خرید چای شکسته سیاه شمال

خرید چای شکسته سیاه شمال به صورت عمده با درجه های کیفی متنوع و قیمت های مختلف جهت فروش در بازار داخل و صادرات آماده عرضه می باشد.

چای سیاه از جمله چای هایی با بیشترین مورد تقاضای خرید و مصرف در بین مردم کشور ماست و در شمال کشورمان در دو استان گیلان و مازندران نیز در حال حاضر در حال تولید می باشد.
برگ های سبز چای پس از جمع آوری و حمل به کارخانه طی مراحل خاص، فرآوری و اکسیده می شوند و چای سیاه حاصل از آن در مراحل انتهایی از غربال های خاص جهت تقسیم بندی عبور داده می شوند که چای های درشت با عنوان قلم و چای های ریزتر چای شکسته نامگذاری می گردند که خود به چندین نوع بر حسب کیفیت، ظاهر و قیمت طبقه بندی می شوند. (چای شکسته ممتاز، شکسته1، شکسته2، شکسته3)
چای سیاه مربوط به فصل بهار دارای عطر بیشتر و چای تابستان و پاییز از رنگ بالاتری برخوردار بوده که می توانید با توجه به نوع ذائقه خود از هر یک خرید نمایید.
چای با داشتن خواص آنتی اکسیدانی بالا امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و داشتن مرغوبیت و طبیعی بودنش در بین مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت می باشد و با داشتن طبع گرم و خشکش نوشیدن دائمش مشکلی را برای افراد ایجاد نمی نماید.
چای سیاه از جمله نوشیدنی هایی است که از تشکیل لخته خون و سکته پیشگیری می نماید اما به شرط اینکه خالص و صحیح مصرف گردد.
خرید چای سیاه شکسته از شمال به صورت مستقیم و اینترنتی می تواند یکی از مناسب ترین راه ها برای فرار از هزینه های بالا و رسیدن به یک چای اصیل و ناب باشد که شاید تجربه نوشیدن آن را با وجود انواع چای های تقلبی موجود در بازار نداشته اید.
چای سیاه شمال یکی از بهترین ارقام موجود در دنیا بوده که خرید آن طی آمارهای به دست آمده همواره رو به افزایش بوده و امید داریم که این امر همچنان پیوسته ادامه دار و این صنعت که طی زحمات فراوان به کشور وارد و تولید شده پایدار باقی بماند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com