چای ایرانی

چای ایرانی از کجا بخریم؟

چای ایرانی از کجا بخریم؟ آیا خرید اینترنتی بهترین چای ایرانی لاهیجان در سراسر کشور امکانپذیر می باشد؟ قیمت خرید و فروش چای صادراتی ایرانی را چگونه مطلع شویم؟

چای ایرانی

چای ایرانی

ایران یکی از کشور های مستعد در تولید و پرورش چای در دنیا می باشد که تنها بخش کوچکی از دو استان گیلان و مازندران امکان شرایط را دارا و لذا می توان باغ های چای و کارخانه های چایسازی فعالی را علی الخصوص در گیلان مشاهده نمود. نحوه پرورش چای کاملا طبیعی و این گیاه نیازمند هیچ ماده افزودنی نمی باشد. از برگ های سبز چای بیشترین استفاده را در تولید چای سیاه و چای سبز می شود و شیوه تولید چای در ایران اردتدوکس یا سنتی نامیده می شود و بر طبق کیفیت چای ها درجه بندی و با اسامی خاص و قیمت های تعیین شده از سوی کارخانه ها وارد بازار می گردند.

چای ایرانی بهتره یا خارجی؟

قطعا چای ایرانی متناسب تر با ذائقه ما ایرانی ها تنظیم و تولید شده و برای خرید آن هیچ نگرانی از مدت تولید و دسترسی بدان وجود ندارد. در تهیه چای ایران از هیچ رنگ و اسانسی استفاده نشده و این چای بعد دم کشیدن رایحه و رنگی بی نظیر دارد. برای افرای که طعم چای ایران را علفی و آن را دیردم می دانند باید گفت که چای طبیعی خصلت اصلی دیردم بودن را دارا است و چنانچه به درستی و به اندازه استفاده شود حاوی رایحه و طعم بی نظیری خواهد بود. ارزش قیمت چای داخلی بسیار ارزان تر از نمونه های وارداتی و این روز ها امکان ارتباط تامین و خریدار به خوبی میسر گردیده است.

چای ایرانی

چای ایرانی چه خاصیتی دارد؟

  • چون فن آوری خاصی نمی شود آنتی اکسیدان بسیاری دارد.
  • صددرصد طبیعی است.
  • برای کاهش وزن مناسب می باشد.
  • غلظت خون را کاهش داده.
  • سبب افزایش هوشیاری می شود.
  • سطح ایمنی بدن را افزایش می دهد.
  • عدم سوزش معده
  • دفع سموم
  • ضد تب و ویروس
  • هضم راحت تر و بهتر غذا
  • پیشگیری از پارکینسون
  • آرامبخش و نشاط دهنده

چای ایرانی چند دقیقه باید دم بکشه؟

به دلیل طبیعی بودن و فاقد اسانس بودن این چای لذا لذا نیاز است تا با انکی تامل و صبر این چای را دم کنید. چای ها با توجه به ظاهر درشتی یا ریزی و اینکه متعلق به چه برداشتی هستند مدت زمان مختلفی را نیازمند دم کشیدن می باشند. چای های متوسط و ریز نیازمند مدت زمان 10 الی 12 ذقیقه را نیاز به دمکشیدن و چای های درشت مانند چای قلم به 15 الی 20 دقیقه زمان نیاز دارند.

چای ایرانی

چای ایرانی از کجا بخریم؟

برای خرید چای مراکز عرضه بسیار در سطح کشور فعالیت دارند اما همواره استان گیلان معتبرترین و بهترین مراکز فعال را دارا است و خریداران این فرصت را دارند تا بهترین چای مورد درخواست را تازه و مستقیم از مجموعه چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان سفارش و خرید نمایند ضمن اینکه قیمت ها واحد و ارزان تر از بازار بوده و کیفیت و حاشیه سود بالاتریرا به همراه خواهد داشت.

خرید چای ایرانی اصل و درجه یک بهاره بصورت اینترنتی

برداشت های متعددی از برگ سبز چای و تولید آن را در طول سال شاهد هستیم به طوری که برداشت برگ سبز از بهار آغاز و به فاصله هر 45 روز یکبار تا پاییز ادامه می یابد. چای بهاره از برداشت های چای اعلا نام داشته و رایحه بالایی را دارا است و خریداران با توجه به تایید چای این فصل همواره سفارشات خرید آن را چه عمده و چه کیلویی ارائه می دهند. برای خرید چای ایرانی اصل و درجه یک بهاره بصورت اینترنتی این روز ها یکی از اصلی ترین راه ها برای تامین بوده و در سریع ترین زمان با اتصال به مرکز فروش اصلی می توان انواع چای درجه یک و خالص را خرید نمود.

چای ایرانی

فروش چای صادراتی ایرانی

علاوه بر نمونه های چای که در بازار داخل به فروش می رسند قسمتی از چای به صادرات تعلق داشته و می توان نمونه های متنوعی را نیز در این بخش شاهد بود. فروش چای صادراتی ایرانی از طریق مجموعه چای ارگانیک ایرانی نیز انجام و خریداران فرصت خرید چای متنوعی را داشته و می توانند قیمت های ارزان و خوبی را در این زمینه تجربه و حاشه سود مناسب و همکاری تداوم داری را رقم بزنند. بیشترین تقاضای خرید چای صادراتی ایران شامل چای شکسته و چای قلم و باروتی می گردد و برای اطلاع از قیمت چای صادراتی و داخلی می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com