خرید بهترین چای سبز درجه یک

خرید بهترین چای سبز درجه یک

خرید بهترین چای سبز درجه یک را چگونه انجام می دهید؟ آیا می دانید مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی عرضه و پخش مستقیم انواع چای طبیعی را از شهر لاهیجان انجام می نماید؟ چرا قیمت کیلویی چای در این روش ارزان تر از خرید چای در بازار می باشد؟

چای سبز همانند چای سیاه تهیه شده از برگ های تازه گیاه چای است که در فرآیند تولید آن کمترین اکسایش انجام شده و یا این مرحله حذف می گردد. محل و زادگاه اصلی چای سبز در جهان که شناخته شده هم می باشد کشور چین است که همواره بزرگ ترین تولید کننده و صادرکننده این چای محسوب می شود. در کشور ما ایران استان گیلان منبع اصلی و بزرگ ترین قطب تولید کننده چای سیاه و سبز برشمرده می شود. امروزه تبلیغات گسترده ای در فضاهای مختلف برای استفاده از چای سبز شده و یکی از نوشیدنی های پر از خاصیت درمانی بالا برشمرده می شود. برای خرید بهترین چای سبز درجه یک شهر لاهیجان در گیلان مهم ترین مرکز و همواره مورد توجه خریداران قرار دارد.

چای سبز درجه یک

چای سبز درجه یک چیست؟

این چای کیفیت بالایی داشته و از لحاظ ظاهری در سطح بازار پسندی مطلوبی قرار داد. هر چه دانه های چای سبز سنگین یا وزین تر و یا پیچش دار باشد چای حاصله مرغوب تر خواهد بود چرا که در این چای رایحه و رنگ مدنظر نبوده بنابراین عوامل دیگر آن مورد سنجش قرار می گیرد. قیمت خرید چای سبز درجه یک نیز در سطح بالاتری قرار دارد و نوع بهاره این چای نیز به لحاظ خواص بالاتر و رنگ سبزتر همواره مورد توجه قرار دارد. از ویژگی ها :

  • کیفیت عالی و درجه یک
  • کاملا طبیعی و حاوی هیچگونه سموم شیمیای در باغات چای
  • بدون هر گونه اسانس و افزودنی غیر مجاز
  • قیمت های عالی
  • تهیه شده از باغات نمونه چای و برگ های بسیار جوان

بهترین چای سبز

در زمان خرید چای های سبز یکی از سوالات رایج و متداول در مورد نوع چای و اینکه کدام بهتر است می باشد. البته بسته به نوع درخواست و مصرف می توان پیشنهاد های مختلفی را داد اما اگر بخواهیم از بهترین نوع چای های سبز نام ببریم می توان از سه نمونه : چای سبز سرگل، چای سبز ممتاز و چای سبز قلم نام برد. این سه چای برای خرید بهترین چای سبز درجه یک و مورد تایید و پرفروش ترین محسوب می گردند.

خرید بهترین چای سبز درجه یک

خرید بهترین چای سبز درجه یک

در بازار چای ایران امروزه چای سبز یکی از چای های پرتقاضا در رده دوم پس از چای سنتی سیاه قرار دارد. این چای را در تنوع کیفیت امروزه می توان در سبد خرید و یا قفسه فروشگاه ها مشاهده نمود اما برای خرید بهترین چای سبز درجه یک همواره منابع اصلی تولید بسیار مورد توجه قرار دارند چا می توان چای اصل و خالص را به شکل با اطمینان تری در اختیار داشت. شرایط های عالی در زمینه عرضه مستقیم و یک فرصت عالی و هیجان انگیزی را برای خریداران چای طبیعی و سنتی ایجاد نموده اند.

خرید بهترین چای سبز درجه یک

تنوع چای سبز در مرکز خرید چای ایرانی

  • چای زرین سبز
  • چای ممتاز سبز
  • چای قلم سبز
  • چای باروتی سبز
  • چای شکسته سبز
  • چای خاکه سبز

خرید چای لاهیجان در تهران

تهران یکی از کلان شهر ها با جمعیت بالا و تقاضای بسیار از سمت خریداران عمده و جزیی را دارا است. این شهر برای عرضه و فروش چای مدنظر تامین کننده و مراکز تولید قرار دارد چرا که نزدیکی آن به اقصی نقاط ایران فرصت بهتری را برای پخش آن ایجاد کرده از این رو لاهیجان با موقعیت کیفیت های عالی و کارخانه های چایسازی بسیار پویا و فعال نقطه هدف عالی برشمرده شده و خرید چای لاهیجان در تهران با حجم استقبال خوبی مواجه می باشد. برای خرید بهترین چای سبز درجه یک در کنار سایر انواع چای طبیعی و 100% خالص لاهیجان به عنوان مهم ترین مرجع تخصصی در ارسال چای فله و بهترین برند چای ایرانی برگزیده می باشد.

چای سبز درجه یک

قیمت چای سبز کیلویی ایرانی

برای اعلام قیمت چای قطعا فاکتور ها و پلن های بسیاری دخیل بوده و از این رو در بازار های مختلف شاهد تفاوت قیمت های بسیاری در مورد چای شمال ایران می باشیم علی الخصوص که چای های سبز با قیمت گزاف تری در حال عرضه و فروش می باشند اما از سمت کارخانه ها و مراکز فروش چای شمالی قیمت ها به دلیل ارسال مستقیم و دست اول ارزان تر، پایین تر بازار و کاملا رقابی هستند و شاهد اختلاف فاحشی در مورد درجه بندی چای های سبز و سیاه در این بازار نیستیم. برای خرید بهترین چای سبز درجه یک و سایر چای اعلای ایرانی و اطلاع از قیمت چای سبز کیلویی ایرانی کارشناسان مرجع چای ایران همواره بهترین قیمت ها را به شما ارائه خواهند نمود.

راه های خرید چای سبز درجه یک

  1. خرید سنتی و حضوری
  2. خرید آنلاین و فروشگاهی
  3. خرید اینترنتی و تمایس با واحد فروش
  4. خرید از طریق نمایندگی ها
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com