خرید اینترنتی چای

خرید اینترنتی چای سیاه و چای سبز

خرید اینترنتی چای سیاه و چای سبز طبیعی شمال در مرکز فروش چای ایرانی در حال انجام است. حداقل حجم خرید بهترین انواع چای سنتی جزیی 2 کیلو و عمده از 50 کیلو آغاز می گردد. فروشگاه آنلاین چای ارگانیک عرضه کننده مرغوب ترین چای فله و بسته بندی و دمنوش های متنوع با قیمت ارزان تر به دلیل ارسال مستقیم در بازار چای می باشد.

خرید اینترنتی چای

چای این گیاه ارزشمند با داشتن برگ هایی با ارزش اقتصادی و تجاری بالا با طی نمودن مراحل مختلف تبدیل به چای خشک می گردد که نوشیدنش فواید بسیاری دارد. این نوشیدنی در سراسر دنیا عرضه شده و تنها 50 کشور امکان تولید و پرورشش را دارا هستند. امروزه خرید اینترنتی چای همانند سایر محصولات در میان مردم رواج یافته و سبب شده تا عرضه این محصول به شکل راحت تر و در ارتباط با تامین به صورت دست اول انجام گیرد. چای سیاه و چای سبز در ایران و دنیا دو نوشیدنی محبوب و پرمصرف با سرمنشاء از برگ سبز چای هستند. در کشور ما شیوه تولید متفاوت از سی تی سی و به شکل ارتدوکس یا رسمی است و چای های تولید شده کاملا خالص وبه دور از حواشی همچون سموم و مواد افزودنی مجاز و غیر مجاز می باشد.

چای حاوی چه ترکیباتی است؟

  • کافئین
  • تیوفیلین
  • تانین
  • تیانین
  • کاتچن
  • انواع ویتامینها که سبب افزایش ایمنی بدن می گردند.
  • فلووانوئید و فلوراید
  • کربوهیدرات
  • دیگر ترکیباتی همچون : لیپید، فیبر و کاراتنوئید

میزان کالری موجود در یک فنجان چای چقدر است؟

طی تحقیقات انجام شده بر روی چای ها مشخص شده که مقدار کالری موجود در انواع گونه های چای سیاه و چای سبز و چای سفید به یک میزان است. اگر بخواهیم به طور فرض این نشان را بر روی چای سیاه عنوان کنیم میزان کالری موجود در یک فنجان چای سیاه مقداری بسیار اندک در حدود 2 کالری است که تقریبا می توان این مقدار را ناچیز فرض نمود که در مقایسه با سایر نوشیدنی ها یک نوشیدنی بدون کالری در نظر گرفت اما به شرطی که خالص و بدون شیرینی کننده های مصنوعی نوشیده شود.

فروش چای سیاه بهاره

بهترین چای سیاه و چای سبز ایرانی چه نام دارند؟

برداشت بهاره چای ملقب به چای بهاره را می توان بهترین نمونه در هر دو چای دانست و در میان درجه بندی ها سه چای زیر از بهترین انواع چای سیاه و چای سبز نام دارند.

  1. چای سرگل یا زرین یا سرچین
  2. چای ممتاز
  3. چای قلم لیزری

خرید اینترنتی چای سیاه و چای سبز

مرکز فروش چای ایرانی بزرگ ترین مرجع تخصصی فروش چای گیلان می باشد که از این طریق این امکان فراهم شده تا خریداران عمده و جزیی بهترین انواع چای درجه یک سیاه، چای سبز، انواع چای کیسه ای و دمنوش و چای صادراتی را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان تر به صورت آنلاین خریداری کنند. از اهداف اصلی مجموعه می توان به فروش بدون واسطه چای طبیعی و ارگانیک و حمایت از تولید کننده ایرانی می باشد. خرید اینترنتی چای ایرانی سبب شده تا عرضه و پخش بهتر چای در گستره وسیع تری انجام شده و از این طریق جلب سطح رضایتمندی و افزایش مصرف آن را در طی سال های اخیر شاهد باشیم.

خرید اینترنتی چای

قیمت و خرید چای سبز ایرانی بهاره درجه یک

خریداران چای سبز ایرانی می دانند که کیفیت این چای در مقایسه با چای های وارداتی در سطح بالاتر و با قیمت ارزان تری عرضه می گردند. برای اطلاع از قیمت چون فصول مختلف و عواملی همچون درجه بندی و فاکتور های متعددی دخیل می باشند لذا برای دریافت قیمت می توانید از طریق کارشناسان مجموعه پیش رو اقدام نمایید تا همواره نرخ رقابتی تری را در اختیار داشته باشید. با خرید اینترنتی چای سبز می توان نمونه های درجه یک بهاره فله و بهترین مارک چای لاهیجان را در هر گوشه از بازار چای ایران در اختیار داشت.

خرید اینترنتی چای

فروشگاه آنلاین انواع چای سنتی و ارگانیک ایرانی

امروزه فروشگاه آنلاین چای و امکان خرید اینترنتی چای با رویکرد آشنا سازی عموم مردم با انواع چای و دمنوش و عرضه چای سیاه و چای سبز لاهیجان امکان خرید چای سنتی اصیل را آسان تر از هر زمان دیگر نموده است. با خرید اینترنتی چای توسط متخصصان و کارشناسان فروشگاه چای، مرغوب ترین چای فله ای و برند در سریعترین زمان ممکن در سراسر ایران در محل مورد توافق طرفین ارائه می گردد.

خرید اینترنتی چای

فروش چای سیاه سنتی اصل

حجم تقاضای خرید و فروش چای سیاه در بازار ایران بیشترین میزان را دارا است. با توجه به تولید چای یه شکل کاملا خالص و طبیعی که در ایران رایج است لذا می توان چای سنتی خوش رنگ و خوش رایحه ای را در اختیار داشت که کاملا سالم و بدون فرآوری و اسانس می باشد. این روز ها خرید اینترنتی چای سیاه به شکل مستقیم از تولید به مصرف رواج یافته و متقاضیان چای تازه و تولید سال را به راحت ترین شکل و بی دغدغه در هر نقطه از کشور در اختیار خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com