قیمت عمده انواع چای شمال ایرانی

چای ایرانی با قل قل سماور و یک قوری چینی معنا و مفهوم واقعی خود را نمایان می سازد، ناگفته نماند که زمان دمکشی و یا انتخاب چای خوب در مرغوبیت آن بی تاثیر نیست.
چای در ایران در شهر های لاهیجان، لنگرود، رودسر، چابکسر، املش، رودسر، فومن، صومعه سرا و شفت در گیلان بیشترین وسعت زیر کشت را دارا می باشند و سالانه حجم بالایی از انواع چای سیاه و سبز در این نواحی تولید و به صورت عمده وارد بازار می شوند که خرید عمده آن در قیمت نهایی بی تاثیر نیست.
کیفیت هر چای چه به لحاظ شکل ظاهر و منطقه پرورش یافته بر قیمت آن موثر بوده و سبب برند سازی هرچه بیشتر و نرخ بالاتر آن خواهد شد.
چای ایرانی به لحاظ عرضه شدن به صورت کاملا طبیعی دارای رنگ کمرنگ کمتری بوده اما پس از طی شدن زمان 10 الی 12 دقیقه شما چایی را در فنجان دارید که به همه لحاظ ارجح، سالم و تلالو خاصی دارد.
مصرف به اندازه ( روزی 3 الی4 فنجان) از چای شمال فواید بی شماری را به همراه دارد کما اینکه مصرف بی رویه آن نیز می تواند اثرات سوء بر فرد اعمال نماید.
نوشیدن چای برای خانواده ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده پس اهمیت به سالم بودن آن می تواند در سلامت جامعه نقش بسزایی را ایفا نماید.
چای سرگل، ممتاز، جدیدا قلم سورت شده از جمله چای های قیمت بالاتر بوده و چای های شکسته، قلم ساده، باروتی و خاکه در رتبه های بعدی قرار دارند.
حال می توانید با توجه به نوع کاربرد و شغل خود انواع چای ایرانی را با قیمت های مناسب و عمده از شمال به صورت مستقیم و اینترنتی با شرایط ویژه تهیه و تامین نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com