چای کیلویی ایرانی

بهترین انواع چای ایرانی در بازار کدامند؟

بهترین انواع چای ایرانی در بازار کدامند؟ مشتریان چای همواره به دنبال انواع برند های ایرانی و بهترین مارک چای خارجی در بازار ایران می باشند، به نظر شما کدام یک تضمین کیفیت بهتری دارند؟ برای خرید و فروش بهترین چای سیاه و چای سبز به صورت دست اول با قیمت های عالی با ما همراه باشید.

به دنبال بهترین انواع چای ایرانی هستید؟ آیا تفاوت بین چای‌ های مختلف ایرانی مثل سرگل، ممتاز، قلم و شکسته را می دانید؟ اگر قرار باشد از بهترین نوشیدنی گرم و لذت بخش نام ببریم قطعا می توان از چای نام برد. چای به ذهن آرامش، سستی و تنبلی را از بدن بیرون و حس سرحالی را در فرد ایجاد می نماید اما به شرطی که خالص و حاوی مخلوط مواد شیمیایی نباشد. با وجود تقاضای بسیار شمار زیادی چای در انواع برندها در بازار امروز موجود و مشغول به فعالیت می باشند. برخی انواع برند گران تر و برخی دیگر قیمت کمتر و مناسب‌تری را دارند.

بهترین انواع چای

چای های مختلفی در بازار وجود دارند، و تولیدکنندگان چای برای افزایش فروش چای به روش های مختلف سنتی و مدرن دست می زنند و سعی در تولید بهترین چای با طعم‌ های مختلف و متفاوت دارند تا همواره بهترین انواع چای را به مصرف‌کنندگان ارائه ‌دهند. چای سیاه و چای سبز و سفید و اولانگ از مهم ترین بخش های تولیدات چای در دنیا برشمرده می شوند اما دو چای سیاه و چای سبز از پرتقاضا ترین چای ها در ایران و در دنیا نام دارند. اسامی رده بندی این دو چای عبارتند از :

  • چای سرگل ایرانی
  • چای ممتاز ایرانی
  • چای شکسته ایرانی
  • چای قلم ایرانی
  • چای باروتی ایرانی
  • چای خاکه ایرانی

چای سرگل ایرانی چیست؟

این چای به مرغوبیت و کیفیت عالی معروفیت دارد در تهیه این چای از لطیف‌ترین قسمت برگ ها یعنی غنچه و برگ‌های بالای آن به دست می‌آید. این چای طعم و عطر عالی داشته و بسیار خوش‌رنگ می باشد.

چای ممتاز چیست؟

چای ممتاز بعد از چای سرگل در رده بعدی قرار می‌گیرد. این چای به نسبت چای سرگل دارای اندازه کمی بزرگتر و طعم ملایمتر و تلخی کمتر است و دارای پیچیدگی در برگ‌ها می باشد. قیمت چای ممتاز مناسب‌تر از چای سرگل و بیشتر از چای قلم است.

چای قلم چیست؟

چای قلم از برگ‌ های پایینتر چای به دست می‌آید و دارای اندازه درشت‌تر از سایر چای ها است. چای قلم به دلیل داشتن ساقه در خود رایحه مطبوع و دلنشینی را دارا است.

چای شکسته چیست؟

این چای از برگ ‌های خرد شده تشکیل شده و دارای وزن سبک‌ و ظاهر گرد و تختی می باشند. این چای رنج قیمت مناسبی را دارا است و در رنگ و رایحه در حد میانه قرار دارد.

چای باروتی چیست؟

این چای دارای ظاهر گرد و ریز بوده از این نوع چای، به خاطر زوددم بودن و زود رنگ پس دادن، در دمنوش‌ها و بعضا تی‌بگ‌ها استفاده می‌شود.

