فروش چای سیاه

چای ایرانی بهاره کیلویی (فله) خرید و اطلاع از قیمت

چای ایرانی بهاره کیلویی (فله) خرید و اطلاع از قیمت آن توسط سایت مقابل امکان پذیر می باشد. خرید اینترنتی انواع چای ایرانی درجه یک از بهترین باغات چای گیلان به صورت مستقیم از سراسر شهر های ایران قابل انجام است. برای خرید چای سیاه و چای سبز عمده و کیلویی با حاشیه سود مناسب با ما همراه شوید.

چای ایرانی

چای ایرانی چیست؟

این چای نمونه ای از چای سنتی و رسمی و کاملا طبیعی است که در طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در چای ایران هیچ ماده اضافی استفاده نشده و باغات چای نیازمند هیچکونه سمپاشی نمی باشند و شرایط برای برداشت 3 فصل در طول سال مهیا و در زمستان اجازه استراحت به گیاه داده می شود. چای برداشت هر فصل را نیز به نام همان فصل می شناسند به طور مثال : چای بهاره. چای سیاه بالاترین قابلیت تولید و پس از آن چای سبز در رده دوم قرار دارد. به لحاظ سایز و درجه بندی و کیفیت چای ها با اسامی مختلفی خوانده می شوند که عبارتند از : چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه، چای ساچمه ای

چای ایرانی چند دقیقه باید دم بکشد؟

مدت زمان دم کشیدن چای ها بر اساس سایز چای ها متفاوت می باشد. چای های درشت مدت زمان بیشتری برای دم کشیدن نیاز داشته و ای های ریزتر به زمان کمتری نیاز دارد. چای قلم 15 الی 20 دقیقه و چای ممتاز 10 الی 12 دقیقه

چای صددرصد ایرانی چه ویژگی هایی را دارد؟

  • بعد دم کشیدن رنگ زلال و شفافی دارد
  • رایحه طبیعی دارد
  • مزه تلخ و گس داشته چون دستکاری نمی شود
  • در صورت لمس زبر است
  • رنگ چای سریع باز نمی شود
  • در صورت ماندن حالت گل آلود نشده و تغییر رنگ نمی دهد
  • دیر دم بوده و نیاز به دم کشیدن دارد
  • حاوی هیچ ماده افزودنی نمی باشد

چای ایرانی

چای ایرانی چه مارکی خوبه؟

برای تعیین چای خوب باید دید که یک چای چه ویژگی های استاندارد و تعیین شده ای را در خود نهان دارد؟ در نمونه های چای شمال ایرانی اولین برداشت محبوبیت بسیاری داشته و آن را با نام چای سرگل و بهترین چای ارزشمند می شناسند که خواص بسیاری دارد. برند های بسیاری نیز در جهت بسته بندی چای گام مهمی را نهاده اند که در گیلان فعالیت بسیاری داشته و چای های تولید این کارخانه ها توانسته رقابت خوبی را در بازار به سمت و سوی خود جلب نمایند.

بهترین چای ایرانی را از کجا بخریم؟

برای خرید چای در ایران مراکز بسیاری در حال فعالیت بوده، برخی تخصصی بدین شغل مشغول بوده و برخی کالاهای دیگری را نیز عرضه می نمایند. در این میان برای خرید و انتخاب بهترین انواع چای ارگانیک ایرانی گیلان و لاهیجان معتبرترین کارشناسان و کارخانه های فعال را دارا بوده و می توانند متقاضیان را در این راه کمک و با دادن مشاوره و معرفی چای درجه یک و اصل گام مهمی را در ترویج مصرف چای ایران و چای سالم و بدون اسانس داشته باشند.

چای ایرانی

خرید چای ایرانی بهاره کیلویی (فله)

برگ های سبز چای در کارخانه در حجم بالا و فله تولید یا به همان صورت عرضه و یاب سته بندی می شوند. مشتریان بسیاری در این میان تمایل به خرید چای فله و کیلویی داشته لذا برای اینکه بتوان کیفیت مطلوب و استانداردی را در اختیار داشت متقاضیان محترم می توانند سفارشات خود را در حجم مورد نظر و از انواع چای ثبت و در سریع ترین زمان چای فله اصل و خالص را در محل مورد توافق خود دریافت نمایند.

چای ایرانی

اطلاع از قیمت چای ایرانی بهاره لاهیجان

تفاوت در زمان برداشت یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت چای می باشد چای های بهار قیمت بالاتر و نمونه های پاییزه و تابستانه قیمت پایین تری را دارند اما در طی سال های اخیر این تفاوت کمتر و شاهد نوسانات در این بازار می باشیم. برای اطلاع از قیمت چای بهاره ایرانی لاهیجان با نرخ های پایین تر و با ثبات تر و کیفیت های تضمینی چای می توانید در هر زمان از طریق کارشناسان ما اقدام و خرید خوبی از چای اصیل و سنتی ایران را تجربه کنید.

فروش اینترنتی چای ایرانی اصل و درجه یک بهاره چین اول

فروش چای سیاه و سبز در بازار چای اهیمت بسیاری دارد در میان برداشت های متعدد چای در ایران چای بهاره یکی از درجه یک ترین نمونه های بوده و با توجه به اصل و خلوص بالا لذا در این زمان سفارش خرید چای به اوج خود می رسد. برای اینکه بتوان چای ایرانی بهاره کیلویی (فله) خرید و اطلاع از قیمت آن داشت بزرگ ترین مرجع پخش چای ایران همراه خریداران بوده و با فروش اینترنتی چای اصل و درجه یک بهاره چین اول بصورت مستقیم و بدون واسطه توانسته بهترین ها را به متقاضیان با تنوع بالا ارائه نماید.

چای ایرانی

خرید کلی چای صادراتی ایرانی

در حیطه صادرات نیز بسیاری از انواع چای ایران در بازار متقاضی داشته و با توجه به فرهنگ و تقاضای نقطه هدف می توان چای های خوب و مرغوبی را ارائه و به فروش رساند. قعالین عرصه صادرات چای برای تامین و داشتن قیمت های مقرون به صرفه و کسب حاشیه سود مناسب می توانند خرید کلی چای صادراتی ایرانی ائم از نمونه های چای شکسته و چای قلم و… را بصورت مستقیم از شمال ایران انجام و درآمد خوب و روابط مداوم داری را تجربه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com