خرید چای سرگل

خرید چای سرگل بهترین چای ایرانی

خرید چای سرگل بهترین چای ایرانی با قیمت کاملا رقابتی و کیفیت بسیار بالا از هم اکنون آغاز گردیده. آیا می دانستید فروش اینترنتی این چای بهاره با چه استقبال خوبی مواجه شده است؟ چای سرگل دارای عطر، طعم و رنگ بی نظیر و خواص فراوانی بوده و به صورت خرید 1 کیلویی (جزیی) و عمده (حداقل 50 کیلویی) در دسترس شما قرار دارد.

چای سرگل چیست؟

چای سرگل یک چای اعلاء و حاصل استفاده از برگ های بالایی گیاه که تمامی مواد مغذی و رایحه چای در آن جریان دارد می باشد یعنی یک غنچه و دوبرگ زیرین و تنها چایی است که فقط در فصل بهار موجود بوده و عطر، طعم و رنگ بینظیری را دارا می باشد که اگر از آن نوشیده باشید حتما مجدد به دنبال خرید آن هستید.

  • دیر دمی
  • رنگ بالاتر چای
  • رایحه بیشتر از دیگر چای ها
  • طعم گس و تلخ این چای از ویژگی های بارز آن می باشد.
  • دارای استاندارد های لازمه برای یک چای محبوب و مورد تایید

چای سرگل ایرانی

چای و چایکاری در شمال ایران

چایکاری و تولید چای در مناطق خاصی از کشورمان همچون لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، کلاچای، فومن، صومعه سرا، شفت، رامسر و تنکابن در حال انجام است و با توجه به عدم سمپاشی باغات چای، چای ها کاملا سالم و طبیعی بوده و می توان با خیالی آسوده و بی دغدغه آن را مورد مصرف قرار داد. زمان ترویج کشت چای در ایران به یک قرن پیش باز می گردد زمانی که آقا محمد میرزا قوانلو ملقب به کاشف السلطنه با تلاش های مکرر و جهت خودکفایی چای در این عرصه و عدم خروج ارز از کشور توانست بذر و نهال چای را از هندوستان به ایران آورد و با آزمون های مختلف کشت چای در نواحی شمال و شهر چارخانسر لاهیجان به نتایج مثبت رسید. با توجه به چالش های پیش روی چای ایرانی اما این چای امروزه جان دوباره ای به خود گرفته و از سمت بازار داخل و خارجی تقاضای بالایی را دارا می باشد.

خرید چای سرگل

خواص چای سرگل بهاره

  • آرامش بخش و استرس زدا
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کاهش دهنده کلسترول
  • کاهنده التهاب
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت تمرکز
  • رقیق نمودن خون
  • رفع سرماخوردگی و آنفلوآنزا
  • مراقبت از کبد و…

خرید چای سرگل

زمان برداشت چای سرگل

زمان برداشت چای بهاره سرگل از نیمه اول اردیبهشت در خطه های چایی خیز شمال ایران آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می بابد. مدت برداشت این چای کوتاه بوده و هر چه به تابستان و پاییز پیش می رویم از مواد مغذی درون برگ ها کاسته شده و بر گ های چای حالت خشبی و ضمخت تری را پیدا می نمایند. با آغاز برداشت چای و یا قبل آن خریداران همیشگی مجموعه اقدام به پیش خرید چای در حجم مورد نظر می نمایند زیرا به کیفیت آن اطمینان کامل دارند و نمی توان این سطح کیفیت را در دیگر چای ها مشاهده کرد.

اسامی بهترین چای ایرانی

چای ایرانی بیشترین حجم تولید و تقاضای خرید را در زمینه چای سیاه و چای سبز دارا بوده و در کارخانه در مراحل انتهایی برمبنای شکل ظاهر و سطح کیفی از الک های خاص با شماره متفاوت بر اساس سایز دارا بوده عبور و زیر نظر کارشناسان تقسیم بندی و قیمت گذاری می شوند.

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه که مجدد هریک درجه های مختلف کیفی را دارا می باشند.

چای سرگل

چرا چای سرگل قیمت بالاتری دارد؟

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد در چای سرگل و نوبرانه بودن آن در آغاز برداشت به دلیل مرغوبیت بالای این چای و ترد و تازه بودن درجه بندی روی آن صورت نمی پذیرد و این چای به لحاظ قیمت بالاتر از سایر انواع چای هاست و خواص و فواید بسیاری را به همراه دارد که به همین دلیل با استقبال خوب خرید نیز از سمت مشتریان مواجه می شود.

 

قیمت خرید چای سرگل چند است؟

قیمت این چای در سال 97 از آغاز بهار به نرخ 35 الی 50 هزار تومان در بازار چای به قیمت مصرف کننده معامله گردیده و نرخ عمده آن چیزی مابین 23 الی 25 تومان بوده است. ناگفته نماند که در این رابطه نوع منطقه، کیفیت و نوع برند چای نیز تاثیر بسزایی را داشته اند و در سال 98 نز با توجه به افزایش قیمت محصولات مختلف بالطبع این افزایش را در مورد این چای و سایر انواع چای ایرانی شاهد خواهیم بود اما هیچ چیز نمی تواند مانع خرید چای سرگل بهترین چای ایرانی شود زیرا کیفیت و قیمت متناسب را دارا بوده و به همان نسبت خریداران نیز این موضوع را درک و به دنبال تهیه و تامین این چای می باشند.

