پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار

پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار با نازل ترین قیمت آغاز شد. بهترین انواع چای بهاره، چای دستی، چای اصیل و درجه یک فله و بسته بندی را تضمینی همراه با مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی تجربه نمایید. خرید اینترنتی چای و پخش مرغوب ترین چای اعلای ایران از چین اول بهاره، تابستانه و پاییزه عمده در سراسر شهرستان ها انجام می گردد.

از جمله محصولاتی که بازار هدف و خوبی را دارا می باشد که روزانه تراکنش بالایی از آن در جهان رد و بدل می شود می توان از چای نام برد این نوشیدنی دوست داشتنی این روز ها با بحران بسیاری مواجه بوده چراکه آغشته به انبوهی از اسانس و رنگ روانه بازار شده که منجر به ایجاد بیماری های مختلف در افراد می گردد اما آیا چای تولید داخل ایران نیز بدین شکل عرضه می شود؟ تا چه حد چای ایرانی را می شناسید؟

پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار

چای طبیعی

امروزه خریداران چای به دنبال چای طبیعی در بازار می باشند چرا که این چای حاوی هیچ افزودنی نبوده و با هیچ اسانسی معطر نمی گردد و از جمله خواص آن رایحه و رنگپذیری طبیعی پس طی مدت زمان خاصی جهت دمکشیدن می باشد. ارزش این چای از لحاظ خاصیت و کیفیت در حد بسیار بالایی می باشد.

 

 

چای ایرانی

در ایران فرصت پرورش چای در نواحی شمالی علی الخصوص گیلان سبب شده تا باغات چای با توجه به اقلیم مناسب لزومی به سموم و آفت کش ها نداشته باشد و ملزم بودن تولید و عدم استفاده از هرگونه ماده افزودنی و خارجی سبب شده تا شاهد پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار باشیم. لازم است بدانید چایی که سریع آماده شود و لقب زوددم را دارا است حتما به ماهیت و تقلبی بودن آن شک نمایید.

  • دیردم بودن
  • رایحه 100% طبیعی
  • رنگ خالص چای
  • شفاف بودن چای پس از دمکشیدن
  • تضمین سلامت چای
  • تازه بودن تولید
  • قیمت ارزان تر از رقبای موجود در بازار
  • عدم ته نشینی رنگ بر جدار فنجان
  • حفظ ماهیت و خاصیت تا ساعت ها پس از دم کشیدن

از مهم ترین خصلت های انواع چای ایران می باشند.

 

 

پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار

پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار

خریداران و فروشندگان چای در سطح کشور فرصت مناسبی را جهت پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار با قیمت های ارزان تر و حاشیه سود مناسب تر یافته اند. مراکز فروش چای در نواحی شمالی این امکان را فراهم نموده اند تا با وجود شرایط نقل و انتقال سریع چای درجه یک و خالص را فراهم و دسترسی به آن را آسان تر و بی دغدغه تر از قبل نموده اند.

بازار چای شمال و ارزان ترین چای جهت خرید

فعالیت گسترده کارخانه های چایسازی در شمال ایران علی الخصوص در گیلان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده چای ایرانی سبب شده تا علاوه بر تنوع چای ها در سطح کیفتی مختلف بتوان قیمت های ارزان تر و رقابتی تری را در اختیار داشت از این رو مراکز فروش چای در این ناحیه همواره مورد توجه قرار داشته و می توان چای سیاه و چای سبز اصیلی را در این منطقه در اختیار داشت. غالب فعالیت کارخانجات در این منطقه با برداشت چای بهاره آغاز و با برداشت تابستانه و پاییزه ادامه داشته و شاهد عرضه و پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار کل سال می باشیم.

پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار

خرید و فروش بهترین انواع چای شمال لاهیجان

منطقه لاهیجان جهت بهره برداری از گیاه چای در شمال ایران از مهم ترین شاخصه ها برشمرده می شود. چای از محصولات استراتژیک در این منطقه بوده و چایکاران و کارخانه ها با داشتن تجربه بالا در پرورش و تولید همواره بهترین خدمات را در زمینه چای اصل و طبیعی ارائه می نمایند از این رو خرید و فروش چای از لاهیجان از گزینه های مطلوب و درجه یک برای خریداران عمده و جزیی بوده و می توان بهترین انواع چای سرگل بهاره، چای دستی محلی، چای قلم خوش رایحه و چای ممتاز اعلا را سفارش و در اختیار داشت.

مرکز پخش عمده چای در کشور

برای آندسته از خریداران عمده چای در کشور که به دنبال چای اصل، مرغوب و 100% طبیعی هستند راهکار عالی و مناسبی اندیشیده شده و مرجع چای ایرانی به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین مرکز پخش چای طبیعی و بدون اسانس در بازار همواره چای برتر ایرانی را عرضه و در سراسر شهر می توان خرید دست اول و بهترین قیمت ها را با حداقل سفارشات 50 کیلویی به ثبت رسانید.

شناخت چای طبیعی و بدون اسانس

  • رایحه سبک و مشابهت نداشتن به ادکلن و عطر مصنوعی
  • زبر بودن چای در صورت لمس آن
  • عدم رنگپذیری سریع
  • رنگ ظاهر سیاه متمایل به قهوه ای
  • عدم براقیت و وجود لایه روغنی مبنی بر وجود اسانس
  • وجود ساقه در چای و رایحه بخشیدن بیشتر به آن
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com