چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی قیمت عمده خرید از بهترین انواع این چای

چای سبز ایرانی قیمت عمده خرید از بهترین انواع این چای در مرجع چای ارگانیک ایران در حال انجام می باشد. برای خرید چای سبز طبیعی و اصل با خواص بالا و حاشیه سود مناسب ما را به یاد بسپارید. فروش عمده و کیلویی چای سیاه و چای سبز بهاره لاهیجان را بدون محدودیت در تمام شهر های کشور امکان پذیر است.

چای سبز ایرانی

کشت چای سبز ایرانی

یکی از موارد جستجوی بالا متقاضیان چای در زمینه کشت چای سبز در ایران بود که لازم است بدانید این چای از برگ های سبز گیاه چای به دست می آید یعنی هم چای سیاه و هم چای سبز از یک گیاه مشترک اما طی عملیات تولید مجزا در کارخانه حاصل می شوند. چای سنتی سیاه طی عملیات تولید اکسید شده که این عمل در چای های سبز حذف و پس از مالش به صورت مستقیم توسط بخار یا حرارت بالا خشک می شوند لذا رنگ سبز و خواص بالای خود را حفظ می نماید.

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی

این چای به شیوه ارتدوکس یا رسمی در ایران تولید می شود و چای های حاصله مرغوبیت بالا و دارای استاندارد بالایی می باشند. در این نمونه از چای نیز همانند انواع چای های سیاه اسامی چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه وجود دارد و تمامی چای ها از برگ های مرغوب و کاملا جوان حاصل و شامل برداشت های بهاره، تابستانه و پاییزه می شود که گزینه مطلوب برای خرید خانواده های ایرانی و فروشگاه ها در سطح بازار می باشد و ارزش قیمتی پایین تری را از نمونه های وارداتی و چینی دارا میباشد.

بهترین نوع و برند چای سبز ایرانی کدامند؟

از میان انواع درجه بندی شده چای بهترین چای را می توان به نمونه سرگل نسبت داد ناگفته نماند که چای ممتاز نیز مرغوب و چای قلم لیزری سبز نیز به دلیل برگ های درشت و باز شدن در حرارت آب نشان اصل و اصلت بهتری را برای مشتریان به همراه دارد. از برند های چای سبز ایرانی که محبوبیت بسیاری را در بازار کسب نموده اند می توان به :

  • چای رفاه
  • چای تیما
  • چای تیمن
  • چای غنچه اصیل
  • چای نادری
  • چای گلستان و… اشاره نمود.

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی را با چی بخوریم و مخلوط کنیم؟

برای درک خواص بیشتر و بهتر چای سبز ترجیحا توصیه می شود تا این چای به صورت خالص مصرف شود اما اگر از افرادی هستید که خیلی عادت به نوشیدن این چای ندارید و جهت افزایش خاصیت آن می توانید از انواع مواد طبیعی موجود در منزل چون :

  • بهارنارنج
  • زعفران
  • هل
  • دارچین
  • لیمو
  • چای ترش
  • زنجبیل و…

و با مواد شیرین کننده طبیعی چون :

  • کشمش
  • مویز
  • انجیر
  • خرما و.. میل شود.

چای سبز ایرانی را چه زمانی بخوریم بهتره؟

برای درک خاصیت و عملکرد بهتر چای های سبز زمان مصرف اهمیت بسیاری دارد. بهتر است این چای را بیست الی نیم ساعت بعد یا قل غذا میل نمایید و حد مجاز نوشیدن این چای در طی روز 3 فنجان بوده و بیش از این میزان توصیه نمی شود چرا که با کاهش و افت فشار همراه و ممکن است برای بسیاری مضر و خطراتی را به همراه داشته باشد پس در مصرف این چای تعادل را رعایت نمایید.

چای سبز ایرانی را چگونه دم کنیم؟

برای دم نمودن این چای به ازای هر نفر یک قاشق چایخوری یا یک پنس (میزان چایی که با دو انگشت می توان برداشت) کافی و از آب از دمای جوش افتاده استفاده نمایید چرا که آب جوش سبب سوختن برگ ها و تلخی دو چندان این چای می شود. سپس اجازه دهید تا روی حرارت غیر مستقیم 3 الی 5 دقیقه دم بکشد یا اگر در فنجان می گذارید درب آن را گذاشته و بگذازرید این مدت را سپری تا آماده نوشیدن شود.

چای سبز ایرانی

قیمت عمده چای سبز ایرانی

در خرید های عمده و کلی چای قیمت ها مقرون به صرفه تر و ارزان تر و گزینه مهمی برای خرید و فروش و کسب درآمد محسوب می گردد. قیمت عمده چای سبز ایرانی بسته به نوع چای و فصل برداشت، تازه بودن یا نبودن، دست به دست چرخیدن و عوامل مختلفی متغیر بوده و می توان برای اطلاع از قیمت روز از طریق مرجع مقابل اقدام تا همواره ارزان ترین نرخ بازار را به صورت واحد دریافت نمایید. چای سبز ایرانی قیمت عمده خرید از بهترین انواع این چای را بدون محدویت با صرف زمان سریع و هزینه کمتر می توان سوی مرکز معتبر فروش چای لاهیجان تامین نمود.

چای سبز ایرانی

خرید از بهترین انواع چای سبز ایرانی

برای اینکه بتوان بهترین انواع چای اصل و درجه یک را خرید نمود لازم است تا انواع چای را به خوبی بشناسید اما با این وضع لازم نیست نگران باشید با استفاده از مشاوره و دریافت اطلاعات از مجموعه مقابل می توانید خرید از بهترین انواع چای ایرانی را تجربه نموده و بدون کم و کاست هم خرید جزیی و هم عمده خود را با اطمینان و از شهر چای ایران لاهیجان انجام نمایید.

خرید اینترنتی چای سبز ایرانی

آیا تاکنون خرید اینترنتی چای را تجربه نموده اید؟ آیا تمایل دارید تا چای تازه و درجه یک را مستقیم خرید کنید؟ آیا می دانید چای ایرانی همیشه در دسترس و ارزش قمتی مناسب و در نتیجه حاشیه سود مناسبی را به همراه دارد؟ با خرید اینترنتی چای سبز ایرانی هم اینک این امکان فراهم شده تا بدون محدودیت در سفارش خرید عمده و قیمت عمده چای سبز ایرانی را دریافت و از کیفیت های بالا و مطلوب چای جهت کسب و کار خود از نمونه های چای فله و چای بسته بندی بهره مند شوید.

 

چای سبز ایرانی

نمایندگی فروش چای سبز ایرانی در لاهیجان

لاهیجان یکی از شهر های مهم برای تجارت و مfادلات چای ایران است و می توان کارخانه ها و نمایندگی های فعال بسیاری را در این شهر مشاهده نمود که همواره آماده ارائه خدمات و پخش چای طبیعی بوده و در تمام سال می توان بدون دغدغه اقدام به تامین و ثبت سفارش نمود. قیمت عمده چای سبز ایرانی و خرید آن را در هر نقطه امکان پذیر و ارسال سریع سبب شده تا نگرانی از تاخیر حذف و در سریع ترین زمان در محل کار خود سفارشات را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com