بهترین انواع چای

خرید بهترین انواع چای سیاه و سبز با قیمت رقابتی

بهترین انواع چای در کشور ما ایران در منطقه گیلان تولید و پرورش می یابد. خرید بهترین انواع چای سیاه و سبز با قیمت رقابتی و 100% طبیعی برای متقاضیان عمده و جزیی فراهم می باشد. مجموعه چای ارگانیک ایرانی فروش مرغوب ترین چای لاهیجان را انجام می نماید.

چای سیاه و سبز ایرانی

این دو چای شامل پرتقاضا ترین چای موجود در بازار هستند. تولید این دو نمونه چای در ایران نیز امکان پذیر و تنها در فرآبند تولید از هم مجزا می شوند. چای سیاه مرحله اکسید شدن در رایحه، رنگ و طعمش تاثیر بسزایی دارد و حال این مرحله در چای سبز حذف و برگ سبز پس از مالش به سرعت خشک و رنگ ظاهر را حفظ می نماید. این نمونه ها کیفیت بسیار عالی را دارا هستند و کاملا طبیعی و فاقد اسانس عرضه می شوند.

بهترین انواع چای

بهترین انواع چای

برای تعیین کیفیت چای نمونه چای ها در مرحله آخر فرآیند تولید دسته بندی و با نام های مرتبط وارد بازار می شوند و بر مبنای بازار منطقه و نوع سلایق هر یک از فروش خاصی برخوردار هستند از میان جدول رده بندی از کیفیت های قوی تا ضعیف تر می توان از اسامی زیر با درجه بندی های متعدد نام برد. چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه هر یک از این چای ها از کیفیت های بسیار خوب و خالص برخوردار بوده اما اولین چین چای در بهار با نام سرگل در میان این اسامی با نام بهترین، چای ممتاز پرفروش ترین و چای قلم سورت شده چای بازار پسند نام دارد.

در تولید بهترین چای ها از کدام برگ های چای استفاده می شود؟

برای اینکه بتوان چای خوب و مرغوبی را تولید کرد نیاز است تا برگ های جوان و شاداب برداشت شوند. لذا برگ های بالایی (برگ های اول و دوم و غنچه میانی) و برگ سوم برای تولید چای برگ های خوبی بوده و در زمان برداشت چایکاران با حساسیت و وسواس این برگ ها را برداشت و سپس در کارخانه ها این برگ ها با نظر کارشناسان به دسته های مختلف جهت تولید تقسیم می شوند.

بهترین انواع چای

بهترین انواع چای ایرانی چه خصلت هایی دارند؟

  • رنگ طبیعی دارند
  • رایحه سبک و خالص دارند
  • طعم و مزه تلخ و گس به دلیل عدم دستکاری به خوبی قابل درک می باشد.
  • فاقد هر گونه اسانس و مواد شیمایی هستند.
  • تازه و مستقیم از سوی مراکز تولید هم اینک قبل عرضه هستند.
  • وزین و فضای کمتری را اشغال می کنند.
  • در زمان پرورش از هیچ ماده آفت کش و سمومی استفاده نمی گردد.
  • قیمت کمتری را نسبت به نمونه های چای وارداتی دارا هستند.
  • بیشترین سهم چای مرغوب داخلی متعلق به اولین چین چای در بهار می باشند.

بهترین انواع چای

خرید بهترین انواع چای سیاه و سبز با قیمت رقابتی

تنوع موجود در میان چای ها سبب شده تا خریداران چای بتوانند کیفیت های و رنج قیمت های مشخص و مناسبی را دریافت کنند. برای اینکه بتوانید خرید بهترین انواع چای سیاه و سبز با قیمت رقابتی را تجربه کنید این امکان وجود دارد تا با مراکز اصلی فروش و پخش چای در لاهیجان در ارتباط و از مزیت های صددرصدی خرید چای اصل و خالص در کنار ارزان ترین قیمت ها بهره مند شوید. ضمن اینکه می تواند هم خرید عمده و هم کیلویی چای را از هر نقطه در سریع ترین زمان انجام نمایید.

فروش بهترین انواع چای خوش طعم داخلی

طعم و رنگ چای یکی از ملاک های مهم برای خریداران برشمرده شده و همواره این امر علی الخصوص در نمونه های چای سیاه بیش از پیش مورد توجه قرار دارد. در نمونه های چای تولید داخلی از هیچ ماده خارجی تهیه چای استفاده نمی شود لذا تمامی چای ها به شکل طبیعی پس از دم کشیدن با توجه به شیوه صحیح تولید دارای رنگ و رایحه و طعمی بی نظیر بوده و این امر در کمتر نمونه های چای وارداتی قابل مشاهده است چرا که با دارا بودن واژه زوددم حاوی رنگ مصنوعی و رایحه غیر طبیعی می باشند.با شرایط فراهم شده می توانید خرید بهترین انواع چای را در هر زمان از سال در هر حجم مدنظر به راحتی انجام نمایید.

بهترین انواع چای

قیمت بهترین انواع چای در بازار چگونه است؟

با توجه به نام و اسامی چای ها می توان تا حدودی از قیمت های آن ها مطلع شد اما همواره تحت تاثیر عوامل مختلف چای ها در بازار با قیمت های متفاوت در حال فروش و خریداران عمده به دنبال مناسب ترین نرخ می باشند لذا فعالیت و همکاری همیشگی با مراکزی که در این رابطه در اسان گیلان فعالیت دارد می تواند بستر مناسبی را جهت دریافت قیت واحد و ارزان و کاملا به روز در کنار کیفیت های عالی برای دریافت حاشیه سود بهتر و بیشتر فراهم نماید.

خرید اینترنتی بهترین انواع چای لاهیجان

شرایط پرورش چای و وجود کارخانه های چایسازی در شهر لاهیجان سبب شده تا همواره بتوان بهترین مارک چای و برترین نمونه های چای فله را از این شهر دریافت نمود. خریداران چای، چای های لاهیجان را به عنوان برترین چای شناخته و بازار خوبی را می توان با وجود چای لاهیجان و فروش آن مشاهده نمود. خرید اینترنتی بهترین انواع چای از طریق مجموعه مقابل امکان پذیر و سبب شده تا در هر موقعیتی بتوانید بدون محدودیت در حجم اقدام به ثبت سفارش و از چای سنتی و اصل این خطه بهره مند و کیفیت های فراتری از چای های موجود در بازار را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com