چای گیلان

خرید چای گیلان با قیمت ارزان در تهران

چای گیلان بهترین چای ایرانی با داشتن عطر، طعم و رنگ طبیعی است که سالانه حجم خرید عمده و قابل توجهی را دارا می باشد. با توجه به استقبال خوب از چای گیلان در تهران از هم اکنون انواع چای این خطه با قیمت رقابتی و ارزان تر از بازار در اختیار متقاضیان آن قرار دارد.

استان گیلان از جمله مناطق خوش آب و هوا در ایران است که محصولات مختلفی در آن کشت و پرورش داده می شوند که چای یکی از آن دسته محصولات باغی و پرطرفدار است، اهمیت به آن به لحاظ اقتصادی می تواند ارزآوری خوبی را به همراه داشته باشد. مراکز چایسازی متعددی در گیلان وجود دارند که هم چای را به صورت فله و هم بسته بندی چه به بازار داخل و چه جهت صادرات عرضه می نمایند.

چای گیلان ارزان

میزان سطح زیر کشت چای در گیلان

90% سطح باغات چای ایران در گیلان وجود دارد و از جمله شهر ها و مناطق فعال در این زمینه می توان به لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، چابکسر، کلاچای، فومن، سیاهکل، شفت، صومعه سرا و ماسال اشاره نمود. باغ های چای گیلان را می توان هم در نقاط مرتفع و هم نقاط جلگه مشاهده نمود که چای های رشد یافته در ارتفاع رنگ بیشتر و چای های رشد یافته در جلگه خوش عطر تر می باشند.

قیمت چای گیلان

 

انواع چای گیلان

  • چای سنتی سیاه
  • چای سبز

انواع چای گیلان

درجه بندی چای گیلان

هریک از دو نوع چای یاد شده در مراحل انتهایی در کارخانه از الک های خاص جهت تفکیک کیفیت و سایز عبور داده می شوند و بر أساس سایز عبارتند از :

  • قلم
  • سرگل
  • ممتاز
  • شکسته
  • باروتی
  • خاکه

درجه بندی چای گیلان

خرید چای گیلان در تهران

تا همین چندی وقت پیش خرید چای گیلان با توجه به فاصله های موجود، صرف هزینه و وقت کار دشواری بود اما هم اینک با وجود دنیای اینترنت خرید چای گیلان کار سهل و آسانی گردیده به طوری که در هر کجا و هر نقطه می توان تنها با سفارش در سریعترین زمان این چای را در اختیار داشت ضمن اینکه قیمت ارزان تر از بازار را تجربه خواهید نمود. حال چنانچه در تهران، مشهد، کرمانشاه، اصفهان، شیراز و سایر شهر های ایران هستید می توانید به صورت مستقیم چای شمال را خریداری و ما را از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود مطلع سازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com