چای سیاه درجه یک

خرید چای سیاه درجه یک گیلان (30 کیلویی) (یک کیلوگرمی)

چای سیاه درجه یک ایرانی را می شناسید؟ قیمت و خرید چای سیاه درجه یک گیلان (30 کیلویی) (یک کیلوگرمی) را از کجا دریافت و انجام نماییم؟ فروش بهترین انواع چای سیاه درجه 1 از معتبرترین نقاط چایخیز چون لاهیجان در سراسر کشور انجام می گردد.

چای سیاه از برگ های سبز گیاه چای طی فرآیند و عملیات خاص در کارخانه حاصل می شود و اکسید شدن برگ ها سبب می شود تا تک تک سلول ها تحت تاثیر و در نتیجه می توان رایحه، زنگ و طعمی عجیب و بی نظیری را در این چای مشاهده نمود. انتخاب نوع برگ ها و شیوه تولید در کیفیت نهایی چای ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. این چای یک چای نمونه در سراسر دنیا با عرضه و تقاضای بسیار بالا و شغلی با درآمد خوب و مناسب برای فعالین در این عرصه خواهد بود.

چای سیاه درجه یک

چای سیاه درجه یک

چای ها هر چه مرغوبیتی بالاتر داشته باشند بیشتر در بازار مورد توجه قرار دارند. این روز ها که مواد شیمیایی بسیاری در محصولات کشاورزی به کار می رود لذا در صورت پیدا نمودن محصولی ارگانیک توجه بدان بیشتر و همواره بازار خوبی را خواهند داشت. در گیلان بوته های چای بدون نیاز به سموم شیمایی در بهترین شرایط اقلیمی رشد یافته و در ساده ترین روش در کارخانه ها به شیوه ارتدوکس تبدیل به چای خشک مرغوب و خالص می گردد که در صورت دم کشیدن رنگ و رایحه عالی و طبیعی دارند و با قیمت مناسبی به بازار عرضه و در دسترس قرار دارند.

چای سیاه درجه یک

تفاوت انواع چای سیاه

  1. در سایز
  2. شکل ظاهر
  3. منطقه پرورش یافته
  4. شیوه تولید
  5. قیمت
  6. مدت زمان دم کشیدن
  7. خالص بودن یا نبودن
  8. وزین بودن یا سبک بودن

بهترین چای سیاه ایرانی چه نام دارد؟

در میان چای ها هر چه یک چای سنگین تر و فضای کمتری را اشغال نماید مرغوبیت بیشتر و چای برداشت بهاره مرغوب تر از دیگر برداشت ها است. بهترین چای سیاه درجه یک از برداشت اول چای در بهار ملقب به چای سرگل است که توانسته این روز ها معرف بهتر و مرغوبیتش بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. این چای با امکان خرید اینترنتی به شکل راحتی در دسترس قرار گرفته و مرغوبیت و کیفیت بالای آن مورد توجه افراد قرار گرفته است.

چای سیاه درجه یک

خرید چای سیاه درجه یک گیلان (30 کیلویی) (1 کیلوگرمی)

آیا از چای گیلان نوشیده اید؟ نظرتان در مورد چای این منطقه چیست؟ آیا از فواید نوشیدن چای خالص و طبیعی گیلان مطلع هستید؟ برای خرید چای سیاه درجه یک گیلان چه راه کار ساده ای وجود دارد؟ وجود باغ های چای و کارخانه های چایسازی بسیار و فعال در این استان سبب شده تا سالانه حجم بالایی چای سنتی درجه یک تولید و به بازار عرضه شوند. سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از سوی مراکز فروش و کارخانه ها این روز ها با عرضه مستقیم و سریع چای توانسته اند بهترین کیفیت را ارائه و خریداران می توانند چای سیاه درجه یک گیلان (30 کیلویی) (1 کیلوگرمی) و 100% خالص را بدین روش با هزینه های کمتر خریداری نمایند.

قیمت چای سیاه درجه یک از لاهیجان

چای لاهیجان یکی از مرغوب ترین چای ایرانی مورد توجه قرار دارد و خریداران برای تامین چای تولید داخلی درصدد تامین این چای بوده و می توان چای سیاه درجه یک و بهترین چای سبز خالص را در طول برداشت های بهاره، تابستانه و پاییزه از این نقطه تهیه نمود. برای دریافت قیمت چای سیاه درجه یک از لاهیجان مرجع چای ارگانیک ایرانی از این شهر همراه شما بوده و رقابتی ترین و نازل ترین قیمت بازار چای را به شما ارائه می نماید. شما می توانید قیمت عمده چای با حداقل سفارش 30 کیلو و قیمت هر 1 کیلوگرم چای را از طریق کارشناسان واحد فروش ما دریافت نمایید.

چای سیاه درجه یک

بازار چای گیلان عرضه کننده انواع چای سیاه درجه یک

گیلان سهم قابل توجهی از تولید چای در ایران را دارا بوده و رایحه و طعم چای این منطقه در طی سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و خریداران چای با نحوه صحیح استفاده از این چای آشنا شده و آن را به چای اعلای بازار می شناسند. فروش چای سیاه علاوه بر سهم بازار داخلی به صادرات نیز تعلق داشته و لذا می توان تنوع بالایی از چای صادراتی را در این حیطه با قیمت های متنوع مشاهده نمود. از انواع چای سیاه قابل عرضه گیلان می توان به اسامی :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه
  • و چای خاص با نام چای دستی سیاه سفارشی از سوی چایکاران و جزیی اشاره نمود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com