چای بهاره، تابستانه و پاییزه چه عناوینی در چای هستند؟

این اسامی برای دسته بندی کلی که متعلق به فصل برداشت هر چای است اتلاق می شود. به طور مثال به چای هایی که در فصل بهار برداشت و تولید می‌شود چای بهاره گویند که این فرآیند از نخستین هفته های اردیبهشت آغاز و تا پایان بهار ادامه میابد. در حدود اوایل تیر ماه پس از رشد مجدد برگ سبز چای چین دوم چای آغاز می‌شود که به چای تابستانه معروف بوده و چای پاییزه که به برداشت سوم و در فصل های پاییز اتلاق می شود. چای تابستان و پاییز قدرت رنگدهی بیشتری را دارا هستند. در میان این برداشت ها برداشت بهاره به عنوان بهترین انواع چای ایرانی درخواست کنندگان بسیاری را دارا است.

بهترین انواع چای ایرانی

بهترین انواع چای ایرانی در بازار کدامند؟

همانطور که متوجه شدید چای سرگل بهاره به دلیل به دست آمدن از غنچه و برگ‌ های لطیف چای، مرغوب‌ترین و بهترین چای ایران در بازار است. چای ممتاز نیز در رده بعدی قرار می‌گیرد و آن را با واژه پرفروش ترین چای شناخته و پس از آن چای قلم به خاطر طعم و عطر بسیار مطبوع و قیمت مناسب‌تر، چای محبوب بسیاری از خانواده‌ های ایرانی است. اما ذکر نام این سه چای دلیل رد سایر نمونه چای ها نیست بلکه این 3 چای از برگزیده های انتخابی توسط آمار ها و انتخاب های مردمی می باشند. اگر همچنان مردد هستید که کدام چای بیشتر به سلیقه شما می‌خورد می توانید از طریق مشاورین و کارشناسان مجموعه اقدام به مشورت نمایید.

بهترین چای خارجی در بازار ایران را می شناسید؟

با توجه وضعیت بازار چای ایران و وجود عوامل متعدد چای خارجی مشتریان و مصرف کنندگان بسیار زیادی دارد، بنابراین خریداران این چای به دنبال بهترین چای خارجی در بازار هستند. چای های وارداتی نیز انواع مختلفی دارند و به دلیل اینکه طعم و مزه و عطر چای برای هر کسی مطلوبیت متفاوتی دارد، هر کدام از این چای ها را می‌توان بهترین چای از نظر فرد خریدار در نظر گرفت. به واقع نمی توان تمامی چای های وارداتی را با انگ رنگ و اسانس کوباند با یک نگاه درست هستند برخی از چای ها کاملا طبیعی و خالص بوده و برخی هم توسط شرکت های معتبری وارد و بسته بندی می‌شوند که از واحد های کنترل کیفیت مجهزی برخوردارند و بخوبی چای وارداتی را به لحاظ سلامتی و حلوص بررسی کرده و سپس برای مشتریانشان عرضه می‌دارند.

بهترین انواع چای

انواع چای جهان به چند دسته تقسیم می شوند؟

چای از لحاظ نوع به 5 دسته تقسیم می شوند:

  1. چای سنتی سیاه
  2. چای نیمه تخمیری سبز
  3. چای سفید
  4. چای اولوانگ
  5. چای پوئر

تمام این انواع چای از یک گیاه بدست می آیند و تفاوت آنها در نحوه فرآوری و اکسیداسیون آنهاست.

  • چای ایرانی بهتره یا چای خارجی؟
  • چای ایرانی بنوشیم یا خارجی؟
  • عطر و طعم چای های ایران بهتره یا نمونه های خارجی؟
  • مرغوبیت انواع چای ایران بهتر است یا خارجی؟
  • کدام چای ارگانیک تر و سالم تر است ایرانی یا خارجی؟

برای پاسخ دادن به این پرسش ها لازم است بدانید چای کشت شده و تولید یافته در کشور ما عاری از هرگونه مواد شیمیایی و اسانس و مواد معطر غیر طبیعی می باشد و چای تولید ایران ارگانیک و بدون مواد افزودنی هستند و امروزه بدان واژه سالم ترین چای دنیا در کنار سایر بهترین انواع چای های برتر دیگر در دنیا داده اند. باید بدانیم چای ایرانی متناسب با ذائقه ما و با زحمات فراوان کشاورزان و کارخانه داران تولید می شود و جا دارد که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. چای های خارجی مرغوب و طبیعی بسیاری نیز در بازار وجود دارند اما هستند نمونه های تقلبی و غیر اصل (حاوی رایحه و رنگ) که نیازمند کاربلد بودن و حرفه ای بودن جهت تشخیص کیفیت و خلوص می باشند.

