فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی

فروش چای ممتاز ایرانی اصل بهاره با قیمت دست اول را می توان از طریق خرید اینترنتی به راحتی تجربه نمود. چای ممتاز، سرگل و قلم از اعلاترین و مرغوب ترین چای های اصیل شمال می باشند. فروش بهترین چای ممتاز لاهیجان در سال 98 از درب کارخانه آغاز شد.

با ورود به فروشگاه چای جهت خرید حتما همه شما با واژه ممتاز روبه رو شده اید و یا لااقل این نام را شنیده و می دانید که وجود این نام و درج آن بر روی بسته چای نشان از مرغوبیت چای دارد، اما در موردش چه می دانید؟ آیا با دیدن می توانید این چای را تشخیص دهید؟ به نظر شما ملاک تعیین این نام بر روی چای ها چیست؟

فروش چای ممتاز

چای ممتاز ایرانی

به چایی که در شکل ظاهر بازار پسندی بالا و به لحاظ رنگ دهی و خلوص در درجه بالا قرار بگیرد و بتواند در مدت خاص رایحه مطبوع و طبیعی را از خود نمایان نماید واژه ممتاز اتلاق می گردد. در چای های ایرانی چای ممتاز دارای پیچش بوده که شما این پیچش را در نمونه های درجه بندی های دیگر مشاهده نمی کنید. به لحاظ عطر و طعم این چای بعد دمکشیدن بی نظیر و فوق العاده بوده و تلخی و گسی متعادل و مورد پسندی را دارا است و به چای وزین نیز معروف می باشد. چای ممتاز قابلیت برداشت در هر سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه را دارا است و از پرفروش ترین انواع چای ایرانی در بازار نام دارد.

فروش چای ممتاز

چای ممتاز بهاره

به چای های حاصل از برداشت و خشک شدن در فصل بهار واژه بهاره به کار برده می شود که خاصیت بالا و درصد رایحه بالاتری را در خود نهان دارند. ارزش قیمتی چای این فصل به دلیل نوبرانه بودن و سطح کیفیت بالا بوده و تقاضا و فروش چای ممتاز بهاره در حد بالایی قرار دارد.

ویژگی‌ های چای اصل ممتاز شمال

  1. بیشترین تقاضا در بین مخاطبان
  2. صد در صد طبیعی و خالص
  3. بدون هیچ افزونی
  4. رنگ و عطر طبیعی
  5. طعم و مزه عالی
  6. برداشت از باغ های چای نمونه شمالی
  7. چای برشمرده و اصیل ایرانی
  8. پیچش در شکل ظاهر و منحصر به فرد

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی

چای سنتی همیشه از مشتریان خاص خود در بازار بهره مند می باشد. امروزه با روشن شدن خاصیت چای های خالص ایرانی مشتریان بسیاری به دنبال خرید این این می باشند زیرا دریافته اند که بسیاری از چای های وارداتی موجود در بازار حاوی رنگ و از همین رو زوددم خوانده می شوند. همواره تولیدکنندگان چای در نواحی چایخیز به دنبال ارائه بهترین محصول به بازار می باشند لذا فروش چای ممتاز را مستقیم فراهم تا دسترسی آن برای هم میهنان عزیز راحت تر و در هر نقطه که هستند بتوانند این چای دلنشین را در اختیار داشته و از نوشیذنش لذت ببرند. فروش عمده و جزیی چای ممتاز ارگانیک در مرکز چای ایران در حال انجام بوده و می توان با خرید آن تجربه خوبی را احساس نمایید.

قیمت چای ممتاز ایرانی

در خرید چای عوامل مهمی همچون حجم و میزان خرید نقش بسزایی را در تعیین قیمت دارند اما از یاد نبرید که فصل برداشت، دلالان، نوسانات بازار، عرضه و تقاضه و… در این امر سهیم می باشند. یکی از راه های کاربردی برای اطلاع از قیمت تماس با مراکز معتبر شمال و اطلاع از قیمت روز چای است. قیمت فروش چای ممتاز در سال 98 عمده هر کیلو 42 تا 45 هزار تومان و به صورت جزیی 50 الی 60 هزار تومان معامله می گردد.

فروش چای ممتاز

خرید چای ایرانی اصل

خرید چای اصل یکی از اتفاقات خوب برای هر خریداری است و همه آرزوی این را دارند که اگر چایی را خریداری می نمایند اصل و کاملا درجه یک باشد. چای تولید شده در داخل علی الخصوص نمونه های ممتاز از بهترین کیفیت برخوردار می باشند و قطعا متناسب با ذائقه ما ایرانی ها آماده و عرضه می گردند. خرید اینترنتی چای از مراکز تولید و فروش در نقاط چایخیز توانسته محبوبیت و اطمینان دوچندانی را به خریداران ببخشد و هم اینک فروش چای ممتاز اصل در حال انجام بوده که آمار تقاضا بالایی را از سمت خریداران به خود اختصاص داده است.

تشخیص چای ممتاز

  • جداسازی ساقه از این چای و وجود میزان حداقل ساقه در آن
  • دارای پیچش در شکل ظاهر که در چای شکسته و سرگل نیست یا حداقل است.
  • فضای کمتری را به دلیل سنگینی نسبت به دیگر چای ها اشغال می کند.
  • دارای ظاهر یکدست تری نسبت به نمونه های دیگر است.
  • در نمونه های بهاره به خوبی می توان زر چای را در آن مشاهده کرد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com