چای قلم سیاه

چای قلم سیاه بهار 1400 قیمت و خرید بدون واسطه

چای قلم سیاه بهار 1400 قیمت و خرید بدون واسطه از شهر چای ایران لاهیجان امکانپذیر می باشد. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی بهترین انواع چای سنتی قلمی سوزنی و درشت برداشت بهاره را به صورت تازه در سراسر کشور عرضه می نماید. مناسب ترین زمان جهت ثبت سفارش خرید چای از چه زمانی آغاز می شود؟

چای قلم سیاه

چای قلم سیاه چیست؟

حتما با نام این چای متوجه شده اید که این چای ظاهر درشتی دارد. اما آیا این چای را به خوبی می شناسید؟ این چای از برگ های دوم و سوم به بعد گیاه چای تهیه و از همین رو ظاهر درشتی دارد. این چای رایحه بالایی داشته و به خوش طعمی معروف می باشد. به دلیل برداشت برگ سبز در حجم بالا و درجه بندی آن ها لذا بخشی از چای ها به همراه ساقه برداشت و در مراحل تولید مورد استفاده و به دلیل درشتی در نمونه های چای قلم وجود و سبب رایحه بخش بیشتر بدین چای شده است. یعنی در این چای می توان مخلوطی از برگ و ساقه را در کنار هم شاهد بود که سبب رایحه بخش و طعمی بی نظیر در این چای گردیده است.

  1. رنگدهی عالی
  2. طعم گس و تلخی دلنشین
  3. کاملا طبیعی و سرشار از آنتی اکسیدان
  4. بدون رایحه و رنگ و اسانس
  5. دیردم
  6. دارای تنوع درجه بندی برای خرید راحت
  7. رنج قیمت مناسب

چای قلم سیاه

خواص چای قلم سیاه

  • ضد سرطان
  • پیشگیری از روند زوال عقل
  • مناسب جهت لاغری
  • ممانعت از پیشرفت پارکینسون
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • مراقبت از بدن در مقابل بیماری ها
  • کاهش فشار خون
  • کاستن از غلظت خون و خطر ابتلا به سکته
  • دفع سموم موجود در بدن
  • عدم سوزش معده به دلیل طبیعی بودن

درجه بندی چای قلم سیاه کدامند؟

  • چای قلم با چوب سنتی
  • چای قلم سوزنی
  • چای قلم درشت
  • چای ساقه
  • چای قلمی سورت شده درشت و ریز

چای قلم سیاه

قیمت چای قلم سیاه بهار 1400

در فصل بهار که برداشت برگ سبز چای آغاز می شود در نتیجه فعالیت کارخانه ها و تولید چای لذا در عملیات درجه بندی چای ها به اسامی مختلف و تفاوت در شکل ظاهر دسته بندی و رنج قیمت معینی را دریافت می کنند. چای قلم سیاه بهار یکی از چای های بسیار مورد پسند در بازار است که خریداران توجه بسیاری را بدین چای داشته لذا چون کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و ارزانی را دارا می باشد. قیمت چای قلم سیاه بهار 1400 نسبت به سال 99 قطعا با اندکی افزایش همراه خواهد بود که جهت برخورداری از لیست قیمت هر کیلو چای اصیل شمال ایرانی می توانید از طریق مشاورین و کارشناسان بخش فروش مجموعه اقدام نمایید.

چای قلم سیاه

خرید بدون واسطه چای قلم سیاه بهار 1400

هر ساله با آغاز برداشت برگ سبز چای و رسیدن به حجم بالای تولید چای شرایط ثبت سفارش و ارسال چای فراهم و خریداران با چای تازه سال در بازار مواجه می گردند. ماه اردیبهشت یکی از مناسب ترین زمان ها برای دسترسی به چای تازه تولید سال است که برای خرید مستقیم و بدون واسطه چای قلم سیاه بهاره 1400 به صورت نوبرانه و تازه در حجم کیلویی و عمده می توانید با فراهم بودن شرایط عالی سفارشات خود را از طریق مراکز معتبر فروش چای در شمال علی الخصوص گیلان و چای لاهیجان اعلام نمایید. شما می توانید علاوه بر خرید چای قلمی انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای سرگل، چای باروتی و… را نیز به صورت فله و بسته بندی در دسترس داشته باشید.

فروش چای سیاه قلم رفاه لاهیجان

بسیاری از خریداران چای در بازار همواره به دنبال چای بسته بندی شده و با نام و برند مشخصی می باشند لذا با شناخت این مراجع دسترسی به خرید آسان تر و اعتماد از خرید را تجربه نمود. چای رفاه لاهیجان یکی از بهترین برند های فعال در زمینه تولید و توزیع و پرورش چای ایرانی برشمرده شده که طیف مختلفی از چای را به جهت در نظر گرفتن سلایق و ذائقه های مختلف در بر می گیرد. در میان انواع چای ها فروش چای سیاه قلم رفاه لاهیجان محبوبیت خوبی داشته و به قیمت عالی در اختیار مشتریان عمده ای و جزیی قرار می گیرد. چنانچه متقاضی خرید چای سیاه و چای سبز رفاه لاهیجان هستید می توانید در هر زمان و هر جا از شرایط استثنایی و ویژه آن بهره مند شوید.

چای قلم سیاه

پخش عمده چای قلم سیاه لاهیجان

مراکز پخش چای همواره در تلاش هستند تا بازار بیشتر و در نتیجه افزایش فروش را برای فعالین آن فراهم نمایند. این روز ها پخش عمده چای در بازار به شیوه های نوین ثبت سفارش از طریق اینترنتی انجام به طوری که در هر نقطه ای می توان سفارشات خود را ارائه و مراکز پخش این سفارشات را در سریع ترین زمان در محل مورد توافق تحویل می نمایند. متقاضیان می توانند مرغوب ترین چای لاهیجان ائم از چای قلم سیاه، چای سرگل بهار، چای ممتاز اعلا، چای محلی ارگانیک، بهترین نمونه چای سبز موجود در بازار را در حجم های درخواستی و حتی صادراتی سفارش نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com