قیمت و خرید بهترین برند چای شمال

چای شمال و انواع بهترین چای آن را می شناسید؟ قیمت و خرید بهترین برند چای شمال را بدون واسطه از کجا دریافت کنیم؟ خرید و فروش عمده چای طبیعی و ارگانیک در چه زمان و از چه طریقی مناسب تر است؟

چای شمال

چای شمال

گیاه چای یکی از گیاهان حساس به آب و هوا و خاک است که موقعیت کاشت در هر مکانی را دارا نیست. در ایران تنها در نواحی شمال (گیلان و مازندران) قابلیت کاشت این گیاه فراهم است. این محصول در بهار، تابستان و پاییز برداشت و کیفیت خالص و طبیعی را داراست که رایحه و رنگ و مزه آن خاص و خواص بسیاری را با خود به همراه دارد. چای های این منطقه به یکی از بهترین چای ها در دنیا شهرت داشته و تنوع خوبی را در رنج های مختلف مطابق با سلایق هر خانواده ایرانی جهت مصرف روزانه دارا می باشد.

خواص چای شمال

  • ضد سرطان
  • هضم آسان و بهتر غذا
  • مناسب برای حفظ تناسب اندام
  • کاهش دهنده کلسترول
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته
  • ضد درد و تعریق
  • ضد التهاب
  • کمک به دفع سموم بدن و…

چای شمال

کارخانجات چای شمال ایران

این مکان ها نقش مهمی را برای تولید یک چای مرغوب و درجه یک دارا هستند. درجه بندی برگ ها، مالش، پلاس، اکسیداسیون و خشک شدن به اندازه در کیفیت چای های حاصله موثر و این مکان ها در نزدیک ترین محل به باغ های چای قرار دارد لذا شما این کارخانه ها را در دیگر نقاط مشاهده نخواهید نمود. فعالیت مستمر کارخانه ها با آغاز برداشت برگ سبز شروع و تا انتهای سال جهت عرضه و فروش چای به صورت فله و بسته بندی ادامه می یابد. در کارخانجای چای شمال ایران استفاده از اسانس و رنگ مجاز نبوده لذا چای ها با استاندارد و مرغوبیت تولید و شیوه تولید رسمی یا ارتدوکس نام دارد. از کارخانه های فعال چایسازی شمال می توان از  :

  • چای غنچه اصیل
  • چای رفاه
  • چای تیمن
  • چای نادری
  • چای نوشین
  • چای نوشینه
  • چای کارمین و.. یاد کرد.

چای شمال

بهترین چای شمال کدام است؟

انواع چای تولید شده در شمال ایران با توجه به هر چین و عوامل مختلف دارای کیفیت بالایی هستند و هر درجه بندی شامل چای های قوی تا ضعیف می گردند. یکی از چای هایی که نمونه آن را در دیگر برداشت ها نخواهیم داشت. این چای بالاترین کیفیت رایحه و رنگ و طعم را دارد و از شاداب ترین برگچه های حاوی کرک در بالاترین قسمت گیاه چای حاصل می شود.

گیلان پیشرو در تولید چای شمال ایران

استان گیلان بیشترین مراکز تولید کننده چای و باغ های گسترده را دارا است. لاهیجان، لنگرود، رودسر، فومن و… از مهم ترین نقاط پرورش چای در گیلان نام دارند و چای لاهیجان معتبرترین و قدمت دارترین چای اصیل گیلان و شمال نام دارد. بنابر این گیلان با 90% سهم تولید و پرورش پیشگام در صنعت چای ایران می باشد. فروش چای در بازار داخلی و صادرات چای ایران از این منطقه سهم قابل توجهی را در ارزآور و جذب حاشیه سود مناسب دارا می باشد.

بازار چای طبیعی شمال با قیمت کیلویی ارزان تر

موقعیت پایین تولید چای در ایران سبب شده تا هر ساله شاهد ورود حجم بالایی چای خارجی در بازار باشیم که فاکتور های متعدد دخیل در این جریان سبب ارائه قیمت های بالای آن در بازارشده است. با توجه به زحمات چایکاران داخلی و کارخانه های چایسازی در شمال لذا موقعیت خوبی برای خرید چای خالص با قیمت کیلویی ارزان تر فراهم و فرصت خوبی برای انتخاب و خرید می باشد. بازار چای شمال قیمت و خرید بهترین برند چای شمال را برای متقاضیان فراهم و موقعیت خوبی برای کسب درآمد و فعالیت ایجاد نموده است.

فروشنده چای ارگانیک شمال ایران

گیاه چای در نقاط مرتفع و هم سطح در شمال ایران کاشته شده و آب و هوای حاکم در زمان رشد و موقعیت کاشت سبب شده تا چای های نقاط پست خوش رایحه و چای های نقاط مرتفع رنگدهی بیشتری داشته باشند. چای ها حاوی هیچ ماده اضافی و افزودنی نبوده و سمپاشی برروی این گیاه انجام نمی شود لذا کاملا ارگانیک و سالم و فروشنده های چای در شمال ایران ارائه بهترین کیفیت ها و خدمات را به متقاضیان دارا می باشند. فروشندگان چای در گیلان انواع چای سنتی سیاه و چای سبز اعلا را در درجه بندی های متنوع در فصول و برداشت های مختلف به سراسر ایران عرضه می نمایند.