چنانچه بتوانید چای باکیفیت و درجه یک را به صورت طبیعی و ارگانیک خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهید، ایرانی و خارجی بودن نوع چای تاثیری بر خرید شما نخواهد داشت همین که چای سالم و از بهترین انواع چای باشد قطعا با درک خواص آن متوجه ارزش غذای آن خواهد شد.

بهترین انواع چای ایرانی

راه های ساده برای شخیص بهترین انواع چای

  1. چای های غیراصل معمولاً پس از گذشت مدت زمانی از دم کشیدن کدر، سیاه و ته نشین می شوند اما رنگ چای طبیعی کاملا شفاف و بدون تغییر باقی خواهد ماند.
  2. اگر قصد خرید چای ایرانی یا خارجی فله را دارید لازم است بدانید که چای های ریز و خاکه سایز مناسبی برای مصرف های روزمره نیستند.
  3. چای هایی که بافت ریز و وزن سنگین و نوک تیز طلایی برگ های گیاه چای به چشم می خورد بهترین نوع چای هستند.
  4. چای مرغوب و اصل از طریق حس بویایی و چشایی کاملا قابل تشخیص می باشند که کاملا طبیعی و سبک و به دور از رایحه عطر مانند هستند.
  5. به هیچ وجه چای اصل سریعا در آب رنگ نداده و آماده مصرف نمی شود.
  6. به هیچ عنوان رنگ چای چای طبیعی بر دیواره فنجان نمی نشیند.

خرید بهترین انواع چای در بازار ایران

خریداران و متقاضیان چای های ایرانی صد در صد چای لاهیجان را شناخته و آن را از بهترین گزینه های خرید چای می دانند. در مرکز و بازار چای ایرانی بهترین مارک چای لاهیجان را می‌توان به شکل دست اول و مستقیم مورد خرید و فروش و تجارت قرار داد. نمایندگی چای ارگانیک ایرانی آماده ارائه بهترین انواع چای با بهترین قیمت به سراسر کشور می باشدف ناگفته نماند بهترین مارک چای لاهیجان با قیمتی مناسب جزء چای های پرفروش و خوش طعم در بازار می باشد.

بهترین انواع چای ایرانی

معرفی بهترین انواع چای سیاه در ایران

انواع چای سیاه با توجه به مصرف چندین وعده در طول شبانه روز دارای اهمیت فروش بالایی هستند و اهمیت این موضوع در ایران دوچندان می باشد چرا که جزو نوشیدنی های خاص و روزمره برای هر فرد به شمار می ایند. بهترین چای سیاه ایرانی در انواع زیر به فروش می رسد که هرکدام دارای چندین سطح درجه بندی هستند:

  • چای سیاه سرگل بهاره
  • چای سیاه ممتاز
  • چای سیاه شکسته ممتاز
  • چای سیاه قلم
  • چای سیاه شکسته
  • چای سیاه باروتی

همواره در بازار ایران بهترین نوع چای سیاه ایران تولید لاهیجان بیش از سایر چای ها مورد توجه قرار دارد چراکه که این شهر یکی از مناسب ترین شهرها برای کاشت چای به شمار می رود و همواره برترین چای ایرانی در بسته بندی برند و یا فله به فروش می‌رسند.

نمایندگی چای فله ایرانی در کشور

نمایندگی چای مستقیما چای های تولید سال و تازه را از انواع برند های معتبر و شناخته شده در سراسر کشور عرضه می نماید که این نمایندگی پخش انواع چای سنتی مرغوب و چای فله را به صوزت فروش عمده به سراسر بازارهای داخلی آغاز نموده است. پخش عمده بهترین انواع چای مرغوب و باکیفیت از طریق این بازرگانی برای عمده فروشان و نمایندگی چای در بازار انجام می گیرد.

