چای سرگل بهاره

قیمت و خرید چای سرگل بهاره درجه یک

چای سرگل بهاره بهترین چای و تهیه شده از یک غنچه و برگ بالایی گیاه چای می باشد. قیمت و خرید چای سرگل بهاره درجه یک 1400 چند است؟ فروش چای چین اول لاهیجان با حداقل سفارش 2 کیلو و کیفیت تضمینی با رنگ و رایحه دلنشین آغاز شد.

چای سرگل بهاره

چای سرگل بهاره چیست و چه مشخصاتی دارد؟

این چای تنها تعلق به اولین برداشت برگ سبز چای در بهار دارد. این چای ترکیبی از چای های مختلف و دارای خواص بسیاری است. با توجه به جوان بودن برگ ها و وجود کرک های فراوان بر روی آن ها رایحه بسیاری در آن ها در جریان بوده که سبب شده تا این چای را به یک چای خوش رایحه با درصد عطر بیشتر تبدیل نماید. این چای کاملا خالص و رشد یافته در بهترین شرایط آب و هوایی شمال ایران می باشد که اولین درجه بندی چای را شامل می شود.

  • تولید چین اول
  • رنگدهی عالی
  • رایحه دل انگیز و دوست داشتنی
  • مزه گس و اندکی تلخ (چون دستکاری خاصی بر روی برگ سبز انجام نمی شود.)
  • مرغوب ترین چای ارگانیک ایرانی
  • حاوی زر چای
  • ارزش قیمتی بالا

چای سرگل ایرانی یا چای خارجی؟

قطعا چای سرگل می دانید چرا؟

  1. چون تولید داخل و حاصل زحمات چایکاران بوده.
  2. مدت ها پشت درب گمرک باقی نمانده
  3. 100% خالص است و حاوی رنگ و اسانس نیست.
  4. با قیمت ارزان تری عرضه می شود.
  5. منابع در دسترس داشته و تازه به بازار عرضه می شود.

در بین فرهنگ ما ایرانی ها به غلط چای ایرانی دیردم و با طعم و بوی علفی جا افتاده در صورتی که این باور غلط و در صورت مصرف نوع خالص چای ایرانی و استفاده صحیح از آن خواهید دید که این چای از جمله اعلاترین و بهترین چای های موجود در بازار ایران بوده و خواص فراوانی را با خود به همراه دارد و تولیدکنندگان چای با تجربه بالا در زمینه تولید بهترین چای خالص دنیا را در داخل کشور تولید می نمایند.

چای سرگل بهاره

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

با توجه به خلوص و منطقه تولید چای قیمت ها متفاوت و دسترسی به چای سرگل بهاره برای بسیاری از متقاضیان در سطح کشور دشوار می باشد. لذا مجموعه چای ارگانیک ایرانی در شهر لاهیجان بهترین نمونه از چای دستچین شده سرگل بهاره را در کنار سایر انواع چای ممتاز، چای قلم و… عرضه و شما می توانید قیمت های نازل و کیفیت های تضمینی و چای تولید تازه سال را در اختیار داشته باشید. قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان 1400 هر کیلو 130 هزار تومان و جزیی هر کیلو 100 هزار تومان در حال عرضه به بازار می باشد.

چای سرگل بهاره

خرید چای سرگل بهاره درجه یک

چای از جمله محصولاتی است که دارای درجه بندی های مختلفی است و این رتبه بندی در کارخانه و با عبور چای ها از الک های با نمره خاص مشخص و معین می گردد. برای خرید چای درجه یک و طبیعی کافیست با توجه به فعالیت مجموعه های مختلف فروش چای در نواحی چایخیز گیلان اقدام و از برترین نمونه های چای اصیل و سنتی برخوردار شوید. هم اینک شرایط و بستر خرید اینترنتی چای در کنار خرید سنتی در حال انجام و استقبال خوبی برای خریداران در سایر نقاط ایجاد و می توان قیمت و خرید چای سرگل بهاره درجه یک را ارزان تر و مرغوب ترین چای گیلان را در سراسر کشور با شرایط عالی در اختیار داشت.

فروش چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان

متقاضیان چای در بازار به دنبال خرید و تامین چای های اعلا و مرغوب بوده، اما آیا زمان برداشت و فروش چای را می دانید؟ زمان برداشت برگ سبز در نیمه دوم بهار و فصل اردیبهشت آغاز و می توان چای سرگل بهاره چین اول را از سوی مراکز فروش همچون لاهیجان سفارش و خریداری نمود. ارتفاعات و نواحی پست و فصول مختلف بر کیفیت چای ها تاثیر گذار و می توان تنوعی از چای های سنتی خوش عطر و طعمی را تولید نمود. متقاضیان خرید چای در سراسر شهر های ایران این فرصت را دارند تا چه به صورت عمده و چه جزیی انواع چای سیاه و چای سبز ارگانیک را سفارش و ثبت خرید نمایند.

چای سرگل بهاره

خرید بهترین چای سرگل بهاره محلی لاهیجان

لاهیجان یکی از مهم ترین شهر های اقتصاد چای ایران برشمرده می شود، چرا که قدمت در تولید و تجربه بالا در این زمینه را دارا است و مراکز فعال در این زمینه می توانند همکاری خوبی را با این مراکز در زمینه خرید، فروش و قیمت های عالی و صادرات چای انجام نمایند. چایکاران زحمتکش لاهیجانی نیز در زمینه تولید چای محلی و دستی تبحر خاصی داشته و با چیدن برترین برگ های جوان در منزل چای سنتی تهیه نموده که کیفیت اعلا و ظاهر درشتی داشته که در طی سال های اخیر بسیار مورد توجه خریداران چای قرار گرفته است و از طریق سفارشی می توان این چای ها را در کنار دیگر چای سنتی و اصل سفارش و خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com