چای سیاه اصل

چای سیاه اصل را چگونه تشخیص دهیم؟| خرید بهترین چای اصل ایرانی

چای سیاه اصل را چگونه تشخیص دهیم؟ برای خرید بهترین چای اصل ایرانی با قیمت مناسب از کدام مرکز کمک بگیریم؟ فروش انواع چای سبز اصل و سیاه درجه یک بهاره شمال بصورت عمده و کیلویی در حال انجام می باشد.

چای سیاه اصل

چای سیاه چیست؟

این محصول حاصل استفاده از برگ های سبز گیاه چای می باشد که طی مراحل خاصی در کارخانه چایسازی تولید و رایحه و رنگ و طعم دلنشینی دارد که مورد توجه تمامی ذائقه ها قرار دارد. کشور های کمی در کل دنیا مشغول به فعالیت در این زمینه هستند چرا که این گیاه حساس و قابلیت پرورش در هر نقطه ای را ندارد. از آنجا که این محصول مصرف بالایی دارد لذا با قیمت ارزانی در دسترس قرار دارد. شیوه تولید این چای در ایران رسمی یا ارتدوکس و در بسیاری از کشور های دیگر به شیوه غیررسمی یا سی تی سی می باشد.

انواع چای سیاه

  • چای ساچمه ای سیاه
  • چای سرگل یا سرچین سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه

چای سیاه اصل

چای سیاه اصل چه خاصیتی دارد؟

  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • افزایش دهنده هوشیاری و نشاط بخش
  • هضم کننده بهتر غذا
  • ممانعت از بروز زوال عقل
  • محافظت از پوست
  • تعادل فشار و غلظت خون و…

چای سیاه اصل چه طعمی دارد؟

در صورتی که چای خالص باشد و دستکاری خاصی بر روی آن انجام نشود دارای طعمی گس و تلخی و مطبوعی است که نشان از اصالت و سنتی بودن آن دارد ولی در نمونه های چای تقلبی این خصلت قابل درک نبوده و حذف شده و چون به چای اسانس افزوده شده لذا طعم شیرین تری قابل درک می باشد لذا لازم است تا به این فاکتور توجه شود.

چای سیاه اصل

چای سیاه اصل را چگونه مصرف و درست کنیم؟

بهتر است برای درک خواص بهتر چای خالص آن را بدون هیچ افزونی و شیرین کننده و تنها یا با مواد طبیعی موجود در منزل استفاده نمایید. برای درست کردن یک چای خوب و خوش طعم و خوش رایحه و خوش رنگ لازم است تا :

  1. سماور یا کتری داشته باشید.
  2. قوری چینی
  3. آب جوش
  4. به ازای هر نفر یک قاشق از چای خشک
  5. ریختن آب جوش بر روی چای در قوری تا سطح چای و حالت دوغ آب
  6. گذاشتن قوری روی کتری یا سماور و اجازه دم کشیدن چای با کمترین درجه حرارت
  7. گذرانده شدن مدت زمان معین با توجه به نوع و اندازه چای جهت دم کشیدن
  8. ریختن مقداری چای در فنجان و مابقی آب جوش

چای سیاه اصل

چای سیاه اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

  1. در صورت لمس زبری و تیزی آن قابل درک است
  2. دمیدن اندکی هوا در آن رایحه سبک و طبیعی را به مشام می رساند
  3. به راحتی از خود رنگ پس نمی دهد
  4. رنگ یکدست و مشکی نداشته
  5. هر چه چای مرغوب تر وزن بیشتر و فضای کمتری را اشغال می نماید.

چای سیاه اصل

خرید بهترین چای اصل ایرانی

برای خرید یک چای طبیعی و درجه یک توصیه می شود از تولیدات داخلی که در شمال ایران در دو استان گیلان و مازندران استفاده نمایید. بهترین انواع چای ائم از چای ممتاز و سرگل و چای شکسته و… را می توان از چین های متعدد حاصل از برداشت در اختیار داشت که کاملا سالم و فاقد اسانس و مواد شیمایی هستند و با توجه به شیوه استاندارد تولید بهترین رنگ و زایحه و عالی ترین طعم را از خود نمایان می کند. برای اینکه چای سیاه اصل را چگونه تشخیص دهیم؟ و خرید بهترین چای اصل ایرانی هم اینک مرجع چای ایران ارگانیک می تواند همراه شما و بهترین چای سنتی را در جای جای کشور به صورت تازه و قیمت های ارزان تر ارائه نماید.

چای سیاه اصل

فروش انواع چای سیاه اصل لاهیجان

فروش انواع چای ائم از نمونه های چای خارجی و چای ایرانی در بازار داخلی در حال انجام می باشد که برخی از نمونه های وارداتی حاوی رنگ و اسانس بوده و با عنوان چای زود دم در حال فروش می باشند. چای خالص حتما باید در مدت زمان معینی دم بکشد و چنانچه محصولی سریع از خود رنگ باز کند ماهیت آن چای شک دارد. گیلان یکی از بزرگ ترین مرکز تولید چای در ایران است که شهر های چون لاهیجان، رودسر، فومن و.. از شهر های نمونه در تولید انواع چای طبیعی می باشند. فروش انواع چای سیاه اصل لاهیجان از نمونه های چای بهاره فله با بهترین کیفیت تضمینی هم اینک در حال انجام می باشد.

چای سیاه اصل

قیمت چای سیاه اصل و درجه یک

چای یکی از نوشیدنی های معروف و محبوب بعد آب برشمرده می شود لذا قیمت های مناسبی داشته و می توان کیفیت های متنوعی از قوی تا ضعیف را در این رده مشاهده نمود که هم به صورت چای فله و چای بسته بندی از برند های مختلف عرضه می شود. عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی چای تاثیرگذار هستند اما خرید مستقیم چای از مراکز تولید و فروش چای می تواند قیمت های ارزان تر و رقابتی و کیفیت های بهتری را ارائه نماید. برای اطلاع از قیمت چای سیاه اصل و درجه یک شمال می توانید در هر زمان ما را به یاد بسپارید و از خرید اینترنتی چای از این مجموعه نهایت لذت و تجربه خوب را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com