خرید چای سیاه داخلی باروتی

چای باروتی یکی از نمونه های درجه شده چای با ظاهر ریز است. خرید چای سیاه داخلی باروتی به صورت عمده با بهترین قیمت در مرکز چای ارگانیک ایرانی امکان پذیر می باشد. مرغوب ترین انواع چای باروتی را در کنار سایر چای های قلمی، چای شکسته، چای ممتاز و.. را فله با کیفیت مورد تایید از معتبرترین مراکز فروش چای دریافت نمایید.

کارخانه چای

کارخانه چایسازی نقش مهمی را در ارائه چای های مرغوب و باکیفیت دارا است. در مراحل انتهایی کارخانه ها چای ها برای ارزش گذاری و درجه بندی از هم غربال و سپس روانه بازار می شوند. هر چای با توجه به سایز از الک های با نمره خاص عبور نموده و با نام ظاهر متفاوتی شناخته و نامگذاری می شوند. کارخانه های چای در ایران با توجه به امر نزدیک بودن به باغات چای و پیشگیری از پلاس برگ سبز در مسیر در شمال ایران علی الخصوص بیشترین مرکزیت در گیلان را دارا هستند.

 

چای باروتی

چای باروتی

این چای دارای ظاهر ریز و در رتبه چهارم پس از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم و چای شکسته قرار دارد. ظاهر ریز این چای سبب شده ا زود دم تر و تلخی و گسی بیشتری را داشته و توصیه مداوم و روزمره آن توصیه نمی گردد چرا که خاصیت قابض نیز دارا می باشد. این چای از برگ های پایین تر چای و از عبور چای ها از الک و درصد ریزی آن ها به دست می آید. در بهار، تابستان و پاییز تولید این چای را شاهد هستیم. از انواع آن می توان به :

  • باروتی ریز
  • باروتی درشت
  • باروتی گرانولی اشاره نمود.

چای باروتی زرین

این درجه یکی از بهترین رتبه بندی های این چای است که در نمونه ایرانی از ممتاز استخراج و یا کیفیتی برابر با آن دارد. این چای ظاهر گرد و کروی تری نسبت به انواع ساده تر داشته و وزین می باشد و ارزش قیمتی بالاتری از دیگر نمونه های رده خود است.

چای باروتی

خواص چای باروتی سیاه

  • کاهش فشار خون
  • کالری پایین
  • حفظ تعادل کلسترول در سطح مفید
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهداشت دهان و دندان
  • ادرار آور و دفع سموم
  • رفع خواب آلودگی و افزایش هوشیاری
  • پیشگیری از زوال عقل

تفاوت چای باروتی و شکسته

  1. چای شکسته ظاهر درشت تری دارد.
  2. مصرف روزانه چای های شکسته عمومی بیشتری دارد.
  3. ارزش قیمتی چای باروتی پایین تر از نمونه شکسته است.
  4. از نظر مدت دم کشیدن چای با ظاهر ریز تر مثل باروتی سریع تر آماده می شوند.

چای باروتی

خرید چای سیاه داخلی باروتی

قطعا برای خرید چای همه شما از مسیر های مختلفی اقدام می کنید اما آیا شیوه خرید مستقیم راه مناسب تری برای همه شما چه متقاضی عمده و چه جزیی نیست؟ برای این کار کافیست تا از طریق مراکز اصلی و مهم در نواحی چایخیز استفاده نموده و بهترین انواع چای درجه یک و مدنظر را خریداری نمایید. برای خرید چای سیاه داخلی باروتی و دیگر چای اصیل و سنتی شمال ایرانی همواره کارشناسان مجموعه آماده ثبت سفارشات و مشاوره شما بوده و می توانید به راحتی خرید مطمئن و سریعی را در هر نقطه از کشوربا کمترین هزینه انجام نمایید.

خرید و فروش چای باروتی

در بازار چای خرید و فروش چای روزانه در حجم بالایی در حال انجام بوده و عرضه و تقاضای بالایی را شامل شده هر چه محصولی بیشتر در معرض دید بوده و بهتر معرفی شود قطعا در فروش موفق تر و مشتریان بیشتری آن را خرید خواهند نمود. برای خرید چای سیاه باروتی اعلا و سایر چای خالص و درجه یک می توانید از هم اکنون سفارشات خود را ثبت نمایید. خرید و فروش عمده و کیلویی مرغوب ترین چای سیاه و چای سبز را همراه با ما تجربه نمایید.

چای باروتی

قیمت بهترین نوع چای باروتی

چای های مرغوب در بازار با عنوان زرین و ممتاز از قیمت های بالاتری نسبت به سایر نمونه های برخوردار هستند و خرید مستقیم و بدون واسطه قطعا می تواند در کاهش هزینه ها نقش مهمی را ایفا نماید. برای دریافت قیمت بهترین نوع چای باروتی سیاه و سبز و سایر نمونه چای سنتی لاهیجان معتبرترین چای ایرانی می تواندی در هر زمان از طریق کارشناسان واحد فروش اقدام و با درایفت لیست قیمت چای های مدنظر را تهیه و تامین نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com