه یک 98 از هم اینک آغاز شد.

چای بهاره

چای یک نوشیدنی با ویژگی های منحصر به فرد است که هرچه عطر و رنگ آن برای فرد خوشایندتر و مورد قبول باشد از فروش بالاتری برخوردار خواهد بود، اما در این میان شناخت یک چای خوب و درجه یک و بدون مواد افزودنی در بین انواع چای های موجود در بازار از اهمیت بسزایی برخوردار است. در شهر لاهیجان شرقی ترین منطقه در استان گیلان بوته های چای در سطح وسیعی کشت و با توجه به قدمت به بهترین نحو در حال تولید هستند. در این مراکز چایسازی چای به شکلی سنتی و رسمی تولید می شود و با توجه به ایجاد حس رقابت در این مرکز ها لذا می توان قیمت ها و کیفیت های مختلفی از چای را مشاهده کرد. فروش انواع چای بهاره لاهیجان فله درجه یک سهم قابل توجهی در انتظار مشتریان و متقاضیان سراسر کشور دارد به طوری که این زمان را یکی از بهترین زمان ها جهت خرید عمده مرغوب ترین و اصل ترین چای ها با توجه به شاداب و جوان بودن برگ های گیاه چای می دانند.

چای بهاره

تولید چای در لاهیجان

چای لاهیجان از جمله درجه یک ترین انواع چای تولید شده در داخل کشور با قدمت بیش از صد سال است که نام و آوازه آن در تمام ایران شهرت داشته و بسیار مورد استقبال قرار دارد. چای لاهیجان در سه چین بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود و انواع چای سیاه و چای سبز بهاره لاهیجان با توجه به کیفیت بالا معروفیت بسیاری دارند. این چای ها هم به صورت فله، بسته بندی و تی بگ قابل عرضه می باشند و هم اینک برند های مختلفی در حال انجام این امور و عرضه محصولات خود به بازار چای می باشند. تولید چای در لاهیجان تنها منحصر به فروش داخله نبوده و هم اینک بازار فروش خوبی را در سایر نقاط دنیا دارا می باشد. از انواع درجه بندی چای های بهاره می توان به :

  • چای سرگل
  •  چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • و چای خاکه اشاره کرد.

آیا می دانید که تولید چای در لاهیجان تنها از طریق کارخانه ای نبوده و چایکاران محلی این شهر نیز در حال تولید چای به شیوه سنتی و با نام چای دستی در منزل هستند؟

چای بهاره

چای دستی چیست؟

این چای حاصل دسترنج چایکاران در منزل است و به دلیل سختی در تولید در حجم کم و سفارشی تولید می گردد و نمی توان آن را در سایر بازار ها و یا حجم عمده مشاهده کرد. در این روش کشاورزان با دستچین نمودن برگ های چای کیفیت بالای چای را رقم میزنند و تفاوت این شیوه با کارخانه در مالش دادن با دست و خشک کردن در دستگاه های کاملا سنتی و قدیمی است. چای حاصله دارای ظاهر درشت، دیر دم، طعم تلخ، گس و شکلاتی است و متفاوت از چای کارخانه ای می باشد. چای دستی کیفیت بالا و مشتریان خاصی داشته و قیمت آن بالاتر از دیگر چای ها می باشد. برای تهیه و سفارش این چای یی از آسان ترین راه ها مراکز فروش و عرضه چای در لاهیجان می باشند.

چای بهاره لاهیجان

برداشت چای بهاره در اردیبهشت ماه آغاز می شود و در این زمان برگ های چای در اوج کیفیت، شادابی و تازگی قرار دارند و همین امر سبب ایجاد یک چای طبیعی با عطر، طعم و رنگ بسیار عالی می شود که ضمن بازار پسندی و فروش خوب فواید و خواص بسیاری را نیز با خود به همراه دارد. به دلیل برداشت این چای در فصل بهار به این نام خوانده می شوند و نوع چای سرگل که محبوبیت بسیاری را در میان مقاضیان دارد را تنها می توان در این فصل شاهد بود و در دیگر چین ها دیگر این چای را نخواهیم داشت. چای های بهاره کیفیت بالا و طعم خاص خود را دارا هستند و رایحه مطبوع و بالای این چای آن را در میان سایر چین چای ها منحصر به فرد و با تقاضای بالا روبه رو نموده است.

چای بهاره لاهیجان

خواص چای بهاره

  • ضد ویروس
  • کاهنده قند خون
  • تقویت قوای فکر و تمرکز
  • هضم بهتر غذا
  • ضد سرطان
  • آرامبخش
  • پایین آورن غلظت خون
  • مراقبت از کلیه
  • رفع خواب آلودگی
  • پیشگیری کننده از آلزایمر و پارکینسون
  • مراقبت از کبد
  • دفع کننده سموم بدن و…

چای بهاره

بهترین نوع چای چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

  • بدون هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی مصرف شود.
  • رنگ و بو و عطر آن کاملا طبیعی باشد.
  • رنگ نزدیک به قرمزی دارد.
  • سریعا در آب رنگ پس نمی دهد و در مدت کوتاه رنگ غلیظی پیدا نمی کند.
  • پس از دم کشیدن رنگ زلال و شفاف دارد نه گل آلود که بر دیواره فنجان نمی نشیند.

