فروش عمده و اینترنتی انواع چای ایرانی

به دنبال خرید عمده چای هستید؟ فروش اینترنتی انواع چای سیاه و سبز سرگل، ممتاز و… ایرانی با قیمت های کاملا رقابتی از شمال کشور در حال عرضه می باشد.
آیا می دانستید که چای تنها یک نوشیدنی نبوده و در قدیم در درمان بسیاری از بیماری ها از آن بهره می بردند.
کافئین موجود در چای می تواند سبب کاهش سردرد شده و بی خوابی در فرد شود و یک نوشیدنی مفید برای شب های امتحان است.
آنتی اکسیدان بالای آن عدم پیری زودرس و پیشگیری از سرطان را سبب می شود.
نوشیدن بیش از 3 الی 5 فنجان چای در طول روز به هیچ شخصی توصیه نمی شود زیرا اثرات سویی را بر بدن خواهد داشت.
امروزه انواع چای های تولید شده از برگ سبز چای در تنوع های مختلف وارد بازار می شوند، به صورت مخلوط با میوه ها، گیاهان دارویی و رایحه های متنوع، اما بهترین حالت نوشیدن چای به صورت خالص بوده و برای طعم دار نمودن آن اضافه نموده هل، دارچین، زعفران، بهارنارنج و… موجود در منزل است.
در ایران بیشترین میزان تولید و فروش با توجه به نوع ذائقه ها چای سیاه بوده و چای سبز در رده بعدی قرار دارد و چای سفید ایرانی نیز که تنها جنبه تجاری و صادراتی داشته و به میزان بسیار اندک تولید می شود.
قسم بندی چای ها بر اساس کیفیت و درشتی و ریزی بوده و هریک مجدد شامل درجات 1،2 و 3 می شوند.
فروش عمده چای های ایرانی از کارخانه ها بیشتر فله ای بوده، زیرا تقاضای بازار به دلیل کاهش هزینه ها اینگونه ایجاب می نماید و در موارد کمتری چای های بسته بندی توزیع می گردند اما در طی سال های اخیر شرکت هایی که به بسته بندی چای رو آورده اند در حال افزایش است.
شهر های لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، فومن، شفت در گیلان و رامسر و تنکابن در مازندران سطح کلی و عمده چای را زیر پوشش دارند و می توان مرغوب ترین و خالص ترین انواع چای ها را در این نقاط جستجو نمود که آب و هوای خاص این نواحی سبب ایجاد چای هایی اصیل، خوش عطر و خوش طعم شده که پس از دمکشیدن کاملا شفاف و زلال بوده و کدری در آن دیده نمی شود.
فروش عمده و اینترنتی انواع چای های مورد مصرف در بازار داخل و صادرات هم اکنون از طریق بازار چای ارگانیک ایرانی فراهم شده و می توان از این طریق چای های درخواستی خود را ثبت و در محل مورد توافق خود دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com