چای بهاره

خرید چای بهاره امساله 5 کیلویی

چای بهاره یکی از متداولترین و بهترین چای تولید شده در گیلان و معرف ترین آن چای اصل بهاره لاهیجان می باشد. برای خرید چای بهاره امساله 5 کیلویی اصل، 100% طبیعی در انواع چای سیاه و چای سبز از هم اکنون اقدام نمایید. برای دریافت لیست قیمت چای بهاره گیلان از چه راه هایی با کارشناسان مرکز فروش چای ایرانی در ارتباط باشم؟

دسترسی به محصولات تازه برای همه خریداران در اولویت و برای تهیه آن به دنبال راهکار کار ساده و قابل دسترس می باشند. همان طور که می دانید تولید و پرورش اختصاصی چای در ایران با 90% سهم متعلق به استان گیلان بوده و شهر های خاصی در این استان به چایکاری و کارخانه های فعال چایسازی را می توان در این استان جستجو نمود. پرهیاهو ترین زمان برای خرید چای در این خطه را می توان با آغاز برداشت در بهار و ملقب به انواع چای بهاره به خوبی مشاهده نمود. حال چای بهاره چیست؟ تا چه حد با آن آشنایی دارید؟ چگونه آن را تهیه می کنید؟ آیا راهکار ساده ای برای خرید چای بهاره تازه و امساله وجود دارد؟

چای بهاره

چای بهاره چیست؟

همانطور که از نام این چای پیداست زمان برداشتش در بهار است. در این زمان بهترین برگ های چای انتخاب و دستچین می شوند و سپس راهی کارخانه می گردند در آنجا در مرحله حرارت و خشک نمودن دمای بالایی به چای نمی دهند چرا که برگ های بسیار ترد و جوان بوده و در مقابل دمای بالا سوخته و طعم آن تغییر می یابد. با وجود استفاده از برگ هیا جوان و وجود کرک های فراوان در برداشت بهاره لذا رایحه چای به دلیل درجریان بودن در کرک ها بالا و خاصیت های موجود در چای این فصل را نمی توان انکار نمود. به چای حاصل از اولین چین چای سرچین، سرگل و زریین گفه می شود و در برداشت های بعدی مابقی رده بندی های چای ائم از چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و خاکه چای حاصل می شود.

چای بهاره لاهیجان

با توجه به برداشت چای در تمام نواحی چایخیز گیلان اما چای لاهیجان بیش از دیگر چای ها با توجه به قدمت و تجربه در این زمینه شهرت دارد. در بهار علاوه بر چای های کارخانه ای چایی با عنوان چای دستی نیز توسط چایکاران لاهیجانی تولید که سفارشی و متقاضیان بسیاری را دارا می باشد. برای خرید مرغوب ترین چای بهاره لاهیجان هم اینک می توان متقیم اقدام نمود و از طریق راه های ارتباطی موجود خرید چای بهاره امساله را با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی در اختیار داشت.

چای بهاره

این برگ ها، برگ های انتخابی و دستچین شده در چای بهاره هستند.

ویژگی های چای بهاره اصل چیست؟

  1. عدم استفاده از سموم در باغات چای به دلیل دمای مناسب هوا که خود به خود باعث نابودی آفات می گردد.
  2. نوبرانه بودن چای و ارزش قیمتی بالاتر نسبت به برداشت تابستانه و پاییزه
  3. تهیه شدن چای ها از سرگل و برگ های بالایی چای
  4. عطر و طعم بی نظیر چای ها بیش از سایر برداشت ها
  5. عدم استفاده از نگه دارنده و اسانس های طعم دهنده در چای
  6. خاصیت فراوان مجود در چای به دلیل روند تولید طبیعی بدون دستکاری خاص بر روی آن

فواید نوشیدن چای بهاره را می دانید؟

  • کاهش روند پیری
  • کاهش و جلوگیری از درد آرتروز
  • کاهنده آلرژی
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت
  • بهبود عملکرد مغز و افزایش هوشیاری
  • نشاط آور
  • ممانعت از لخته شدن خون در رگ ها
  • کنترل فشار خون
  • ضد ویروس و…

بهترین چای و پرفروش ترین چای بهاره کدامند؟

تمامی چای های برداشت بهار با توجه به مرغوبیت عالی برگ سبز چای از بهترین نمونه ها هستند اما تقاضای بالای چای سرگل را به طور واضح می توان در میان خریداران چه عمده ای و چه کیلویی شاهد بود که در رده اول جدول طبقه بندی چای ایرانی قرار دارد، بعد این چای، چای ممتاز پرفروش ترین چای سال نام دارد که در قدرت رنگ و رایحه مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد.

خرید چای بهاره

خرید چای بهاره امساله 5 کیلویی

هر ساله با آغاز برداشت برگ سبز و تولید چای شاهد افزایش درخواست خرید عمده چای در بازار می باشیم لذا با توجه به شرایط غیرهمسان موجود به دلیل فواصل زید بسیاری از شهر ها از نواحی چایخیز لذا برای دسترسی به چای مرغوب بهاره از سمت تولیدکنندگان و مراکز فروش آن تدابیری اندیشیده شده و خریداران عمده و جزیی می توانند به چای نوبرانه و تازه چای بهاره در هرکجای کشور که هستند دسترسی سریع و خوبی پیدا نمایند. برای خرید چای بهاره امساله 5 کیلویی سنتی و یا در حجم عمده کیسه ای می توانید هماهنگی های لازمه را با کارشناسان مجموعه انجام نمایید. خرید حضوری و حرید اینترنتی چای دو راه برای خرید چای هستند که خرید اینترنتی از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی چای توانسته اند به خوبی جایگزین مناسبی برای خرید سنتی  گشت و گذار در بازار چای برشمرده شوند.

چای بهاره

دریافت لیست قیمت چای بهاره گیلان

هرساله با توجه به تغییرات و نوسانات موجود در بازار شاهد تغییراتی در لیست قیمت چای خواهیم بود که همکاری با مراکز فعال و تخصصی فروش چای در گیلان می تواند کمک شایانی را در دسترسی به قیمت روز چای نماید. برای دریافت لیست قیمت چای بهاره گیلان از طریق راه های ارتباطی درج شده می توانید اقدام و بهترین چای اعلای بهاره را در هر کجای ایران با ارزان ترین قیمت رقابتی دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com