جالب است بدانید که مصرف عطریات و افزودنی به چای سبب می شود تا این مواد خطرناک در کبد تجمع و تبدیل به سمومی شود که برای بدن و سلامتی بسیار خطرناک است.
در انتخاب چای خود دقت کنید و ترجیحا از چای برگ درشت تر که کیفیت بالایی دارند استفاده نماید.

شیوه فروش انواع چای در ایران

  • فروش حضوری
  • فروش اینترنتی
  • فروش مویرگی
  • فروش از طریق نمایندگی

چای بهاره لاهیجان

خرید و فروش چای بهاره اصل

خرید و فروش چای اصل در بازار یکی از موضوعات مهم و قابل توجه است که امروزه با توجه به افزودنی های غیر مجاز و رنگ های شیمیایی که به چای افزوده می شود کمتر دیده می شود. چای تولید شده در داخل ایران با توجه به اینکه کاملا سالم و در فضایی بکر و بدور از آفت کش ها پرورش داده شده و در آن از هیچ افزودنی استفاده نمی گردد لذا کاملا مورد تایید قرار داشته و این روز ها به یک چای محبوب در بازار مبدل گردیده است. خرید و فروش چای بهاره اصل و کاملا درجه یک در نمایندگی پخش چای شمال به شکل فله و بسته بندی در حال انجام است و بهترین مارک چای لاهیجان را می توان از این طریق خریداری و فروش خوبی را از سمت آن با توجه به رضایتمندی مشتریان تجربه نمود.

فروش انواع چای بهاره لاهیجان فله درجه یک

هم اینک فروش انواع چای بهاره مستقیم و از درب کارخانه در مرکز مقابل در حال انجام می باشد. هر ساله با آغاز برداشت چای بهاره می توان حجم متقاضیان بالایی را مشاهده کرد که جهت پیش خرید و خرید عمده و کلی چای اقدام می نمایند. از آنجا که ارسال تمامی سفارشات از درب کارخانه در حال انجام است لذا می توان کیفیت و خلوص بالای چای را کاملا تضمین شده در اختیار داشت. اگر فروشگاه، مغازه، ارگان و یا از تجار چای ایرانی هستید می توانید انواع چای فله و درجه یک لاهیجان را به قیمت ارزان تر و کیفیت بسیار بالا در اختیار داشته باشید.

چای بهاره

فروش چای صادراتی فله بهاره

کیفیت بالای چای در فصل بهار آن را به یکی از بخش های قابل صادرات و مورد تقاضا در سایر کشور ها مبدل نموده است. فروش انواع چای بهاره لاهیجان فله درجه یک صادراتی در مجموعه چای ایرانی در حال انجام است و بسته به سفارشات قابل عرضه در کارتن، یسته های 10، 20 و 25 کیلویی می باشد. چای شکسته بهاره در بخش صادرات متقاضی بسیار بالاتری را به نسبت قیمتی و کیفیتی دارا می باشد. تمامی امور مربوطه ائم از بهداشت، استاندارد و قرنطینه نیز توسط این مرکز قابل انجام می باشد.

لیست قیمت انواع چای بهاره لاهیجان

در دست داشتن لیست قیمت و اطلاع از قیمت انواع چای می تواند در انتخاب درست و آگاهانه چای و داشتن تنوع محصول در فروشگاه کمک شایانی را نماید. در خرید های عمده با توجه به حجم مورد نظر تا حدود زیادی از قیمت ها کاسته خواهد شد. با توجه به وجود لیست قیمت متعدد لذا جهت بهره مندی از این مزیت می توانید تنها با ارتباط با کارشناسان واحد فروش از نرخ روز انواع چای ایرانی در هر زمان از طول سال مطلع شده و با دریافت لیست انتخاب هوشمندانه ای را داشته باشید. (انواع چای های بهاره قیمت بیشتری را نسبت به چای های سایر فصول دارا می باشند.)

اخبار چای بهاره

در سال 98 کیفت بالای برگ سبز چای و چای خشک را شاهد هستیم و با توجه به حمایت های دولت در این بخش شاهد افزایش خرید تضمینی برگ سبز چای از کشاورزان بوده ایم. قیمت چای در سال جدید با توجه به افزایش تورم در مورد تمامی کالا ها در این بخش نیز مشاهده شده و با توجه به کیفیت مطلوب چای ها امید صادرات خوب و بالای چای را خواهیم داشت. طی سال های اخیر تبلیغات خوب رسانه ای، حمایت دولت از این بخش، حمایت مردمی و تبلییغات در فضای مجازی توانسته نقش پررنگی از این چای را نمایان نماید به طوری که سبب شده تا درخواست سفارش خرید چای داخله تا حد بسیاری چه در داخل و چه در کشور های حاشیه و همسایه افزایش یابد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com