تولید چای

کارخانه تولید چای گیلان پخش عمده انواع چای سیاه و سبز

تولید چای در ایران چگونه است؟ کارخانه تولید چای گیلان پخش عمده انواع چای سیاه و سبز طبیعی در سراسر ایران را انجام می نماید. خرید و فروش بهترین چای فله اصل و معتبرترین مارک چای تولید داخل را با ما و مستقیم از لاهیجان تجربه کنید؟

تولید چای

کارخانه تولید چای گیلان

کارخانه های چایسازی در مرغوبیت و ارائه کیفیت بالا بسیار موثر هستند. در این مکان ها برگ های سبز چای درجه بندی و طی عملیات : پلاس، مالش، تخمیر، خشک، سورت و دسته بندی آماده و رایحه و رنگپذیری را کسب می نمایند. اکثریت کارخانه های چایسازی با توجه به نزدیک بودن به باغات چای در گیلان فعالیت داشته و زمان دریافت برگ سبز چای در بهار، تابستان و پاییز می باشد که برگ های سبز طی شیوه ارتدوکس یا رسمی به چای مورد نظر تبدیل می گردند.

تولید چای

میزان تولید چای در گیلان

در کشور ما چای مصرف بالایی دارد و امکان تولید آن در داخل ایران مهیا و 25% از سهم مصرف داخل در بزرگترین منبع پرورش چای گیلان تولید و روانه بازار می گردد. 90% باغات چای (25 هزار هکتار) در گیلان واقع بوده و همواره معتبرترین مراکز چایسازی را دارا و چای درجه یک، سنتی و طبیعی را عرضه می کنند. میزان تولید چای گیلان در طی سال های اخیر افزایش خوبی را با حمایت های همه جانبه دارا بوده و کیفیت خالص آن به اثبات رسیده می باشد.

اسامی رتبه بندی شده چای گیلان

  • چای سرگل بهار
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

زمان های برداشت برگ سبز و تولید چای در گیلان

  • بهار (چای بهاره)
  • تابستان (چای تابستتانه)
  • پاییز (چای پاییزه)

تولید چای

پخش عمده انواع چای سیاه و سبز

چای سیاه و چای سبز تولید شده در کارخانه های چای شمال بیشتر در دسته های چای سیاه و چای سبز بوده و برحسب شکل ظاهر و کیفیت درجه بندی و خریداران این امکان را دارند تا چای مدنظر یا انواع چای اصیل را با قیمت های عالی دریافت کنند. پخش عمده انواع چای سیاه و سبز فله ای مستقیم و با قیمت های پایین تر بازار بدین طریق قابل انجام و فرصت خوبی را برای خرید کیلویی در کنار خرید عمده چای فراهم نموده است.

فروش انواع چای گیلان بدون واسطه در سراسر ایران

فروش چای گیلان در بازار به شیوه های مختلفی در حال انجام است اما برای دسترسی بهتر و مطلوب تر به چای طبیعی و خالص یکی از راه ها ارتباط با کارخانه ها و اقدام به ثبت سفارش خرید اینترنتی چای از مراکز فروش چای در گیلان بوده تا بتوان بهترین انواع چای گیلان بدون واسطه در سراسر ایران را در اختیار داشت. با صرف کمترین هزینه و در فرصت زمانی سریع اعلاترین چای سنتی بهاره، تابستانه و پاییزه را با ویژگی های منحصر به فرد در اختیار داشته باشید.

تولید چای

بازار خرید چای ارگانیک گیلان لاهیجان

شهر لاهیجان موقعیت عالی و رو به رشدی را در تولید چای ایرانی اصل دارا است و موقعیت عالی آن سبب شده تا خوش رایحه ترین و سالم ترین چای را در این شهر داشته باشیم. بازار خرید چای ارگانیک گیلان لاهیجان همواره پررونق و عرضه و تقاضای بالایی را در میان متقاضیان دارا است. کارخانه تولید چای گیلان پخش عمده انواع چای سیاه و چای سبز را مستقیما انجام و می توان انواع چای محلی و درجه یک را بدون واسطه و قیمت های ارزان تر خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com