چای سیاه گیلان

خرید چای سیاه گیلان بهاره و اصل

چای سیاه گیلان با بهترین کیفیت تازه در سایت چای ارگانیک ایرانی عرضه می شود. برای خرید چای سیاه گیلان بهاره و اصل به صورت عمده و کیلویی می توانید ما را به یاد بسپارید. جهت دریافت قیمت چای فله سیاه لاهیجان گیلان به صورت رقابتی و ارزان تر همین حالا اقدام نمایید.

چای سیاه گیلان

چای سیاه گیلان

گیلان نقطه قوت تولید چای ایرانی نام دارد و امکان کشت و تولید چای در نقاط مختلف این خطه امکان پذیر می باشد. چای سیاه به دلیل رایحه و رنگ و طعم دلنشین همواره مورد توجه بوده و هست. امکان تولید چای طبیعی و فاقد رنگ در این استان فراهم و می توان بهترین انواع چای ارگانیک و سالم را در آن جستجو نمود که به شیوه ای رسمی یا سنتی از بهترین برگ های گیاه چای حاصل می شود. گیلان شرایط آب و هوای خاص و مطلوبی برای گیاه چای را داراست و لذا با دارا بودن زمستان معتدل و پوششی از برف بر روی گیاه این گیاه از آفات و حشرات به دور و نیازمند سمپاشی و مواد شیمایی نمی باشد.

فرآیند و پروسه تولید چای سیاه در گیلان

  1. برداشت و دستچین بهترین برگ های جوان چای
  2. انتقال سریع برگ ها به کارخانه
  3. پلاس برگ ها
  4. مالش به دستگاه های خاص
  5. تخمیر و اکسیداسیون که در تعیین رنگ و طعم چای موثر است.
  6. خشک شدن در دستگاه های خاص
  7. سورت و دسته بندی چای ها

چای سیاه گیلان

انواع چای سیاه کارخانه

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای خاکه سیاه
  • چای باروتی سیاه

خواص و فواید چای سیاه گیلان

  • افزایش هوشیاری
  • پیشگیری از زوال عقل
  • ضد درد و التهاب
  • ضد سرطان
  • پیشگیری از سکته
  • کاهش فشار خون
  • ضد دیابت
  • آرامش بخش و نشاط دهنده و…

چای سیاه گیلان

خرید چای سیاه گیلان بهاره و اصل

برای اینکه بتوانیم یک روز پر انرژی و بدون استرس را داشته باشیم هیچ چیز به جز چای نمی تواند این نیاز را مرتفع سازد اما به شرطی اینکه درست انتخاب، صحیح دم کشیده و کاملا سالم و طبیعی و بدون اسانس باشد. برای داشتن چای سالم و طبیعی این موقعیت خوب در ایران و در استان گیلان فراهم بوده و می توان برای خرید چای سیاه گیلان بهاره و اصل از طریق راه های مختلفی چون خرید سنتی و خرید اینترنتی چای اقدام نمود. برای خرید انواع چای درجه 1 برداشت چین اول از سراسر ایران می توان از سوی مراکز فعال و تخصصی چای شمال در گیلان و شهر لاهیجان اقدام نمود.

چای سیاه گیلان

سایت خرید چای سیاه بهاره گیلان

در بهار می توان بهترین چای ایرانی را برداشت و تولید نمود این امر توسط کارخانه های مختلفی در گیلان انجام می گردد ضمن اینکه چایکاران حرفه ای و قدیمی نیز در این زمینه در منزل و کارگاه های سنتی اقدام به تولید چای دستی سیاه نموده اند و می توان لذت بخش ترین انواع چای اصیل ایرانی را در این میان در اختیار داشت. خرید و فروش عمده چای سیاه فله به وضوح دربرداشت های مختلف قابل مشاهده است. لذا چنانچه در زمینه چای فعال بوده و نیازمند تامین دست اول بهترین و مرغوب ترین چای می باشید می توانید سفارشات خود را ثبت و در محل مورد توافق دریافت نمایید.

فروش بهترین چای سیاه فله گیلان

با توجه به حجم بالای تولید چای در برداشت های مختلف در گیلان لذا چای به صورت فله در بیشتر موارد به بازار عرضه و یا در مواردی توسط برند های نام آشنا بسته بندی می گردد. خریداران چای در ایران چای فله را بیشتر مورد تایید داشته و با رویت و انتخاب چای مورد نظر می توانند قیمت های مطلوب تر و ارزان تری را نیز تجربه نمایند. فروش بهترین چای گیلان به صورت فله و بهترین مارک چای لاهیجان در تمام طول سال انجام و بستر های خوبی برای خرید چای سیاه و چای سبز ایرانی برای متقاضیان عمده و جزیی فراهم گشته است.

چای سیاه گیلان

قیمت چای سیاه بهاره لاهیجان گیلان

قیمت چای همان طور که می دانید بسته به کیفیت و نوع چای و اینکه برداشت چه فصلی بوده و بسیاری عوامل دیگر تعیین می گردد. لاهیجان یکی از مهم ترین مراکز تولید چای در گیلان و ایران بوده و رقابت بر خرید چای این منطقه درمیان خریداران مشهود می باشد. قیمت چای سیاه گیلان از نوع بهاره و متعلق به لاهیجان دارای ارزش قیمتی بالاتر و لذا بیشتر مورد توجه خریداران با توجه به کیفیت بالا و اثبات شده اش دارا می باشد. در مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی بهترین نمونه ها با نظر کارشناسانه ارائه و حداقل نوشانات در طول سال در نظر گرفته خواهد شدو موقعیت خوبی را برای خرید چای خوب و درجه 1 فراهم نموده است.

خرید اینترنتی انواع چای سیاه ایرانی گیلان

خرید اینترنتی انواع چای از سوی سایت ها و مراکز بسیاری در حال انجام می باشد اما برای خرید چای تازه و مرغوب بهترین راه ارتباط با منابع تامین دست اول چای در نواحی چایخیز بوده تا بتوان در کنار کیفیت های مطلوب قیمت های ارزان تری را نیز تجربه نمود. در این مراکز لیستی از موجودی چای ها به مشتریان ارائه و با بررسی و درخواست نوع چای مدنظر می توان تجربه خوبی را انجام و حاشیه سود مناسبی را نیز تجربه نمود.

چای سیاه گیلان

بازار چای گیلان عرضه چای قلمی و ممتاز بهاره

بازار چای گیلان همواره فعال و به تولید و فروش چای مشغول می باشد. در این مرجع مرغوب ترین چای سیاه اعلاء و چای سبز بهاره عرضه و می و می توان انواع چای سیاه شکسته، چای سیاه ممتاز، چای سیاه قلمی، چای سیاه سرگل و… را به خوبی تامین نمود. برای خرید چای سیاه گیلان در نمونه های مختلف از برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه در هر زمان این امکان فراهم شده تا بتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید. بازار چای گیلان قطعا می تواند در فرهنگ سازی هر چه بهتر مصرف چای داخلی و حمایت از چایکاران مهم و می تواند در ارائه بهترین نمونه ها نقش مهم و موثری را در بازار داخلی و حتی در زمینه صادرات چای ایفا نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com