چای شمال

چای شمال ایران قیمت فروش کیلویی چند؟

چای شمال ایران قیمت فروش کیلویی چند؟ برای خرید بهترین انواع چای شمال معتبرترین مرجع و نمایندگی فروش چای در تهران و سایر شهر ها کجاست؟ چای اصل و 100% ارگانیک را چگونه بشناسیم؟

چای شمال

چای شمال

شمال ایران علی الخصوص گیلان دارای بالاترین وسعت باغ های چای و بالاترین حجم تولید چای در ایران است. نگهداری و برداشت برگ سبز چای در بهترین شرایط و کاملا طبیعی انجام و لذا می توان بالاترین سطح کیفیت چای در بازار را مطابق با سلایق هر خانوار ایرانی با چای شمالی جستجو نمود. از انواع چای تولید شمال می توان به چای سیاه، چای سبز، چای سفید و چای سنتی اشاره نمود. قیمت انواع چای تولید شمال در بازار و در رقابت با نمونه های وارداتی به ارزان ترین قیمت ارائه می گردد.

چای شمال

خواص چای شمال چیست؟

  • عدم سوزش معده
  • رفع خواب آلودگی
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • مراقبت از کلیه
  • پیشگیری از سکته
  • کاهش فشار و غلظت خون
  • ضد سرطان
  • پیشگیری از زوال عقل
  • محافظت از استخوان ها

بهترین چای شمال چیست؟

این پرسش در ذهن بسیاری از مخاطبین و خریداران ایجاد می شود که بهترین چای شمال چه نام داشته و چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از چای های خوب و پرتقاضا متعلق به برداشت چین اول برگ سبز چای در بهار با نام چای سرگل (سرچین) دارد که رایحه بالاتری نسبت به سایر چای ها داشته و از جمله چای وزین و حاصل تولید جوان ترین برگ های تازه روییده در بهار می باشد و امکان تولید و برداشت آن در مابقی فصول وجود ندارد.

چای شمال را چگونه دم کنیم؟

برای دم نمودن این چای چون حاوی هیچ ماده افزودنی نمی باشد شما باید به ازای هر نفر از یک قاشق چای استفاده نمایید. به طور کلی :

  1. ایتدا آب را در کتری یا سماور جوش آورده
  2. در قوری چینی به ازای هر نفر از 1 قاشق چای استفاده نمایید.
  3. با کم کردن شعله گاز اجازه دهید آب از دمای جوش افتاده و سپس تا سطح چای در قوری آب بریزید (نه کمتر نه بیشتر).
  4. قوری را روی کتری یا سماور دور از حرارت مستقیم و کمترین شعله قرار دهید تا چای به ارامی دم بکشد.
  5. برای بهتر دم کشیدن چای و حفظ رایحه مطبوع تر یک پارچه نخی روی قوری قرار دهید.
  6. پس از مدت زمان لازم از 10 الی 15 دقیقه چای آماده می باشد.
  7. به ازای هر نفر کمی چای در فنجان و مابقی آن را از آب داغ پر نموده و میل نمایید.

چای شمال

چای شمال ایران قیمت فروش کیلویی چند؟

قیمت فروش هر چای بر اساس ویژگی ها و نوع درجه بندی متفاوت از هم بوده و با توجه به تغییرات فصلی برداشت و نوسانات ممکن است در برهه هایی شامل تغییرات قیمتی در چای باشیم. جهت دریافت مناسب ترین و ارزان ترین قیمت چای در بازار و به صورت مستقیم به قیمت درب کارخانه می توانید با کارشناسان ما در واحد چای ایرانی در ارتباط تا با دریافت لیست انواع چای انتخاب خوب و خرید مطمئنی را از شهر چای ایران لاهیجان به صورت تازه انجام نمایید.

چای شمال

چای اصل و 100% ارگانیک را چگونه بشناسیم؟

  1. یک چای خالص به راحتی و به سرعت رنگ پس نمی دهد
  2. طعم گسی دارد
  3. اگر لمسش کنید زبر و تیز است
  4. اگر کمی هوا در آن بدمید رایحه بسیار مطبوع و طبیعی به مشام می رسد
  5. طعم گسی دارد چون دستکاری نمی شود
  6. رنگ زلال و شفاف دارد (پس از دم کشیدن)
  7. بعد مدتی گذشتن از دم کشیدن ته نشین نشده و رنگ گل آلود نمی گیرد

نمایندگی فروش چای شمال

برای دسترسی بهتر و راحت تر به چای تولید داخلی بستر ها و زمینه های مختلفی فراهم شده تا شما بتوانید در هر نقطه ای که هستید بدون هیچ محدودیتی از حداقل 2 کیلو در خرید جزیی و حداقل 30 کیلو خرید عمده را به راحتی ثبت نمایید. خالص ترین چای اصل ایرانی را می توان از طریف مراجع تخصصی و حرفه ای فعال در گیلان به شکل راحتی انجام و بهترین چای درجه یک را سفارش نمایید. نمایندگی فروش چای شمال عرضه کننده انواع چای با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد و برای متقاضیانی که به دنبال این موضوع هستند که چای شمال ایران قیمت فروش کیلویی چند؟ را دارد می تواند پیشنهاد عالییی برای خرید باشد.

فروش چای شمال در تهران

محصولی چون چای با توجه به مبادلات و عرضه و تقاضای بالا لازم است تا در دسترس بوده و مشتریان بتوانند آن را به شکل راحتی سفارش و تامین نمایند. فروش چای شمال در تهران و سایر شهر های ایران هم اینک به صورت مستقیم در حال انجام بوده و خریداران و افرادی که تقاضای که تقاضای سفارش عمده و کیلویی چای را جهت تکمیل سبد خرید خود دارند می توانند با دریافت لیست و بررسی تنوعی از انواع چای را انتخاب و قیمت مناسب و کیفیت بالایی از چای را تجربه نمایند.

چای شمال

خرید چای فله اصل و درجه یک شمال

چای ها پس از تولید از کارخانه به صورت فله روانه بازار می شوند. در بازار چای ایران، چای فله تقاضای بالایی دارد چرا که قابل رویت و لمس بوده و می توان با مشاهده انتخاب خوب و درست تری را داشت. برای خرید چای فله اصل و مناسب می تواندی از طریق مراجع تخصصی با کارشناسان خبره اقدام تا با اعتماد بیشتر یک چای خوب و درجه 1 را انتخاب نمایید. چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم از نمونه های پرفروش چای ایرانی نام دارند و سالانه شاهد حجم تقاضای بالای این چای ها می باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com