چای سبز سرگل لاهیجان خرید عمده ای

چای سبز سرگل لاهیجان خرید عمده ای از طریق فروشگاه چای ارگانیک ایرانی با قیمتی رقابتی در حال انجام می باشد. آیا فرق بهترین چای سبز سرگل با چای قلم را می دانید؟ مرکز فروش اینترنتی چای ایران از کجا و چگونه ارسال سفارشات را انجام می دهد؟

آیا می دانید انواع چای بهاره ائم از چای سبز و چای سیاه از بهترین چای موجود در بازار هستند؟ هدف شما از خرید چای سبز چیست؟ مصرف یا فروش آن؟ برای خرید عمده ای آیا با مرکزی در همکاری هستید؟ دوست دارید تا خرید مستقیم چای را تجربه کنید؟

چای سبز سرگل

چای سبز سرگل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این چای از بهترین نوع ها در رده خود برشمرده می شود که دارای ظاهری پیچیده و وزین است چرا که از کوچکترین و جوان ترین برگ های گیاه چای در بهار و اولین برداشت حاصل شده و نمونه آن را نمی توان در سایر برداشت ها مشاهده نمود.

  • ارزش قیمت این چای به نوبه کیفیت دارا بوده اندکی بالاتر می باشد.
  • رنگ سبز روشن
  • دم کرده زرد متمایل به سبز
  • دارای خواص بسیار
  • دانه های وزینی دارد

چای سبز سرگل

فرق چای سبز سرگل و قلم در چیست؟

  1. چای سرگل کوچک و پیچ خورده اما ظاهر چای قلم درشت است.
  2. مدت زمان دم کشیدن قلم با توجه به درشت بودن اندکی بیشتر است.
  3. فضای اشغالی چای سرگل کمتر از قلم می باشد.
  4. فصل برداشت سرگل تنها اولین چینن بهار اما قلم قابل برداشت در بهار و تابستان و پاییز است.
  5. چای سبز سرگل از غنچه و دو برگ بالایی و چای قلمی از برگ دوم به بعد حاصل می شود.
  6. ارزش قیمت چای سرچین بالاتر از قلم می باشد.

چای سبز سرگل

خرید عمده ای چای سبز سرگل لاهیجان

اهمیت مصرف چای سبز در بین جوامع امروزی سبب شده تا هم سطح تولید و هم فروش آن در میان خریداران افزایش داشته باشد. در شمال کشور ما همواره بهترین کیفیت از این چای در حال تولید و قابل رقابت در بازار است و به لحاظ ارزش قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه و با حاشیه سود خوبی نیز همراه می باشد. برای خرید عمده ای چای سبز سرگل لاهیجان مرغوب ترین مرکز تولید چای شمال گیلان می توانید از هر نقطه از کشور میزان سفارشات خود را ثبت و در سریع ترین زمان آن را درب محل کار خود دریافت نمایید.

مرکز فروش اینترنتی چای ایران از کجا و چگونه ارسال سفارشات را انجام می دهد؟

بیشترین مراکز فعال چایسازی در استان گیلان واقع بوده و مرکزیت بیشتر آن در شهر لاهیجان با قدمت بالا و تجربه دیرینه در این زمینه است. لذا مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی در این شهر واقع و فروش سنتی و اینترنتی چای در سطح بازار ایران و صادرات چای را برعهده دارد. تمامی سفارشات مستقیم و با بهترین قیمت در حال عرضه بوده و بسته به حجم سفارش قابل ارسال از طریق پست، باربری، تیپاکس و اتوبوس می باشند.

چای سبز سرگل

قیمت عمده چای سبز سرگل بهاره لاهیجان چند است؟

از آنجا که این چای بالاترین کیفیت را دارا است لذا مشتریان بسیاری را در سطح بازار همواره دارا است. خریداران عمده ای چای این چای را به صورت فله در سبد خرید خود همواره داشته و می توانند قیمت عالی و خوبی را از طریق مجموعه دریافت نمایندو قیمت عمده چای سبز سرگل بهاره لاهیجان در سال 99 به ارزش 65 هزار تومان ارائه و جهت دریافت لیست قیمت سایر انواع چای ائم از چای سبز ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و مرغوب ترین چای دستی سیاه می توانید از طریق کارشناسان واحد فروش اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com