چای سبز ساچمه ای

چای سبز ساچمه ای ایرانی قیمت و خرید در سراسر کشور

چای سبز ساچمه ای ایرانی قیمت و خرید در سراسر کشور از طریق خرید اینترنتی به راحتی در دسترس قرار دارد. این محصول تولید لاهیجان و 100% طبیعی و خالص می باشد. بازار فروش چای ایران بهترین انواع چای سبز ساچمه ای، چای سرگل، چای ممتاز، قلم، شکسته و… را به صورت مستقیم عرضه می نماید.

چای سبز ساچمه ای

چای سبز ساچمه ای

این چای دارای ظاهری گرد و لول شده و بافت محکمی است که سبب می شود تا کمتر دچار آسیب شود. در تهیه آن از بهترین برگ های جوان استفاده شده و برگ ها در روند تولید و مالش حالت لول و پیچشی بهم می گیرند از این رو به عنوان یک چای وزین و سنگین ارجحیت خاصی داشته و میزان تولید این چای کم و ارزش قیمتی بالایی را دارد و به جهت شکل و کیفیت دارا بوده به میزان کمتری از آن جهت نوشیدن استفاده می گردد.

چای سبز ساچمه ای

خواص چای سبز ساچمه ای چیست؟

  • نشاط بخش
  • رفع حالت خواب آلودگی و افزایش هوشیاری
  • محافظت از پیشرفت آلزایمر
  • ضد دیابت
  • کاهش خطر لخته شدن خون
  • نگه داری سطح کلسترول در حد نرمال
  • آنتی اکسیدان و ویتامین c فراوان
  • دفع سموم
  • هضم بهتر غذا

قیمت چای سبز ساچمه ای ایرانی در بازار

بر أساس کیفیت و مرغوبیت چای ها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. چای سبز ساچمه ای نمونه ای بارز از یک چای مرغوب برشمرده می شود و قیمت این چای در بازار بالاتر از سایر نمونه چای هایی همچون چای شکسته و قلم و ممتاز است. قیمت چای سبز ساچمه ای در بهار 1400 به قیمت هر کیلو 160 هزار تومان از سوی مجموعه چای ارگانیک ایرانی عرضه و با افزایش یافتن حجم سفارش قیمت کاهش خواهد داشت که جهت دریافت لیست قیمت عمده لازم است تا با کارشناسان ما در ارتباط و لیست قیمت روز و واحدی را در سراسر کشور دریافت نمایید.

چای سبز ساچمه ای

خرید چای سبز ساچمه ای در سراسر کشور

خریداران چای در بازار برحسب سلیقه و ذائقه چای های متنوعی را مورد تایید دارند لذا هر چه مرغوبیت چای بالار محبوبیت آن در میان خریداران بیشتر خواهد شد. چای سبز ساچمه ای ایرانی نمونه ای از یکی چای سنتی خالص با کیفیت اعلا است که توانسته در مدتی کوتاه از عرضه شدنش به بازار مشتریان بسیاری را جذب خود نماید چرا که با پرداخت هزینه بیشتر اما کیفیت بالا لازم به مصرف بالای این چای نیست و یک چای اقتصادی با مدت دوام بالا می باشد. برای خرید چای سبز ساچمه ای در سراسر کشور می توانید از هم اکنون اقدام و آن را ظرف سریع ترین زمان در محل کار خود دریافت نمایید.

مرکز فروش اصلی چای سبز ساچمه ای

چای ها توسط مراکز متعددی در سطح کشور عرضه می شوند اما مراکز فعال چای در شمال ایران علی الخصوص گیلان همواره در تلاشند تا بهترین محصولات چای اصل و خالص را ارائه و خریداران بتوانند بهترین کیفیت ها را دریافت نمایند. با خرید مستقیم و ارتباط با مراکز فعال در این زمینه خریداران می توانند کیفیت برتر و تضمینی از چای را تجربه کنند چرا که چای ایرانی یکی از سالم ترین و طبیعی ترین چای های دنیا نام داشته و اثرات سلامتی بسیار مفیدی را با خود بهمراه دارد. مرکز فروش اصلی چای سبز ساچمه ای اصیل ترین انواع چای فله و بهترین مارک چای را عرضه و فصت خوبی برای خرید عمده چای و حتی سفارشات جزیی از حداقل 2 کیلو فراهم شده است.

چای سبز ساچمه ای

مرجع تخصصی عرضه بهترین انواع چای سبز گیلان در ایران

استان گیلان با بیشترین وسعت باغ های چای و کارخانه های فعال چایسازی از مهم ترین مراجع تخصصی فروش چای در ایران برشمرده می شود و لذا بستر ها و زمینه های خوبی را در طی سال های اخیر جهت دسترسی بهتر و بیشتر خریداران فراهم نموده است. خریداران می توانند از طریق این مجموعه مشاوره و خرید های مرغوب ترین انواع چای سبز و چای سیاه سنتی را تجربه نموده و قطعا کیفیت های بالاتری را تجربه نمایند. مرغوب ترین انواع چای بهاره، تابستانه و پاییزه از شهر چای ایران لاهیجان به سراسر کشور در حال عرضه و سفارشات عمده و جزیی در آن قابل دریافت می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com