فروش عمده چای اصیل شمال

طبیعی و اصیل بودن چای از جمله عوامل مهم و عمده بر قیمت و فروش چای هستند. سایت چای ارگانیک ایرانی به عنوان عرضه کننده بهترین انواع چای سیاه و سبز شمال آماده ارائه خدمات به شما متقاضیان محترم می باشد.

فروش عمده چای از جمله تجارت های با بازده سود بالا است که سالانه حجم بالایی از آن در تمام دنیا مبادله و مصرف می گردد.
با توجه به تغییر ذائقه ها در طی سال های مدید و سیاست های ابرقدرت های تولید کننده چای فروش و تقاضای چای های اصیل را تا حد بسیاری کاهش داده است.
امروزه با توجه به مبحث حفظ سلامتی و اهمیت این موضوع در بین اقشار جامعه رو بردن به چای های صدرصد طبیعی و اصیل در حال افزایش می باشد، شرایط ایده آل رشد گیاه چای در شمال کشور ما سبب شده تا چای ها بدون افزودن کوچکترین افزودنی به بازار عرضه شود به طوری که مشتریان داخله و برون مرزی آن هم اکنون در حال افزایش نسبت به قبل هستند.
ترویج نادرست در مورد چای شمال سمت و سوی مشتریان را به آن کمرنگ نموده اما تبلیغات صحیح، آزمایشات و تحقیقات، شناساندن درست چای مرغوب شمال توسط فعالین این عرصه این صنعت را بیش از قبل شکوفا نموده و فروش عمده آن سیر صعودی را طی می نماید.
حال چه شیوه ای را برای دم نمودن چای به کار می برید؟ آیا آن را در فلاسک ریخته و در طول روز میل می نمایید؟ آیا می دانید که باید چای را تازه دم مصرف نموده و برای نگهداشتن در زمان بیشتر باید تفاله آن را جدا سازید؟
هر چه از زمان دمکشی چای بگذرد برخواص قابض آن افزوده شده و از فواید مثبت چای کاسته می شود.
برای داشتن چای شمال خوب، خوش عطر و طعم و رنگ ابتدا آب را جوش آورده، سپس شعله را کم تا آب از دمای جوش بیوفتد به تعداد هر نفر یک قاشق از چای شمال را در قوری چینی ریخته و به میزان لازم آب میریزیم و قوری را روی کتری یا سماور که زیر آن روشن است قرار می دهیم، یک پارچه نخی به عنوان دمکنی روی قوری قرار داده و حال 10 الی 12 دقیقه صبر می کنیم حال اصیل ترین و خالص ترین چای دنیا را در فنجان خود دارید از نوشیدن آن لذت ببرید، نوش جانتان.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com