قیمت چای ممتاز شمال فله

قیمت چای ممتاز شمال فله و عمده بسیار مقرون به صرفه بوده و یک راهکار و پیشنهاد خوب برای خرید با توجه به محبوبیتش نسبت به سایر انواع چای های موجود در بازار است.

نوشیدن چای امروزه به بخشی عادت پذیر در بین مردم تبدیل شده و شاید دقت و وسواس در تهیه آن به حداقل رسیده و همین امر با توجه به اینکه کشور ما از جمله مصرف کنندگان بزرگ محسوب می شود مکان مناسبی شده تا ابرقدرت های تولید در این زمینه چای های با کیفیت پایین و سرشار از اسانس و رنگ های شیمیایی را راهی ایران نموده و سودآوری خوبی را بدین طریق نسیب خود نمایند غافل از اینکه بهترین چای دنیا در همین نزدیک خودمان در شمال در حال تولید بوده و با غفلت و عدم حمایت از آن در حال فراموشی می باشد.
چایکاری در برخی از نقاط شمال تنها شغل اصلی خانوارها را تشکیل داده و درآمد ها از این راه تامین می شود که ضمن حمایت از آن ها می توان علاوه بر اطمینان از تازه بودن، دارا بودن کیفیت بالا از قیمت های بسیار مناسب آن نیز بهره مند شد.
چای ممتاز شمال نمونه ای از چای اصیل و اعلاء بوده که می تواند حتی گزینه مناسبی برای افراد سخت پسند باشد زیرا هم دارای عطر، رنگ و طعم بی نظیر و صد در صد طبیعی بوده که آن را می توانید با توجه به شفافیتش در فنجان، عدم نشست رنگ به دیواره فنجان و حفظ این نکات تا ساعت ها مشاهده نمایید.
حس سبکی و دریافت آرامش از جمله نکات مثبتی است که حتما پس از نوشیدن این چای کسب می نمایید و به تفاوت آن با سایر چای ها پی خواهید برد.
چای ممتاز شمال هم اکنون متقاضیان بسیاری را علاوه بر بخش داخلی در بخش صادرات به خود اختصاص داده و دارای قیمت بالاتری نسبت به چای شکسته، قلم، باروتی و خاکه می باشد و برای کاهش هزینه ها در اکثر موارد به صورت فله درخواست و خریداری می شود.
این چای هر چه قدر وزین تر (سنگین) و پیچش داشته باشد کیفیت بهتری داشته و قیمتش نیز بر بیشتر است.
اگر از متقاضیان چای فله ممتاز شمال هستید و قصد تهیه آن با قیمت رقابتی را دارید می توانید از هم اکنون با ثبت سفارش خود آن را به صورت مستقیم از این نقاط در اختیار داشته باشید.
چنانچه چای ممتاز شمال را نیز مصرف نموده اید خوشحال خواهیم شد تا نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com