قیمت چای سرگل

قیمت چای سرگل بهاره گیلان

قیمت چای سرگل بهاره گیلان و خرید آن را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت چای سرگل در بهار 99 هر کیلو جزیی 80000 تومان تعیین و عرضه شده است. فروش اینترنتی بهترین انواع چای اصیل و سنتی گیلان از شهر لاهیجان در بازار سراسر کشور امکانپذیر می باشد.

آیا نام چای سرگل را تاکنون شنیده اید؟ در مورد این چای اصیل گیلانی تا چه حد آشنایی دارید؟ آیا می دانستید که چای سنتی سرگل که دستی و محلی تولید می شود نیز وجود دارد؟ اگر به دنبال یک چای عالی، تازه با خاصیت بسیار فراوان هستید با ما همراه شده تا با ویژگی های این چای بیشتر آشنا شوید.

قیمت چای سرگل

چای سرگل چگونه چایی است؟

این چای از بهترین نمونه چای های گیلان و ایران نام داشته و از ظریف ترین برگ های سبز گیاه چای در اولین برداشت در بهار به دست می آید. رایحه و رنگ عالی و مجلسی داشته و حاوی زر می باشد. جایگاه ویژه جدول دسته بندی به این چای تعلق و ارزش قیمتی بالاتری نسبت به چای ممتاز و قلم و… دارا است. عطر چای سرگل 10 الی 12 درصد بیش از دیگر چای ها است و از جمله چای های پیشنهادی برای خریداران در بهار هر سال می باشد.

قیمت چای سرگل

فرق چای سرگل و ممتاز از هم چیست؟

  1. در شکل ظاهر
  2. امکان برداشت چای ممتاز در بهار، تابستان و پاییز امکان پذیر است اما سرگل تنها اولین برداشت بهار
  3. ممتاز پرفروش ترین و سرگل بهترین چای است.
  4. قدرت رنگدهی چای همچون ممتاز در تابستان و پاییز بالاتر از سرگل می باشد.
  5. ارزش قیمت چای سرگل بیشتر می باشد.
  6. دانه های زرین در چای را تنها می توان در برداشت بهاره مشاهده نمود.

قیمت چای سرگل بهاره گیلان و خرید آن را چگونه و از کجا انجام دهیم؟

شاید ذهن بسیاری از شما درگیر همین موضوع باشد اما امروزه راهکار های جدید و فضای مجازی سبب دسترسی بهتر و مستقیمی شده اند و خریداران می توانند بهتر با منابع اصلی تولید و فروش چای در ارتباط باشند. مرکز چای ایرانی در لاهیجان به عنوان بزرگ ترین بازار خرید و فروش چای همواره در تلاش است تا بهترین چای طبیعی و فاقد اسانس را به متقاضیان عرضه و خریداران خانگی و عمده می توانند با توجه به شرایط فوق خرید خوب و تضمنی و موردنظر را انجام نمایند.

قیمت چای سرگل

خرید اینترنتی چای سرگل بهاره گیلان

برداشت برگ سبز تازه در بهار و تولید چای تازه سبب حجم تقاضای بالای سفارش می باشند اما ممکن است دسترسی به چای اصیل بهاره متعلق به چین اول و سرگل به خوبی و راحتی در بازار در دسترس نبوده و خریداران چای های دیگر را با این عنوان خریداری نمایند. جهت خرید مستقیم و دسترسی سریع و آسان شرایط خرید اینترنتی چای توانسته بستر خوب و مطمئن تری را ایجاد تا خریداران بتوانند به سرعت چای اصل و خالصی را در اختیار داشته باشند. شما می توانید علاوه بر خرید مرغوب ترین چای ها قیمت چای سرگل و دیگر چای ها را رقابتی و ارزان تر به دلیل ارسال مستقیم و به قیمت درب کارخانه در اختیار داشته باشید. تقاضای خرید چای سرگل را می توان در بین:

  • خریداران خانگی
  • ارگان ها
  • شرکت ها
  • مغازه ها
  • بنک داران
  • نمایندگی ها و… مشاهده نمود.

قیمت چای سرگل

قیمت چای سرگل بهاره گیلان

قیمت چای ها در بازار با توجه به مشخصات و فاکتور هایی که دارا هستند متفاوت بوده و با تغییر هر سال یا برداشت شاهد تغییراتی در قیمت چای ها می باشیم. با توجه به برداشت اولین چین چای در بهار و نوبرانه و تازه بودن این چای لذا انتظار می رود تا چای فوق قیمت بالاتری را داشته باشد. قیمت چای سرگل بهاره گیلان در بهار 99 عمده 65 هزار تومان و جزیی هر کیلو 80 هزار تومان در مجموعه چای ارگانیک ایرانی عرضه گردیده و توصیه می شود تا برای دسترسی بهتر به قیمت روز انواع چای با همکاران ما در بخش فروش اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com