خرید بهترین چای قلم

فروش چای سرگل بهاره لاهیجان

فروش چای سرگل بهاره لاهیجان با قیمت مناسب در مرکز چای ارگانیک ایرانی انجام می گردد. آیا می دانید بهترین چای سرگل و ممتاز بهاره را می توان با خرید اینترنتی به صورت تازه در اختیار داشت؟ مرغوب ترین انواع چای را در بسته های سنتی (سلفون شفاف) 1و 5 کیلویی به صورت جزیی و در کیسه های 30،25 و 20 کیلویی عمده به فروش می رسند.

حتما برای شما هم پیش آمده که موقع نوشیدن چای دوست داشتید که بدانید مربوط به کدام نقطه بوده و نامش چیست؟ آیا اولین و باکیفیت ترین چای ایرانی را می شناسید؟ از خواص آن مطلع هستید؟ قیمت آن در بازار چند است؟

آب و هوا بر روی کیفیت چای بسیار تاثیر دارد و با توجه به حساسیت این گیاه لذا موقعیت های محدودی برای کشت آن در داخل کشور وجود داشته و بالاترین میزان مربوط به استان گیلان و سپس مازندران می باشد.

فروش چای سرگل

چای سرگل لاهیجان اولین و بهترین چای شمال

اگه بخواهیم بین انواع چای شمال، اولین چای کارخانه ای را نام ببریم چای سرگل لاهیجان در درجه اول قرار داشته و جزء مرغوب ترین محصولات می باشد. این چای عطر و بوی فوق العاده‌ای داره و رنگ آن بین انواع چای ایرانی بسیار پرطرفدار است. سرگل از غنچه و دو برگ بالایی و نوبرانه گیاه چای تنها در بهار حاصل شده و از این رو خاصیت و متقاضیان بسیاری را دارد و چون که از لطیف‌ترین قسمت بوته جدا میشه، برگش حالت پیچ خورده دارد. همین امر باعث شده که چای سرگل بیشترین و غنی‌ترین آنتی اکسیدان‌ها رو داشته و بالاترین مقدار کافئین طبیعی در آن موجود باشد. هرچقدر برگ‌ های سرگل کوچک و پیچ خورده، نشان دهنده کیفیت بالای چای است. معمولا این چای را با اسم‌هایی همچون وزین، زرین و سرچین هم می شناسند.

  1. این محصول تنها فصل بهار و اوایل اردیبهشت برداشت میشود.
  2. ماندگاری بالایی داشته و تا یک سال بدون از دست دادن کیفیت و رنگ و طعمش، تازه می‌ماند.
  3. زمان دم کشیدن اون کوتاه و سریع دم می‌کشد (10 الی 12 دقیقه).
  4. قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با سایر انواع شمال دارد.
  5. به دلیل اسفاده از غنچه میانی در نتیجه زر چای به خوبی در این رده قابل مشاهده است.
  6. عطر چای در این رده بالاتر از دیگر چای ها است.
  7. خاصیت این چای بالاتر و بیشتر است.
  8. درصد آنتی اکسیدان موجود در چای سرگل بالاتر است.

 

فروش چای سرگل

خاصیت نوشیدن چای سرگل را می دانید؟

  • پیشگیری از بروز سرطان
  • ممانعت از سکته
  • ضد تب
  • ضد ویروس
  • دفع سموم خطرناک موجود در بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش قدرت تمرکز
  • نشاط آور و..

فروش چای سرگل

فروش چای سرگل بهاره لاهیجان

فروش چای سرگل از نیمه دوم اردیبهشت هر سال با جمع آوری حجم بالای چای آغاز و خریداران این امکان را خواهند داشت تا از این زمان سفارشات خود را ارائه و چای نوبرانه و بهترین کیفیت را دریافت نمایند. با وجود شرایط متنوع و آسان خرید این امکان داده شده تا بتوان به صورت دست اول و با بهترین قیمت انواع چای بهاره ائم از چای ممتاز ، سرگل، چای قلم خوش رایحه، چای شکسته و غیره را در اختیار داشت. فروش چای سرگل بهاره لاهیجان همواره در صدر تقاضا قرار داشته و نشاندهنده مرغوبیت، محبوبیت و اعتماد خریداران بدین چای می باشد.

قیمت فروش چای سرگل

قیمت فروش چای سرگل در ابتدای هر سال تعیین و هر ساله افزایش قیمتی را در میان انواع چای نیز همانند سایر محصولات شاهد می باشیم. قیمت فروش چای سرگل بهاره لاهیجان در سال 99 در مرکز فروش چای ایرانی عمده هر کیلو 65 هزار تومان و به صورت جزیی هر کیلو 80000 تومان تعیین و عرضه گریده است. برای دریافت لیست قیمت انواع چای سیاه و چای سبز می توانید از طریق کارشناسان مجموعه اقدام نمایید تا قیمتی مناسب و رقابتی را در بازار دریافت نمایید.

فروش چای سرگل

خرید اینترنتی بهترین چای سرگل

با وجود فعالیت سایت ها و فروشگاه اینترنتی چای از سمت مراکز تولید و فروش چای در شمال ایران لذا فرصت خوبی برای خرید فراهم شده و با خرید اینترنتی چای می توان تنوعی از چای سنتی و اصیل را به صورت درجه یک و تازه از تولید به مصرف مستقیما در اختیار داشت. فروش چای سرگل در کنار مرغوب ترین چای های طبیعی این فرصت را داده تا بتوان بدون دغدغه و مراجعه به بازار مرغوب ترین چای فله و بسته بندی را از معتبرترین مراکز همچون لاهیجان در دسترس داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com