مرکز خرید و فروش چای شمال

مرکز خرید و فروش چای شمال بهترین چای ارگانیک و درجه یک و انواع چای صادراتی ایرانی را با قیمت مناسب جهت عرضه به متقاضیان آماده نموده است.

خرید و فروش چای در تمام دنیا جزء اقدامات رایجی بوده و می توان آن را منبع و شغلی درآمدزا به لحاظ جنبه اقتصادی آن دانست.
این گیاه محبوب در نواحی شمال کشومان نیز امکان رویش داشته و معتبر ترین مرکز های تولید با سال ها تجربه در این زمینه را می توان در این نواحی مشاهده نمود که با توجه به آموزش های لازمه به کشاورزان تلاش می شود تا از مرغوب ترین برگ ها در زمان چیدن استفاده شود ضمن اینکه در مواقع اندک شماری خود چایکاران شمالی با مشقت بسیار چای را به میزان محدود و یه شیوه ای کاملا سنتی در منزل تهیه و در دستگاه های قدیمی یا به اصلاح خشک کن، خشک می نمایند که این چای با توجه به کیفیت بالا دارای نرخ بالاتری نسبت به چای های کارخانه ای می باشد.
چای شمال در حال حاضر به صورت سیاه با بیشترین حجم مصرفی در تمام وعده های روزانه و چای سبز به لحاظ جنبه دارویی در بین خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرد.
در بین چای ها اعلاء ترین و با ارزش ترین چای، چای سرگل نام دارد و می توان عطر، طعم و رنگ بی نظیر آن را دلیلی بر ارزشمند بودن آن دانست.
چای شمال بع از دمکشیدن در فنجان کاملا شفاف بوده و به هیچ وجه تغییر ماهیت نمی دهد و به دلیل طبیعی و خالص بودن نیاز به دمکشیدن زمانی مابین 10 الی 12 دقیقه دارد.
نوشیدن این چای و تعادل مصرف آن می تواند خواص فراوانی را برای بدن به همراه داشته باشد.
انتخاب صحیح و خرید این چای ضمن شناخت خصوصیات کیفی و فیزیکی آن می تواند کمک شایانی را به فرد در این زمینه نماید.
چنانچه از مصرف کنندگان خانگی و دوستداران چای شمال هستید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید و یا از تجار و بازرگانان و عمده فروشان و مغازه داران هستید و در زمینه تامین و خرید آن به دنبال منبع مناسبی هستید مجموعه و مرکز فروش چای ایرانی با داشتن کادر مجرب در این زمینه می تواند شما را یاری رسانده تا بتوانید چای اصیل و صد درصد طبیعی را در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com