فروش چای ایرانی

فروش چای ایرانی درجه یک صادراتی شمال

فروش چای ایرانی با بهترین قیمت خرید و کاملا رقابتی شرایط خوبی برای فروشندگان آن فراهم نموده است. انواع چای درجه یک صادراتی از خطه چایخیز شمال همچون چای لاهیجان از طریق اینترنتی هم اینک در حال سفارش و جا به جایی عمده در کشور می باشد. مرکز فروش چای ایرانی علاوه بر ارسال کلی چای آماده دریافت سفارش های جزیی شما نیز هست.

آیا می دانستید که مردم ایران سالا‌نه حدود 100 هزار تن چای مصرف می کنند و سرانه مصرف هر فرد ایرانی برابر با 1/4 کیلوگرم می باشد؟
چایکاران ایرانی با جمعیتی حدود 60 هزار خانوار 35 هزار هکتار زمین زراعی را در نقاط چایخیز در اختیار دارند، بنابراین فروش چای در بازار ایران و توزیع به موقع آن می تواند یکی از نکات قابل توجه برای فروشندگان عمده چای باشد.

فروش چای ایرانی شمال

فروش چای ایرانی صادراتی شمال

اسامی انواع چای ایرانی درجه یک صادراتی

  • چای ممتاز
  • چای شکسته1
  • چای شکسته2
  • چای قلم ساده
  • چای قلم درشت
  • چای قلم ریز
  • چای باروتی
  • چای خاکه

انواع چای ایرانی درجه یک صادراتی

نحوه فروش چای در بازار ایران

فروش چای در بازار ایران

فروش چای ایرانی درجه یک

با توجه به وجود کارخانه های چایسازی متعدد در شمال ایران لذا فروش چای ایرانی در تمامی طول سال در این قسمت اهمیت بسزایی داشته و با توجه به وجود کیفیت های متعدد چای می توان چای مورد نظر و درخواست را با نرخ دلخواه تهیه و تامین نمود. مرغوب ترین چای های فله، بسته بندی و کیسه ای از طریق برترین تولیدکنندگان ایرانی و انتخاب مرغوب ترین برگ های سبز چای تولید و روانه بازار می گردند. ورود بیش از اندازه چای های قاچاق و وارداتی و رقابت تنگاتنگ در زمینه بسته بندی چای ها و فعالیت کمتر در این زمینه و عدم حمایت های دولت در بسیاری از موارد فروش چای ایرانی را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده است.

فروش چای ایرانی درجه یک

صادرات و فروش چای ایرانی

صادرات بخش مهمی را در اقتصاد کشور ها دارا است. چای با توجه به عمومیت مصرف و تقاضای بالا از جمله محصولات مهم صادراتی برای کشور های تولید کننده اش محسوب می گردد. شمال ایران با داشتن شرایط ویژه تولید قطب مهمی بوده و شناخت و معرفی چای ایران در بازار جهانی تحولات بسیاری را در زمینه فروش چای ایرانی به سایر نقاط دنیا ایجان نموده است به طوری که کشور هایی همچون : ترکیه، عراق، روسیه، گرجستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، ارمنستان، عمان و بسیاری از کشور های اروپایی مشتریان پروپاقرص چای ایرانی می باشند.

صادرات و فروش چای ایرانی

فروش چای ایرانی عمده و اینترنتی

سرعت در نقل و انتقال و توزیع به موقع چای شمال و اطلاع از کیفیت آن می تواند فروش چای ایرانی را بیش از قبل در بین خریداران افزایش دهد. فروش اینترنتی یکی از ابزار های سریع، آسان و بی دغدغه با توجه به وجود و استفاده آن توسط مردم است که توانسته تاکنون با موفقیت و اطمینان در بین مردم روز به روز رواج بیشتری یابد. فروش چای ایرانی را به صورت خالص، اصل و صد در صد طبیعی را با مجموعه مقابل و دست اول تجربه نمایید. وجود چای سیاه و چای سبز ایرانی در فروشگاه شما به کامل شدن کلکسیون و ترویج و حمایت از چای داخلی کمک شایانی خواهد نمود.

فروش چای ایرانی عمده و اینترنتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com