چای طبیعی

چای طبیعی شمال خرید عمده و جزیی در بازار ایران

چای طبیعی شمال خواص بسیاری دارد و برای تشخیص اصل بودن (تست چای) راهکار هایی معرفی شده است. مرکز چای طبیعی شمال خرید عمده و جزیی در بازار ایران را فراهم و قیمت های رقابتی و ارزانی را از بهترین مارک چای ارائه نموده. انواع چای ارگانیک و سنتی ایرانی را بدون واسطه با ما در بزرگ ترین مرجع تخصصی چای تجربه نمایید.

چای طبیعی

چای طبیعی را تا چه حد می شناسید؟

حتما همه شما با واژه چای طبیعی و چای تقلبی آشنا هستید. از آنجا که این نوشیدنی مهیج بسیار مورد مصرف قرار دارد لذا طبیعی بودنش می تواند فایده های بسیاری را به همراه داشته باشد. چای طبیعی فاقد هر ماده افزودنی جهت رنگدهی و رایحه می باشد و برگ های چای سالم و حاوی سموم شیمیایی نمی باشند و این در حالی است که چای های تقلبی در فرآیند تولید فرآوری خاصی بر روی آن ها انجام و در نتیجه رنگدهی سریعتر و حاوی رایحه بالایی هستند که استفاده از این مواد رنگی و انباشته شدن آن ها در بدن مضرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

کیفیت چای طبیعی تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

  1. منطقه پرورش گیاه چای
  2. شرایط جوی و اقلیمی منطقه
  3. انتخاب برگ های مناسب
  4. نحوه صحیح برداشت برگ های سبز چای
  5. حمل سریع و به موقع برگ ها به کارخانه
  6. شیوه تولید از عوامل مهم در کیفیت نهایی چای می باشند.

چای طبیعی

خواص چای طبیعی شمال ایرانی را می دانید؟

  • رفع خستگی و نشاط بخش
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خطر سکته با کاهش غلظت خون
  • امکان افزایش قدرت تمرکز و ممانعت از زوال مغز
  • کالری پایین
  • دفع سموم مضر بدن
  • مبارزه با ویروس ها
  • رفع التهابات داخلی و…

چای طبیعی

اسم بهترین چای طبیعی ایرانی

تمامی چای های شمال ایرانی خالص و در سلامت کامل بوده و در فرایند تولید آن دستکاری خاصی بر روی چای انجام نشده در نتیجه می تواند نوشیدن آن برای بدن بسیار مفید واقع شود. برداشت چای در ایران منحصر به سه فصل بهار، تابستان و پاییز بوده و با توجه به نوع درجه بندی چای ها تنها چای سرگل متعلق به اولین برداشت بهار است که در دیگر فصول امکان تولید و برداشتش وجود ندارد و به این چای به دلیل استفاده از برگچه های بسیار جوان و با مواد مغذی فراوان بهترین چای می گویند که ارزش بالایی را دارا می باشد.

تشخیص چای اصل (تست چای)

  • یکی از ساده ترین راه ها تست چای در یک فنجان آب سرد است، چنانچه چای سریع رنگ داده و آماده شود تقلبی و در غیر این صورت طبیعی و اصل خواهد بود.
  • چای اصل ته نشین و گل آلود نمی شود بلکه پس از دم کشیدن کاملا زلال و شفاف و ماهیت خود را تا ساعت ها حفظ می نماید.
  • چای تقلبی حاوی بوی اسانس بوده اما چای خالص رایحه طبیعی و سبکی دارد.
  • لمس چای می تواند یک از راه های خوب باشد چرا که چای اصل زبر و چای تقلبی به دلیل لایه پوششی رنگ و اسانس نرم و لطیف می باشد.
  • رنگ ظاهر چای طبیعی سیاه رو به قهوه ای بوده و حال آنکه چای تقلبی مشکی یکدست می باشد.

چای طبیعی

بهترین مارک چای طبیعی در بازار ایران

شرایط تولید چای توسط کشور های محدودی در دنیا امکان پذیر می باشد و ایران نیز در زمره تولید کنندگان هر چند کوچک قرار دارد، لذا می توان در بازار ایران علاوه بر نمونه های داخلی نمونه های وارداتی را نیز مشاهده نمود. در بازار ایران بهترین مارک چای طبیعی توسط تولیدکنندگان داخلی در حال تولید و توزیع بوده و فعالیت کارخانه های چایسازی در شمال علی الخصوص در گیلان و تجربه بالا در این زمینه سبب شده تا بتوان یکی از بهترین چای های طبیعی دنیا را جهت خرید و فروش به صورت عمده و جزیی در اختیار داشت. هم اینک برند های فعال همواره چای فله و بسته بندی اعلا را در وزن های متنوع و درخواستی ارائه می نمایند.

 

چای طبیعی

چای طبیعی شمال خرید عمده و جزیی در بازار ایران

خرید چای طبیعی برای خریداران در طی سال های اخیر بسیار مهم واقع شده چرا که دریافته اند که این چای ها می توانند فواید بسیاری را نیز به همراه داشته باشند. برای خرید عمده و جزیی چای از تولید به مصرف شهر های چایخیز با داشتن کارخانه های چایسازی از مهم ترین مقاصد برشمرده می شوند و همواره عرضه و فروش چای از این نقاط یکی از مهم ترین نقاط عطف برای خریداران و فروشندگان برشمرده می شود تا کیفیت مرغوب تر و قیمت های مناسب تری را دریافت نمایند. برای ثبت سفارش خرید چای طبیعی شمال مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان می تواند همواره انواع چای درجه یک و خالص از نمونه های چای سیاه و چای سبز را در سراسر کشور عرضه و خریداران بدون محدودیت خرید های مدنظر را انجام نمایند.

فروش مرغوب ترین انواع چای طبیعی

برای خرید انواع چای طبیعی همیشه مرغوب ترین نوع مدنظر خریداران قرار دارد و همواره به دنبال چای با رایحه و رنگ عالی می باشند. فروش مرغوب ترین انواع چای طبیعی ائم از چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم لیزری، چای شکسته و… در مرکز پیش رو در حال انجام بوده و در هر زمان امکان ثبت سفارش خرید انواع چای اصیل و اعلا وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com