قیمت چای دستی

قیمت چای دستی لاهیجان چین اول 1403

قیمت چای دستی لاهیجان چین اول 1403 چقدر ارائه خواهد شد؟ آیا تاکنون اقدام به خرید مستقیم چای دستی و محلی نموده اید؟ مرکز فروش چای ایرانی عرضه کننده بهترین انواع چای سنتی و خالص چین بهاره به صورت تازه با قیمت های ارزان تر می باشد.

قیمت چای دستی

چای دستی لاهیجان

این چای بدون دخالت دستگاه های صنعتی و به صورت مالش با دست و با زحمات فراوان تولید می شود. برداشت برگ های سبز چای به صورت انتخابی و از سرچین ها و با دست انجام می شود. از نظر طعم و مزه این چای با چای های تولید کارخانه ای متفاوت بوده و دارای ظاهر درشت به همراه ساقه های چای می باشد که در نتیجه باعث شده تا رایحه بالا و عالی را داشته باشد.

فرآیند تولید چای دستی محلی

  1. برداشت برگ سبز با دست
  2. استراحت چند ساعته برای پلاس
  3. مالش برگ ها در لاک یا سینی تا به حالت کف مانند برسند
  4. استراحت جهت تخمیر و رنگ گیری چای
  5. خشک کردن برگ های آماده شده

توجه : (با دست مالش دادن برگ های چای سبب میشود تا چای ها خرد نشده و درنهایت بعد از خشک شدن، برگ های چای درشت باشند.)

قیمت چای دستی

ویژگی های چای دستی خوب

  • دارای عطر عالی
  • طعم گس و شکلاتی
  • تلخی دلچسب
  • رنگ دهی خوب
  • دیر دم (مدت زمان دمکشی 15 الی 20 دقیقه)
  • دارای ساقه یا چوب چای
  • نوع بهاره چین اول ترد و کوچک تر و تابستانه و پاییزه درشت تر

قیمت چای دستی

قیمت چای دستی لاهیجان چین اول 1403

هر چای به نوبه خود با توجه به سایز، کیفیت و درجه بندی دارای قیمت متفاوتی می باشد اما برای فروش در بازار با عوامل مختلفی در تعیین قیمت مواجه و فاکتور های موجود ائم از فاصله، فصل برداشت، برند، شیوه عرضه و… در این امر مهم می باشند. چای دستی نمونه ای از چای هایی است که تنها قابلیت عرضه به صورت مستقیم را داشته و از سوی چایکاران تولید و عرضه می شود حجم تولید این محصول کم و به صورت سفارشی بوده و قیمت بالاتری را از نمونه های کارخانه ای دارا می باشد. در سال 1403 با توجه به افزایش قیمت برگ سبز پیش بینی می شود که قیمت چای افزایش یابد. برای دریافت قیمت چای دستی لاهیجان چین اول 1403 و ثبت سفارش خرید چای می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

فروش چای دستی (سنتی) لاهیجان

چای دستی قابلیت تولید از قدیم الایام را در نواحی چایخیزی چون لاهیجان داشته و چایکاران مایحتاج خود از چای را در منزل تهیه می نمودند لذا چایکاران قدیمی در این حیطه به صورت حرفه ای فعالیت و بهترین نمونه های چای خالص و ارگانیک را به صورت چای سیاه آماده و تولید می نمایند. فروش چای در سراسر بازار در حال انجام اما فروش چای دستی (سنتی) لاهیجان تنها در این شهر در حال انجام و متقاضیان برای خرید چای درجه یک سنتی می توانند از طریق این منطقه اقدام نمایند. کیفیت چای های تولید شده در لاهیجان به صورت 100% طبیعی و ارزش قیمتی مناسبی را نسبت به نمونه های وارداتی دارا هستند. قیمت چای دستی از نمونه های چای قلم، چای ممتاز، چای سرگل بالاتر و دارای خواص بالایی می باشد.

خرید و قیمت چای دستی و محلی سنتی بصورت ارزانتر

چای آن هم از نوع چای سیاه در بین ایرانیان محبوبیت خاصی دارد. این چای به دلیل امکان تولید در داخل کشور دارای قیمت ارزان تری می باشد. نمونه چای دستی سیاه یکی از برترین تولیدات محلی است که با توجه به سایز نیازمند دم کشیدن در مدت زمان طولانی تر بوده اما کیفیت عالی و بی نظیری را دارا می باشد. برای خرید و قیمت چای دستی و محلی سنتی بصورت ارزانتر توصیه می شود تا حتما با مراکز تخصصی و فعال چای در نواحی چایخیز همچون لاهیجان ارتباط برقرار نمایید. بازار چای گیلان یکی از بهترین فرصت ها برای تامین، فعالیت و سودآوری در این زمینه بوده و می توان انواع چای فله اصل و حاصل از چین های مختلف را به صورت تضمینی و تازه در اختیار داشت.

قیمت چای دستی

تامین و خرید چای دستی اعلای ایرانی 1403

نوشیدن یک چای گرم در طی روز انرژی خاص و خوبی را به هر فرد انتقال می دهد اما در صورتی که کاملا طبیعی و سالم باشد. این روز ها برای رقابت استفاده از اسانس ها و رنگ در تولید چای رو به افزایش بوده و همه این موارد در طولانی مدت می تواند منجر به عوارض جبران ناپذیری برای بدن شوند. کارخانه های چایسازی گیلان و چایکاران محلی به صورت کاملا سنتی و حرفه ای در حال فعالیت و در پروسه نگهداری گیاه چای و تولید از هیچ ماده افزودنی استفاده نمی گردد لذا چنانچه به دنبال تامین و خرید چای دستی اعلای ایرانی 1403 و سایر انواع چای ائم از چای شکسته، چای ساچمه ای، چای سرگل سرچین بهاره، چای قلم لیزری، چای سبز ممتاز درجه یک هستید می تواند از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com