مرکز فروش و پخش چای شمال در تهران کجاست؟

جهت خرید انواع چای ممتاز و درجه ۱ در تهران چه می کنید؟ با توجه به موقعیت نزدیکی تهران به نواحی شمالی و مورد توجه بودن این بازار خرید و فروش انواع چای ایرانی از طریق این مراکز پخش در بازار تهران سبب افزایش حاشیه سود شما در شهرتان خواهد شد، چراکه انواع چای ها با بهترین و مناسب ترین قیمت عمده بازار تهران به دست شما خواهد رسید. در این مرکز انواع چای فله و کیلویی، چای بسته بندی کارتنی، چای کیسه ای و تی بگ در حجم های عمده بدون واسطه مورد خرید و فروش مشتریان قرار گرفته است.

سایت خرید و فروش عمده انواع چای درجه 1 ایرانی

علاوه بر بازار بزرگ سنتی چای شمال، سایت های تخصصی خرید و فروش عمده انواع چای امروزه محل مناسبی برای تهیه بهترین انواع چای می باشد که می توان در آن بهترین نمونه از چای سیاه و چای سبز درجه 1 فله ای و برند را به صورت عمده جویا و تهیه نمود.

بهترین انواع چای ایرانی

خرید اینترنتی بهترین انواع چای ایرانی

با توجه به فروش بالایی که چای های ایرانی در بازار یافته اند هم اینک از راه های مختلف و سریعی در حال عرضه به مشتریان در سطح کشور می باشند. باید بدانید که چای با توجه به اینکه گیاه حساس به شرایط آب و هوایی است در هر منطقه از شمال کشور حتی دو شهر همجوار متفاوت می‌باشد به طوری که طعم، رنگ و قدرت رایحه متفاوتی از هم را دارا هستند و چای های نقاط مرتفع میزان رنگدهی بیشتر و چای های نقاط همجوار و پست رایحه بیشتری دارند. امروز عرضه و فروش اینترنتی چای موفق شده تا همواره بهترین انوع چای ها به شکل آسان و بی دردسری در دسترس مشتریان واقعی آن قرار بگیرند.

قیمت بهترین مارک چای ایرانی در بازار ایران چند است؟

چای های ایران ائم از چای گیلان و چای مازندران (چای های شمال) یکی از بهترین انواع چای سالم، خوش عطر و کاملا طبیعی هستند که در جرگه ی برترین نوشیدنی های دنیا قرار گرفته اند که قیمت ارزان و مناسبی را دارا می باشند.برای سنجیدن قیمت بهترین مارک چای فاکتور های مختلفی دخیل هستند اما همواره شرکت های تخصصی و معتبر چای محل مناسبی برای کسب اطلاعات دقیق و به روز در این زمینه می باشند.

چای ایرانی از باغ های ارگانیک در بهترین نقاط خوش آب و هوا تولید و به بازار عرضه می گردد که از مزیت های آن به سالم و طبیعی بودنش می توان اشاره نمود. مرغوبیت این چای زبانزد اکثر افراد بوده و دو فاکتور اساسی که در این کیفیت و مرغوبیت تأثیرگذار هستند عطر و رنگ چای است، چای اصل و مرغوب رنگ و طعم طبیعی دارد و عاری از هرگونه اسانس می باشد، به گونه ای که از یک قاشق چای خوری چای خشک ایرانی نمی توان انتظار داشت تا 6 یا 10 فنجان چای پررنگ بدهد و این نکات رایحه و رنگ طبیعی را به خوبی می توان در نمونه های چای های ایرانی شاهد بود که همواره با بهترین قیمت در حال فروش می باشند.

