چای قلم بدون چوب بهاره شمال قیمت ارزان

چای قلم بدون چوب بهاره شمال قیمت ارزان و کیفیت عالی به صورت عمده و جزیی از طریق نمایندگی چای ایرانی در حال عرضه می باشد. چای قلم از جمله چای های معطر و خوش طعم است که خرید آن در طی سال های اخیر با استقبال بالایی مواجه گردیده و با توجه به ظاهر درشت در کیسه های 20 کیلویی به فروش می رسد.

چای قلم

چای های محبوب این روز های بازار چای، چای هایی هستند که رنگدهی سریع و عطر بالایی را داشته باشند اما آیا تاکنون به ماهیت این چای ها دقت نموده اید؟ آیا به نظر شما یک محصول طبیعی بدون هیچ محرکی می تواند به این سرعت نیاز های مورد انتظار شما به لحاظ رنگ و رایحه را برآورده نماید اگر کمی به این موضوع دقت کنید خواهید دید که این امر غیرطبیعی بوده و قطعا پای مواد شیمیایی در میان خواهد بود.

برگ های سبز و طبیعی چای جهت تولید به کارخانه ها سپرده می شوند و در اینجاست که می تواند سرنوشت نهایی یک چای رقم بخورد یا به شکل طبیعی عرضه شده و یا آغشته به مواد مضر می گردد. در شمال ایران کارخانه های چایسازی از هیچگونه از مواد غیر طبیعی و محرک در چای ها استفاده نمی کنند و تمام چای ها در مراحل انتهایی به شکل طبیعی و خالص از غربال ها جهت درجه بندی و قیمت گذاری عبور داده می شوند. یکی از چای های به دست آمده چای به ظاهر درشت تر قلم است که توانسته بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

چای قلم

چای قلم چیست؟

این چای به دلیل اینکه درشت و ظاهری شبیه به قلم دارد با این نام نامیده می شود. وجود ساقه در این چای آن را خاص و به چایی با رایحه بالا مبدل نموده است. تلخی و گسی در این چای بیش از دیگر چای ها بوده و برای مصرفش باید کمی بیشتر از دیگر چای ها مصرف کنید. چای قلم بدون چوب بهاره شمال قیمت ارزان و خوبی را در مقیاس کیفیتی خود دارا می باشد.

چای قلم

انواع چای قلم

  • قلم با چوب
  • قلم درشت سورت شده
  • قلم سوزنی و ریز سورت شده
  • قلم 3

برتری چای قلم بهاره

نمونه های چای های بهاره همیشه 10 الی 20% رایحه بیشتری را نسبت به دیگر چای های برداشت شده در سایر فصول دارا می باشند. این چای به دلیل وجود ساقه های چای عطر و رایحه مطبوع تری را داشته و در بسیاری از قهوه خانه ها از این چای استفاده می نمایند. امروزه با بهره گیری از دستگاه های خاص چوب های چای قلم را از آن جداسازی و ظاهر یکدست و بازار پسند تری را به آن بخشیده اند که جنبه صادراتی نیز به این چای بخشیده است. چای قلم بدون چوب سوزنی دارای پیچش و ظاهر خاص و پرفروش تر از دیگر انواع چای قلم می باشد.

چای قلم

خاصیت چای قلم

  • ملین
  • رفع کننده التهابات
  • کاهش کلسترول
  • قدرت تمرکز
  • رفع خواب آلودگی
  • آنتی اکسیدان بالا با توجه به حفظ ماهیت برگ چای
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • ادرار آور و کارایی مثبت کلیه ها و…

تفاوت چای قلم و شکسته

چای های شکسته برخلاف چای قلم دارای ظاهر ریزتر و پرتری هستند. هرچه چای ظاهر ریز تر داشته باشد قابض بوده و هرچه به سمت چای های درشت پیش می رویم از این خصلت تا حدود زیادی کاسته خواهد شد.

چای قلم

خرید چای قلم صادراتی

صادرات چای شمال با توجه به شناخت بازار هدف و نوع چای های انتخابی از اهمیت بسزایی به لحاظ درآمدزایی و ارزآوری برخوردار می باشد و چای بدون چوب قلم این روز ها به یک چای صادراتی لوکس با ظاهری یکدست و چشم نواز مبدل گردیده و حجم تقاضای بالایی را از سمت دیگر کشور ها دارا است. برای خرید چای قلم صادراتی و دیگر انواع چای صادراتی می توان مراکز مهم و معتبر در این زمینه را به خاطر داشت.

چای قلم

چای قلم بدون چوب بهاره شمال قیمت ارزان

امروزه خریداران چای در کنار چای ممتاز و سرگل خرید چای قلم بدون چوب را نیز در لیست سفارشات خود قرار داده اند. این چای در ظاهر شباهت بسیار بالایی با ارقام چای خارجی دارد که سبب شده تا در نقاطی که چای خارجی مصرف بالایی دارد استقبال خوبی از این چای شود. چای قلم بدون چوب بهاره شمال قیمت ارزان تر و قابل رقابت از نقاط چایخیز قابل ارسال به سراسر کشور می باشد و گزینه عالی و مثبتی را برای خریدارانش به دنبال داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com