قیمت چای قلم

قیمت چای قلم ساده و سورت شده

قیمت چای قلم ساده و سورت شده و صادراتی در بازار چند است؟ برای خرید بهترین چای قلم سیاه و سبز بهاره شمال از خطه سرسبز گیلان، لاهیجان ما را به یاد بسپارید. در مرجع چای ایرانی فروش عمده انواع چای شکسته، ممتاز، سرگل، قلم 100% طبیعی و تضمینی به قیمت ارزان تر به دلیل ارسال مستقیم امکان پذیر می باشد.

قیمت چای قلم

چای قلم چگونه چایی است؟

حتما همه شما نام چای قلم را شنیده اید این چای با ظاهر درشتی که دارد شناختش آسان و خریدش به دلیل داشتن خاصیت فراوان توصیه می گردد. اگر قرار باشد رتبه این چای را بدانید در رده سوم جدول پس از دو چای سرگل و ممتاز قرار دارد. وجود ساقه در این چای به محبوبیت رایحه دار بودنش افزوده و آن را به یک چای بی نظیر از لحاظ طعم و رایحه مبدل نموده است. این چای، یک چای مقرون به صرفه، کاملا سنتی و بازار پسند می باشد.

کیفیت چای سنتی قلم به چه عواملی وابسته است؟

  • شرایط جوی منطقه
  • نوع برگ برداشت شده
  • نحوه صحیح برداشت
  • حمل سریع به کارخانه قبل اکسید شدن برگ ها
  • شیوه تولید

چای قلم با چوب

این چای که به همراه ساقه های چای است به چای قلم با چوب معروف بوده و قیمت چای قلم با چوب در سطح پایین تری نسبت به قلم سورت شده قرار دارد. نمونه چای سیاه با چوب قلم رایجه بی نظیری دارد چون مواد مغذی و رایحه چای در ساقه ها در جریان بوده و در این چای چوب چای به خوبی مشهود می باشد.

چای قلم سورت شده

این چای نمونه ای از همان چای قلم بوده اما با دستگاه سورت اقدام به جذف و حداقل رساندن میزان چوب در آن نموده و با توجه به وجود مشابه چای قلم خارجی در بازار بر بازار پسندی این چای افزوده و آن را به یک چای قابل رقابت و حتب برتر از نمونه های وارداتی در بازار مبدل نموده است.

قیمت چای قلم

خصوصیات چای سیاه قلم

  1. رنگدهی عالی
  2. رایحه مطبوع و دلنشین
  3. مزه گس
  4. رنگ زلال و شفاف پس از دمکشیدن
  5. خاصیت فراوان و ضد قابض
  6. چای مقرون به صرفه
  7. چای دیر دم به لحاظ درشتی و مدت زمان لازم 15 الی 20 دقیقه

قیمت چای قلم

قیمت چای قلم ساده و سورت شده

با توجه به وجود تنوع در چای ها لذا می توان قیمت های مختلفی را در هر رده با توجه به درجه بندی مشاهده نمود. چای قلم از جمله چای های محبوب در بازار با رنج قیمت مناسب و ارزان بوده و نوع برداشت بهاره ملقب به چای قلم بهاره ارزش قیمتی بالاتری را نسبت به برداشت تابستان و پاییز دارا است. چای بهاره رایحه بیشتر و چای تابستانه و پاییزه قدرت رنگدهی بیشتری را دارا هستند. قیمت چای قلم با چوب در سال 99 عمده 40000 تومان و جزیی هرکیلو 60000 تومان و قیمت چای قلم سورت شده عمده 50000 تومان و عمده 70000 تومان در مرکز خرید چای ایرانی عرضه شده است.

خرید بهترین چای قلم بهاره شمال

ملاک ها و سلایق و ذائقه مشتریان در زمان خرید چای متفاوت می باشد اما اکثریت معتقدند که چای بهاره از بهترین نمونه های موجود در بازار است و حجم تقاضای بالای خرید عمده و جزیی حاکی از تایید این جریان دارد. برای خرید بهترین انواع چای بهاره شمال و دریافت قیمت چای قلم، ممتاز، شکسته، سرگل، باروتی، خاکه فله و از معتبرترین برند ها می توانید از طریق ثبت سفارش به کارشناسان واحد فروش مجموعه در سراسر بازار ایران اقدام نمایید.

قیمت چای قلم

فروش عمده مرغوب ترین چای قلم صادراتی

در کنار عرضه چای در بازار داخل توسط کارخانه های چایسازی شمال (گیلان و مازندران) شاهد حجم صادرات چای به دیگر بازار ها نیز می باشیم. چای سیاه قلم از جمله چای های صادراتی با حجم تقاضای بالا است البته از نوع سورت شده که سفارشات بالا سبب کاهش قیمت چای قلم گردیده، از این رو فعالین این بخش جهت تامین عمده و کلی مرغوب ترین چای قلم صادراتی در تناژ مورد نظر می توانند با ما همراه شده و تجربه خوب صادراتی را با حاشیه سود مناسب و قیمت های ارزان تر تجربه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com