از دیگر ویژگی‌های چای ایران که سبب شده جزو بهترین چای در بازار باشد می توان به خاصیت ترکیب آن اشاره نمود، این چای با هر نوع از مواد اولیه طبیعی زیر می تواند ترکیب شود:

  • هل
  • دارچین
  • لیمو عمانی
  • زعفران
  • گل محمدی
  • به لیمو
  • بهارنارنج
  • زیره
  • زنجبیل
  • گل گاوزبان

بهترین مارک چای لاهیجان، چای خوش طعم ایرانی

چای لاهیجان ارگانیک ترین و بهترین نوع چای ایرانی می باشد که در زمره چای های خوش طعم قرار دارد، این چای توسط شرکت ها و کارخانه های چایسازی فعال و مجرب بسته بندی و فله ای به بازار عرضه شده است که می توانید بسته بندی 100، 450، 500 و 1000 و… گرمی آن را در بازار مشاهده نمود. چای سرگل بهاره لاهیجان، چای ممتاز بهاره لاهیجان، چای قلم بهاره در گروه انواع برترین ها قرار گرفته‌اند، ناگفته نماند، چون عطر، طعم، کیفیت چای لاهیجان کاملا ارگانیک می باشد تشخیص چای اصل آن کار چندان دشواری نخواهد بود.

انواع برند های چای ایرانی

چای ایرانی در انواع مختلف چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای سبز و چای دستی در بازار مورد خرید و فروش بسیاری از تاجران و کسبه چای قرار گرفته است. این چای ها بر اساس درجه کیفیتی که دارند توسط برترین کارخانه های تولیدی و بسته بندی ایرانی با علائم و نشانه های تجاری مناسب برای مصارف مختلف به بازار تزری می شوند. که از برند های معتبر و معروف می توان به :

  • چای رفاه
  • چای نادری
  • چای تیما
  • چای تیمن
  • چای گلستان
  • چای غنچه اصیل
  • چای کارمین
  • چای معروف
  • چای نوشینه
  • چای نوشین و… اشاره نمود.

بهترین مارک چای ایرانی در بازار ایران

در انتخاب و خرید بهترین مارک چای ایرانی در بازار ایران لازم است به سلامت بهداشت و استاندارد آن به لحاظ خلوص و کیفیتش اشاره نمود، چرا که هستند چای هایی در بازار داخلی ایران که توسط برخی اختلاط و تقلبی عرضه می‌شوند و از آنجا که افراد اطلاعات کافی از چای ندارند می توانند دو فاکتور اصلی و اساسی را مدنظر قرار دهند، لذا لازم است بدانید که چای اصل و با کیفیت رنگ طبیعی دارد و در آن از هیچ اسانسی استفاده نمی شود. توصیه می شود برای خرید بهترین مارک چای حتما برند های فعال در شمال ایران را به جهت رعایت نمودن قوانین و ارسال مستقیم آن ها برگزینید.

بهترین انواع چای

بهترین انواع چای کیسه ای در ایران

امروز چای و دمنوش دو نوشیدنی محبوب و خوش مزه در دنیا هستند و در برنامه روزانه کمتر کسی پیدا می‌شود که چای نوشیده نشود، همین موضوع سبب شده تا در تولید بهترین چای های مرغوب و درجه یک دقت بیشتری به عمل آید. هم اینک چای کیسه ای بیشترین موارد مصرف را در بین طرفداران چای به خود اختصاص داده است از این رو انواع چای سیاه و چای سبز را با گیاهان دارویی و ادویه ای بسیاری همچون هل، دارچین، زنجبیل و … ترکیب و تولید می کنند و با تنوع دادن به طعم و رایحه به بازار عرضه می دارند.

اما مشکل اساسی در استفاده از چای کیسه ای مواد افزودنی رنگ و اسانس و فاقد کیفیت می باشد که در بسیاری از برند های دنیا به چشم می خورد در نمونه های چای کیسه ای ایرانی همواره تلاش شده تا از بهترین انواع چای باروتی استفاده گردد. امروزه انواع چای کیسه ای ساده، عطری و طعم دار در بازار خرید و فروش می گردد نظر شما در مورد اینکه چای ایرانی بهتر است یا خارجی چیست؟

قیمت عمده خرید و فروش چای در مرجع چای ارگانیک ایرانی

قیمت عمده چای جزو فاکتور های مهم و اساسی در خرید و فروش چای ها می باشد که برای پخش کنندگان و عمده فروشان در سراسر کشور حائز اهمیت است تا بتوانند در این تجارت دوام و سود خوبی را تجربه نمایند. جهت دریافت قیمت عمده بهترین انواع چای بهاره فله و معتبر در این مرجع و مرکز خرید و فروش چای می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com