چای سبز ممتاز

خرید چای سبز ممتاز لاهیجان

چای سبز ممتاز به عنوان بهترین چای در رده دوم پس از چای سرگل قرار دارد. خرید چای سبز ممتاز لاهیجان مستقیم، بدون واسطه به قیمت درب کارخانه آغاز شد. مرکز فروش چای ایرانی همواره مرغوب ترین انواع چای شمال و چای گیلان از منطقه لاهیجان را در بازار تهران و سایر شهرستان ها عرضه می نماید.

استان گیلان از اقلیم های عالی و زمین های حاصلخیز بسیاری برخوردار است. بیشتراکم تراکم و حجم باغات چای در ایران در گیلان وجود داشته و همواره خرید بهترین چای گیلان مدنظر خریداران عمده ای چای قرار دارد. شهر لاهیجان برترین تولیدات چای گیلان را داشته و می توان نمونه های چای سنتی سیاه و چای سبز اعلا را با نرخ های رقابتی و زیر قیمت بازار با تنوع بالایی از کیفیت را در دسترس داشت. در رده بندی چای ها واژه چای ممتاز بدان اهمیت و نگاه ویژه ای داده و از این رو همواره در بازار خرید و فروش بدون ریسک تقاضای 100% را به همراه خواهد داشت.

چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز

برای به دست آمدن این چای مرغوب همواره جوان ترین برگ های گیاه چای انتخاب و با حذف فرآیند اکسایش در کارخانه این چای حاصل می شود. چای سبز ممتاز در ظاهر پیچش داشته و علاوه بر برداشت بهاره در برداشت های تابستانه و پاییزه نیز به دست می آید. از نظر سایز بین چای سرگل و چای قلم قرار دارد و ارزش قیمتی آن نسبت به نمونه های وارداتی بسیار مقرون به صرفه تر و حتی بالاتر می باشد.

  • رنگدهی طبیعی و عالی این چای
  • رایحه مطبوع و دوست داشتنی
  • تولید سال و تازه بودنش
  • عدم وجود افزودنی و مواد شیمیایی در این چای
  • بهره مندی از مرغوب ترین برگ های گیاه چای
  • امکان خرید در تمام فصول
  • ظاهر بازار پسند
  • و قیمت مناسبش آن را در رده پیشنهاد خرید یک چای اصیل ایرانی قرار داده است.

چای سبز ممتاز

خرید چای سبز ممتاز لاهیجان

برای افراد فعال در حیطه چای خرید چای درجه یک و اصل همواره مهم بوده و خرید دست اول همواره مورد توجه و اهمیت خاصی قرار دارد. صنعت چایسازی در شهر لاهیجان با توجه به تجربه بالای چایکاران و کارخانه ها بسیار بالا بوده و دسترسی به این نقطه می تواند در تامین و تهیه هر میزان چای اما مرغوب و متنوع بسیار موثر باشد. نمایندگی پخش چای ایرانی در لاهیجان فرصت خوبی را برای خرید چای سبز ممتاز، انواع چای سیاه، چای دستی و محلی، چای صادراتی، چای قلم درشت سبز و… فراهم نموده و می توان سفارشات کلی آن را در هر نقطه از بازار کشور با شرایط عالی تجربه کرد.

چای سبز ممتاز

قیمت چای سبز ممتاز شمال

در مقایسه با بازار چای در مراکز مختلف اما همواره می توان قیمت های یکسانی از دو نمونه چای سبز و چای سیاه در مراکز تولید چای در نواحی شمالی را شاهد بود و این یک فرصت عالی برای خریداران علی الخصوص خریداران عمده با دریافت لیست قیمت روز و ارزان تر و در نتیجه کسب درآمد بهتر و بیشتر خواهد بود. قیمت گزاف چای سبز در بازار گاها خریداران را کلافه و شناخت نوع خالص آن دچار مشکل می نماید، اما اعتماد به مراکز و مراجع تخصص در این زمینه می تواند بسیار مفید واقع شود. قیمت چای سبز ممتاز شمال لاهیجان در سال 99 هرکیلو 75 هزار تومان و عمده ای 62 الی 65 هزار تومان به فروش رسیده است.

دلایل گران تر بودن چای سبز نسبت به چای سیاه در بازار

  1. ارزش خواص بالاتر این چای
  2. وجود واسطه ها
  3. هزینه های دربرگیرنده حمل و… برای فروشندگان
  4. مهم شدن این چای در طی سال های اخیر جهت لاغری
  5. جا انداختن این چای به عنوان چای ارزشمندتر و گران تر از چای سیاه در بین مردم

چای سبز ممتاز

خرید عمده چای سبز ممتاز درجه یک

بسیاری از شرکت ها، بنک داران، فروشگاه ها، بازرگانان و… از جمله خریداران عمده چای سبز ممتاز درجه یک لاهیجان می باشند. برای این دسته از خریداران دسترسی سریع و بی وقفه بدون محدودیت در حجم بسیار اهمیت داشته و همواره مناسب ترین و امن ترین راه ها را بر میگزینند. سایت چای ارگانیک ایرانی با داشتن کارشناسان و مشاورین و سال ها خرید و فروش چای و عرضه دست اول چای ها به شکل تضمینی توانسته در جلب رضایتمندی متقاضیان بسیار مهم واقع شده و از این رو همواره خریداران جهت ثبت سفارشات عمده نام آن را به یاد سپرده اند.

کاربرد چای سبز ممتاز

  • تهیه دمنوش ها
  • در محصولات آرایشی
  • محصولات غذایی
  • در صنایع دارویی
  • رنگرزی و…
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com