چای شمال

قیمت چای شمال درجه یک 1401

برداشت های چای در هر فصل سببب می شود تا کیفیت های مختلفی از چای را شاهد باشیم. قیمت چای شمال درجه یک 1401 با توجه به نوع و درجه متفاوت و برای داشتن قیمت کیلویی چای می توانید در هر زمان از طریق مرکز چای ایرانی اقدام و بهترین لیست قیمت از بهترین چای ها را دریافت نمایید. چای ها بسته به فله بودن با برند بودن و بسته بندی قیمت های متفاوتی را دارا هستند و ارزش چای ها با توجه به قیمت برگ سبز چای در ابتدای هر سال افزایش می یابد.

چای شمال

خرید بهترین برند چای شمال

برای خرید چای ملاک ها و معیار های مختلفی برای خریداران وجود دارد اما شایسته است بدانید یک چای خوب باید به صورت طبیعی و بدون هیچ افزودنی و اجازه فرصت دم کشیدن بتواند بهترین کیفیت و رایحه را نمایان کند. چای های موجود در بازار در مواقع بسیاری حاوی رنگ و اسانس بوده و نوشیدن مکرر آن ها می تواند آسیب های جدی را برای بدن در دراز مدت نمایان کند. برای خرید بهترین برند چای شمال به صورت عمده و جزیی هم اینک از طریق سایت مقابل موقعیت خوبی فراهم و می توان نمونه چای های سرگل، چای ممتاز، چای قلم و.. مرغوب را مستقیم به صورت تازه سفارش و خریداری نمود.

فروش چای شمال در تهران

بازار فروش چای در ایران توسط مراکز مختلف در حال ارائه و خریداران بر مبنای درخواست اقدام به تامین چای می نمایند. با توجه به تولید چای در شمال ایران لذا موقعیت سفارش از طریق اینترنتی فراهم و خریداران در هر نقطه این امکان را دارند تا بتوانند انواع چای ارگانیک و ممتاز را خریداری نمایند. متقاضیان خرید چای در تهران و سایر شهر های ایران این فرصت را دارند تا به جهت فعالیت در عرصه چای ایرانی و حتی خرید خانگی اقدام به خرید مستقیم و تازه چای در تنوعی از کیفیت ها نمایند لذا فروش چای شمال را در سریع ترین زمان فراهم نموده اند.

چای شمال

پخش چای شمال لاهیجان عمده

خریداران چای به دو دسته خریداران عمده و جزیی تقسیم می شوند. برای خریداران عمده چای مکان خرید و قیمت بسیار مهم و لذا فراهم شدن این فرصت می تواند مزیت کسب حاشیه سود مناسبی را برای این افراد به همراه داشته باشد. پخش عمده چای لاهیجان شمال با قیمت ها و کیفیت های عالی در حال انجام و متقاضیان می توانند بدون اتلاف وقت و صرف هزینه کمتر اقدام به تهیه و تامین چای نمایند. حداقل سفارشات قابل ثبت در مجموعه از 30 کیلو امکان پذیر می باشد.

تقاضای خرید اینترنتی انواع چای شمال

با توجه به شرایط حاکم در جامعه لذا شیوه های خرید غیر حضوری و اینترنتی توانسته اند پاسخگوی رفع نیاز متقاضیان در زمینه محصولات مختلف باشد. در اینصورت می توان تنوع بالایی از محصولات را با کیفیت های بهتر و مستقیم از تامین کنندگان اصلی تجربه نمود. هم اینک چنانچه از متقاضیان خرید اینترنتی انواع چای شمال ایرانی از گیلان و شهر چای ایران لاهیجان هستید می توانید ثبت سفارشات خود را ثبت و در سریع ترین زمان سفارشات خود را در محل مورد توافق دریافت نمایید.

چای شمال

خرید عمده چای فله درجه یک بهاره شمال

با تولید حجم بالای چای در آغاز هر برداشت کارخانجات چایسازی بهترین چای فله درجه یک را به بازار تزریق می نمایند. نمونه ها چای بهاره فله کیفیت های بی نظیری را دارا هستند و حجم سفارشات خرید در این زمان اوج یافته و انواع چای درجه 1 و طبیعی را می توان با رایحه های عالی بدنی طریق خریداری نمود. برای خرید عمده چای فله درجه یک بهاره شمال و دریافت قیمت های عالی و ارزان تر با کمترین میزان نوسان سالانه می توان از طریق مرجع چای ایران در لاهیجان اقدام و از کیفیت های عالی و مورد نظر بهره مند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com