قیمت چای سیاه

قیمت چای سیاه ایرانی

قیمت چای سیاه ایرانی متناسب با کیفیت متفاوت می باشد که جهت خرید انواع آن می توانید با دریافت لیست موجودی از طریق فروشگاه اینترنتی چای شمال اقدام نمایید. قیمت فروش چای سیاه با توجه به رواج مصرفش بسیار مناسب و ارزان تر از دیگر چای ها است. سفارشات عمده چای فله و تامین چای صادراتی در این مجموعه پذیرفته می شود.

آیا می دانستید که چای سیاه حاصله ایجاد عملیات خاص و در نهایت اکسیده شدن بر روی برگ سبز چای در کارخانه است؟ چای سیاه با داشتن عطر، طعم و رنگ بی نظیر و دلچسب از جمله نوشیدنی های گرم و مفرح بخشی است که در زندگی ما ایرانی ها از زمان ورودش تا به امروز جایگاه ویژه ای را کسب نموده و با توجه به موجود بودنش در کیفیت ها و قیمت مختلف در دسترس تمام اقشار جامعه قرار داشته و مورد مصرف قرار می گیرد. امروزه گیاه چای با توجه به آلاینده بودن و زیبایی خاص گل هایش به عنوان یک گیاه زینتی زیبا به منازل نیز راه یافته است.

قیمت چای

مختصری از چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی تهیه شده به روش رسمی طی مراحل ( پلاس، مالش، تخمیر یا اکسیداسیون، خشک شدن و طبقه بندی) و انتخابی از بهترین برگ های بوته چای است و با توجه به این موضوع که تاریخ تولید و منابع آن در دسترس هستند و قیمت مقرون به صرفه تری را دارا می باشد که می تواند به عنوان یکی از مناسبترین گزینه های انتخابی برای خرید عمده و همچنین جزیی محسوب شود.

چای سیاه ایرانی

تنوع چای سیاه با توجه به شکل ظاهر و کیفیت

  1. چای سرگل سیاه
  2. چای ممتاز سیاه
  3. چای شکسته سیاه
  4. چای قلم سیاه
  5. چای باروتی سیاه
  6. چای خاکه سیاه

چای سرگل: که با توجه به ترد و تازه بودن برگ ها دانه بندی درشتی نداشته و چون در فصل بهار چیده می شود و تجمع مواد معطر در برگ ها دارای عطر و رنگ بسیار عالی بوده که قیمت بالاتری را نیز دارا می باشد.

قیمت چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل (بهاره)

چای ممتاز : بیشترین بازار تقاضا را با توجه به وجودش در تمام طول سال و ظاهر پیچش مانندش دارد و از جمله چای های مورد پسند و متناسب با تمام ذائقه ما ایرانی هاست.

قیمت چای سیاه ممتاز

چای سیاه ممتاز

چای شکسته : حجم تقاضای صادراتی و بسته بندی این چای بالاتر از سایر چای ها به دلیل قیمت مناسب بوده و شامل درجه های مختلف 1، 2 و 3 می شود.

فیمت چای سیاه شکسته

چای سیاه شکسته

چای قلم : از جمله چای های دانه درشت و دیر دم است که شامل سوزنی، درشت و سورت شده می شود که در طی سالیان اخیر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نموده و نوع ساده آن که با چوب است و دارای بیشترین سطح عطر و از چای هایی است که در قهوه خانه ها نیز مورد مصرف قرار دارد.

قیمت چای سیاه قلم

چای سیاه قلم سورت شده

چای باروتی و خاکه : که دارای ظاهر ریز و پودری تر نسبت به سایر درجه ها می باشد و بیشترین جنبه استفاده آن در صنایع تی بگ سازی دارد و قیمت پایین تری را داراست.

قیمت چای سیاه باروتی و خاکه

چای سیاه خاکه

دلایل ارجحیت چای سیاه ایرانی

  • عطر و رایحه دلنشین
  • مزه عالی
  • رنگ طبیعی

ارجحیت چای سیاه ایرانی

چه عواملی بر قیمت چای سیاه تاثیرگذارند؟

  • فصل برداشت و خرید
  • نوع چای
  • فله یا برند عرضه شدن چای
  • حجم سفارشات
  • واسطه ها

قیمت چای سیاه در بازار چای ایران

چای های موجود در بازار برمبنای خصوصیات و کیفیت های دارا بوده هریک دارای رنج قیمتی متفاوت می باشند. چای های با ظاهر درشت و پیچش بیشتر و وزن دار دارای قیمت بیشتر و چای های پر و سبک دارای قیمت ارزان تری می باشند.  برای رسیدن به قیمت چای سیاه مطلوب و مورد نظر تنها کافیست تا به یک مرکز و مرجع معتبر اتصال یافته و ترجیحا خرید خود را از مراکز فروش چای در شمال انجام نمایید. کارشناسان ما در تمامی لحظات این آمادگی را دارند تا شما را از قیمت روز چای سیاه ایرانی مطلع سازند و به دلیل ارسال مستقیم تمامی کیفیت ها تضمین شده می باشند.

خرید چای سیاه ایرانی با قیمت ارزان تر از کارخانه

در بازار چای ارگانیک ایرانی شرایط بسیار عالی و فرصت استثنایی برای خریداران چای اصیل و مرغوب ایرانی فراهم گردیده است، تنها کافیست تا لیست سفارشات خود را به ما ارائه نموده تا از بهترین کیفیت و قیمت چای سیاه کاملا رقابتی و ارزان از درب کارخانه بهره مند شوید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com