فروش عمده چای ترش

فروش عمده چای ترش تازه

فروش عمده چای ترش تازه سال 99 با قیمت عالی و بدون واسطه در بازار آغاز شد. مرکز خرید چای ایرانی بهترین چای ترش درجه 1 فله اصل را در کنار سایر نمونه چای سیاه سنتی و چای سبز عرضه می نماید. فروش اینترنتی چای داخلی در زمینه صادرات و پخش عمده چای توانسته نقش موثری را داشته باشد.

چای ترش در بازار ایران به دونوع عرضه می گردد. تولید داخلی و چای ترش خارجی. گفتنی است چای ترش ایرانی، بهترین چای ترش جهان است و فروش عمده چای ترش تازه در زمان برداشت این روز ها تقاضای بالایی را در میان خریداران با توجه به میزان سوددهی بالا دارا می باشد.

فروش عمده چای ترش

چای ترش ایرانی

رنگ چای ترش ایرانی، روشن‌ تر از چای ترش خارجی است، کیفیت عالی رنگ خاص و ظاهر زیبا، چای ترش ایرانی را به محصولی خاص و منحصربه‌فرد و صادراتی تبدیل نموده، ارزش بالای چای ترش مرغوب ایرانی فرآوری و بسته‌بندی ویژه‌ای همراه با دقت بالا را طلب می‌کند تا این چای با مجموعه‌‌ای از بهترین‌ ها به بازار های جهانی عرضه شود. به دو روش چای ترش در کشور ما آماده می شود.

روش طبیعی: که در این روش کاسبرگ ها بعد از چیده شدن در صفحات مشبکی که هوا در اطراف آن جریان دارد در زیر نور آفتاب یا سایه قرار می دهند و پس از خشک شدن چای ترش خوب و مرغوبی به دست می آید. اگر درصد رطوبت بالا باشد چای ترش بعد خشک شدن ظاهر تیره و پررنگ تری را خواهد گرفت.

روش مصنوعی: در این روش چای ترش را در دمای 40 درجه سانتی گراد و جریان هوای مصنوعی قرار می دهند تا سریعتر خشک شده و در نتیجه چای ها رنگ روشن تری را خواهند داشت.

فروش عمده چای ترش

خواص چای ترش تازه تولید شده سال

  • خاصیت ضد التهابی
  • خاصیت آنتی باکتریال بسیار قوی
  • کاهش میزان فشار خون
  • کاهنده درجه حرارات بدن
  • کاهنده وزن در صورت مصرف مداوم
  • کمک به سلامت کب
  • برای جلوگیری از بی خوابی
  • ادرار آور
  • متعادل کننده دمای بدن
  • دارای خواص نشاط آور فراوان
  • نگهداری کلسترول در سطح نرمال

فروش عمده چای ترش

فروش عمده چای ترش تازه

خرید و فروش عمده چاى ترش در بازار از طريق نمايندگان فروش مجموعه پیش رو انجام و خريد چاى ترش و انواع ديگر چاى ها همچون چای سنتی سیاه و چای سبز شمال از فروشگاه هاى اينترنتى راحت تر و كم هزینه تر از فروشگاه هاى فيزيكى بوده است. کشاورزان چایکار در مناطق اصلی پرورش این چای با ارتباط مستقیم با مجموعه در نتیجه توانسته اند با ارسال مستقیم سفارشات و حذف واسطه ها درآمد بهتر و رضایتمندی بیشتری را از سمت متقاضیان خرید عمده کسب نمایند.

قیمت فروش یک کیلو چای ترش تازه در بازار

به دليل بسته بندى هاى متنوع و حجم آن ها و فله عرضه شدن قيمت فروش عمده چاى ترش ايرانى نيز متفاوت مي باشد. چاى ترش در سه مدل تی بگ و کیسه ای، به صورت بسته های با نام برند خاص در وزن های مختلف، فله ای و کیلویی در بازار ايران عرضه مى شود. قیمت چای ترش وابسته به چند عامل است:

  1. میزان کیفیت محصول ارائه شده
  2. میزان و حجم محصول به دست آمده
  3. دست چرخیدن های متعدد در بازار
  4. فله بودن با بسته بندی شدن چای
  5. نوسانات ارزی
  6. میزان واردات محصول مشابه در بازار

 

فروش عمده چای ترش

خرید اینترنتی چای ترش درجه 1

کیفیت و کمیت چای ترش تازه مثل همیشه باعث شده است در هنگام خرید اینترنتی چای ترش با قیمت های مختلفی روبرو شوید. تلاش نموده ایم تا از بهترین چای های موجود در بازار ایران استفاده کنیم و محصولی بسیار باکیفیت را برای شما به معرض فروش بگذاریم. نکاتی که هنگام خرید عمده چای ترش باید رعایت کرد : اصالت، ظاهر و مرغوبیت چای است. خرید و فروش عمده چای ترش تازه درجه 1 در مرکز چای ایرانی راهی آسان برای تهیه این محصول با ارزش بوده و خریدارانی که می خواهند بدون دغدغه و در هر موقعی از سال این چای را خرید نمایند می تواند قیمت بسیار پایینی نیز برای آنها داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com