ارسال مستقیم چای شمال به سراسر کشور

آیا در کسب و کار خود نیاز به تهیه و خرید عمده انواع چای سیاه و سبز شمال دارید؟ فاصله شهر شما تا نواحی چایخیز زیاد بوده و آشنایی به مراکز فروش آن ندارید؟ با ایجاد شرایط ارسال مستقیم چای ایرانی به سراسر کشور مشکل صرف وقت و هزینه دیگر معنا ندارد.

در کشور ما ایران نوشیدن چای در طول روز و در وعده های مختلف از جمله کارهای روزمرگی شده، به طوری که خوردن صبحانه بدون آن معنایی نداشته و یا در پایان یک روز پرتنش کاری تنها چیزی که خستگی را برایمان بی معنا و مفهوم می سازد نوشیدن یک فنجان از چای کاملا طبیعی است تا بتوانیم با آن انرژی از دست رفته مان را بازیابیم.
بیشترین مصرف چای در سراسر کشور ما شامل چای سیاه بوده و به نوعی می توان آن را در عزا و عروسی از یاران همیشگی و یک پای ثابت دانست.
اما آیا می دانید که چای سیاه، سبز و سفید در منشاء از یک گیاه هستند و تنها در مراحل تولید با یکدیگر متمایز هستند؟
در اینجا با توضیحی در عکس مقابل با تفاوت در تولید و شکل گیری آن ها آشنا خواهید شد.

اما آیا کسی را می توان یافت که نخواهد چای را به صورت مستقیم و تازه خرید و مصرف نماید؟
با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب علی الخصوص در استان گیلان و تعدد وجود کارخانه های تولید چای در آن می توان این استان شمالی را منبع مهم و خوب درآمد زایی به لحاظ داشتن انواع چای دانست.
چای شمال با داشتن بستر مناسب به جهت رشد و فرآوری یکی از چای های سالم دنیا محسوب شده که متقاضیان آن رو به افزایش بوده و با توجه به تمام شرایط دارا بوده ارسال مستقیم آن و دسترسی مشتریان به چای تازه می تواند در اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ مصرف آن نقش مهمی را ایفا نماید.
با درخواست و ثبت سفارش ارسال مستقیم چای شمال ارزنده ترین چای دنیا را در اختیارتان قرار خواهیم داد، تفاوت را با نوشیدن چای طبیعی و ارگانیک شمال احساس نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com