فروشگاه چای شمال

فروشگاه چای شمال فروش مستقیم و تضمینی در سراسر ایران

فروشگاه چای اگر به صورت اینترنتی و تخصصی فعالیت نماید می تواند با داشتن تنوع و فروش انواع چای مرغوب سود بالاتر و رضایت خریداران را جلب نماید. فروشگاه چای شمال فروش مستقیم و تضمینی چای در سراسر شهرهای ایران را دارد چای درجه یک و با قیمت مناسب را عرضه می نماید. حداقل سفارشات جزیی از 2 کیلو و عمده از 50 کیلو آغاز می گردد.

چای از جمله محصولاتی ست که در شمال کشور کشت بسیار خوبی دارد. به طوری که می توان باغات زیادی را برای این منظور دیده و محصولاتی که در این منطقه تولید می شود دارای استاندارد های لازم از نظر کیفیت و مرغوبیت می باشد. در ایران به دلیل بهره گیری از بذرهای درجه یک و با کیفیت برداشت خوب و تولید خوبی را شاهد می باشیم. فروشگاه چای از جمله موارد مهم جهت عرضه و فروش چای به مصرف کنندگان می باشد که در نقاط شمال با توجه به وجود کارخانه های متعدد چای به وفور به چشم می خوردند و هریک در تلاشند تا با ارائه بهترین محصول به نوعی افزایش فروش را برای خود رقم بزنند.

فروشگاه چای

فروشگاه چای

قطعا همه شما با فروشگاه های تخصصی فروش چای آشنایی دارید و یا از این مکان ها چای مورد نیاز خود را تهیه می نمایید. داشتن تنوع در این مکان ها این حق و امتیاز را به مشتری می دهد تا با هر سلیقه و ذائقه ای چای مورد دلخواه خود را ائم از چای خارجی و چه چای ایرانی را خریداری نماید. امروزه فروشگاه چای از طریق دنیای مجازی نیز وارد تجارت گردیده و سبب شده تا با تنوع بالاتر و سرعت در انتقال با استقبال و امتیاز خوبی از سمت متقاضیان برخوردار گردد.

 

فروشگاه چای

فروشگاه چای شمال ایران

شمال ایران سالانه حجم زیادی از انواع چای سیاه و چای سبز را راهی بازار نموده و در اختیار مصرف کننده های داخلی و خارجی قرار می دهد، از این رو فروشگاه های عرضه کننده مختلف در داخل و خارج را می توان دید که به صورت تخصصی در راستای توزیع انواع چای شمال فعالیت دارند، لذا می توان شاهد توزیع و صادرات انواع چای شمال نیز در کشورهایی مانند:

  • عراق
  • ترکیه
  • ارمنستان
  • امارات
  • افغانستان
  • روسیه
  • آلمان و… بود.

 

فروشگاه چای شمال

چرا چای شمال بی هیچ افزودنی عرضه می گردد؟

از آنجا که سلامت افراد جامعه بی شک از اهمیت بالایی برشمرده می شود و استفاده از اسانس و مواد شیمیایی سلامت هر فرد را به مورد به خطر انداخته و عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد لذا چای شمال کانلا خالص و طبیعی به بازار عرضه می گردد، از این رو دیر دم بوده و نیاز به دمکشیدن دارد ضمن اینکه پس از دم کشیدن دارای رنگ، عطر و طعم بی نظیری است و همین موضوع سبب شده تا مشتریان خاص و زیادی را هم اینک به سمت خود سوق دهد.

فروشگاه چای

تلخی و گسی چای شمال را دوست ندارم چگونه حذفش کنم؟

این سوال بارها از ما پرسیده می شود اما آیا می دانید تلخی و گسی ماهیت چای طبیعی است و نشان از این دارد که چای حاوی افزودنی نیست؟ بسیاری از چای های موجود در بازار شیرین و بدون تلخی هستند و این امر حکایت از حذف این خاصیت و افزودن شدن مواد غیر طبیعی در چای دارد. برای مزه دار کردن چای ایرانی کافیست تا از طعم دهنده هایی همچون: لیمو عمانی، دارچین، هل، زعفران، گل محمدی، زنجبیل و… موجود در منزل استفاده نمایید.

فروشگاه چای شمال

مزیت خرید چای از فروشگاه چای شمال

  1. دسترسی به چای تازه
  2. اطمینان از خلوص به دلیل ارسال مستقیم از نقاط چایخیز
  3. امکان خرید چای از جزیی تا عمده
  4. انتخاب چای فله مرغوب و برترین مارک بسته بندی
  5. امکان خرید چای صادراتی و صادرات چای و انجام امور صادراتی

فروشگاه چای شمال

فروش مستقیم و تضمینی چای در سراسر ایران

در ایران نیز عرضه کننده ها با فروش مستقیم و تضمینی انواع چای توانسته اند تقاضای زیادی را رفع کنند. این شرکت ها با ارائه تولیدات خوب می توانند محبوبیت چای ایرانی را افزایش داده و سبب شده تا حجم خرید از آن را افزایش دهند. در مجموعه چای ایرانی به دلیل استقبال خوب شما عزیزان چای خالص و طبیعی شمال را به صورت تضمینی و فروش مستقیم در سراسر ایران از طریق اینترنتی در دسترس قرار داده ایم تا ضمن گسترش فرهنگ مصرف چای داخله با حمایت از آن در پایا ماندن این صنعت ملی بیش از قبل کوشا باشیم.

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com