خرید چای سرگل ایرانی

آیا دوست دارید خرید چای سرگل ایرانی را به راحتی تجربه کنید؟

خرید چای سرگل ایرانی با توجه به بالا نبودن حجم تولید شاید برای بسیاری از دوستداران آن دشوار باشد که برای حل این موضوع راهکاری اندیشیده شده و سایت چای ارگانیک ایرانی از شهر چایخیز لاهیجان این آمادگی را دارد تا بهترین چای بازار را جهت فروش به شما محترمین در تهران، خراسان، کرمانشاه، اصفهان و سایر شهر ها عرضه نماید.

بهترین چای سرگل

مرکز فروش چای سرگل

مرکز فروش چای ایرانی از مزایای عالی آن می توان مطلع ساختن از زمان آغاز برداشت و عرضه نمودن چای سرگل به بازار و ارسال مستقیم آن ضمن قیمت های واحد و یکسان در سطح کشور یاد کرد. فروش چای سرگل به دلیل رایحه مطبوع و تلخی و گسی مورد قبول بسیار مورد تایید می باشد. این چای ظاهر بازار پسندی داشته و از سمت خریدارن چای سرگل ممتاز از آن یاد می شود. در این مرکز مرغوب ترین کیفیت چای ایرانی تقدیمتان خواهد شد و شما می توانید هم خرید خانگی و هم عمده خود را با این مجموعه به یاد بسپارید. خرید چای سرگل بهترین چای ایرانی هم اینک از سایت ها، نمایندگی ها و فروشگاه های مجازی در حال عرضه می باشد اما حواستان باشد بهترین مجموعه را برگزیده تا طعم شیرین یک تجارت خوب عمده و کلی را تجربه و به یاد بسپارید. هدف این مرکز در دراز مدت :

  • ترویج بیشتر مصرف چای ایرانی
  • ارائه کیفیت هایی هر چه بیشتر و بالاتر
  • صادرات پر رونق و پر رنگ تر از قبل
  • حامی کشاورزان و تولید کنندگان
  • عرضه چای ایرانی و تولید ملی در بسته های شیک و قابل رقابت

چای سرگل

سفارش خرید اینترنتی چای سرگل شمال

از طریق بازار چای ایرانی شرایط خرید چای سرگل به صورت آنلاین و اینترنتی نیز فراهم آمده و دیگر لازم نیست تا نگران تهیه این چای اعلای ایرانی در دیگر نقاط کشور باشید. این چای اصیل از خطه شمال با کیفیت و عطر و رنگی بی نظیر زین پس در هر زمان در جمعتان حضور داشته، تنها کافیست تا سفارشات خود را به کارشناسان ما ارائه و بهترین ها را با ما در سراسر ایران تجربه نمایید. با خرید اینترنتی بهترین چای، قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بالا را تجربه کنید و حامی چایکاران و تولیدکنندگان چایی ایرانی باشیم.

 

بهترین چای سرگل

خرید چای سرگل بهترین چای ایرانی کاملا تضمینی

یکی از بهترین پیشنهادات ما به شما خرید چای سرگل در اول فصل بهار به دلیل اوج کیفیت در این چای می باشد. در کنار این چای سایر چای های بهاره ایرانی نیز مرغوبیت بالایی داشته و به دلیل داشتن کیفیت و فدرب بالای رنگ، عطر و طعم کاملا تضمینی و طبیعی هستند. اگر تاکنون موفق به خرید چای سرگل و دیگر چای های ایرانی به صورت مسقیم نشده اید می توانید از هم اکنون بهترین نمونه از چای ها را از طریق مرکز خرید چای در شمال هم عمده و هم کیلویی تهیه نمایید. به دلیل همکاری و فعالیت کارخانه های چایسازی لذا خرید چای سرگل بهترین چای ایرانی تضمینی و ارائه انواع چای فله و برند های معتبر در این نمایندگی در حال اجرا می باشد. شما می توانید با خرید این چای و هر یک از سایر چای های تولید ملی نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق وب سایت مقابل در اختیار ما قرار داده، باشد تا تلاش ها به سمت افزایش هر چه بیشتر تولید و جلب رضایت هرچه بیشتر شما از کیفیت این چای ها و صادرات بیش از قبل چای ایران بیانجامد.

چای ایرانی

فروش چای شمال ایرانی در تهران و سایر شهر ها

آیا می دانستید مرکز خرید چای ایرانی تمام شهر های ایران را به لحاظ تهیه و تامین زیر پوشش قرار داده است؟ زیرا بدین طریق با پخش عمده و کلی چای به راحتی این چای در دسترس همگان قرار گرفته و با مصرف آن بر مشتریان این چای افزوده خواهد گردیدو هم اینک اگر در تهران و ه یک از شهر های ایران هستید میی توانیید خرید عمده و حتی خانگی خود را از طریق این مجموعه به ثبت رسانیده و در اسرع وقت آن را درب منزل و یا محل کار و یا بازار هدف مورد نظر دریافت نمایید.

نحوه ارسال سفارشات عمده و جزیی چای به چه طریقی است؟

با توجه به میزان و حجم سفارش و فاصله مرکز تولید تا بازار هدف می توان از راه های ارتباطی همچون :

  • باربری
  • تیپاکس
  • پست
  • اتوبوس یاد کرد که مدت ارسال نیز از زمان 6 ساعت الی 2 یا 7 روز کاری متغییر خواهد بود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com