چای قلم بهاره سنتی اصیل لاهیجان | قیمت چای قلم

چای قلم بهاره سنتی اصیل لاهیجان با وجود ساقه چای رایحه بی نظیری را دارا می باشد. قیمت چای قلم درجه 1 در حجم عمده و کیلویی چند است؟ خرید و فروش اینترنتی بهترین انواع چای سیاه طبیعی و چای سبز ایرانی مستقیم از شهر چای ایران (لاهیجان) انجام می گردد.

چای قلم

چای قلم بهاره سنتی چیست؟

این چای یکی از چای های بی نظیر است که در جدول طبقه بندی در رتبه سوم بعد چای سرگل و چای ممتاز قرار دارد. چای قلم سنتی حاصل برداشت برگ های دوم و سوم و به بعد گیاه چای است از این رو ظاهر درشت تر و ساقه چای را با خود به همراه داشته که در نتیجه رایحه قویتری از این چای را پس از دمکشیدن إحساس می کنیم. این چای ارزش اقتصادی خوب و مقرون به صرفه ای داشته و تنوع خوب آن سبب شده تا در لیست سفارشات عمده مشتریان وجود داشته باشد.

چای اصیل لاهیجان چگونه چایی است و چه فرقی با چای های خارجی دارد؟

در تمام نقاط شمالی که قابلیت برداشت، پرورش و تولید چای را دارا می باشند، چای به سنتی ترین شیوه با نام ارتدوکس در کارخانه ها تولید و در هیچ مرحله ائم از باغات چای و تولید از ماده اضافی و سموم شیمیایی استفاده نشده در نتیجه چای ها 100% طبیعی و نیاز به دمکشیدن داشته و بدان ها چای دیردم نیز گفته می شود. وجه فرق اصلی چای اصیل لاهیجان با چای های خارجی دور بودن از هرگونه محرک رنگ و اسانس و عدم نیاز به سمپاشی در باغات چای است. همچنین تلخی و گسی را می توان به خوبی در چای های ایرانی حس نمود اما این دو فاکتور در چای های وارداتی حذف و با فرآوری طعم شیرینی از چای را هنگام نوشیدن احساس می نمایید.

چای قلم

خصوصیات چای قلم بهاره سنتی اصیل لاهیجان

  • خوش رنگ
  • رایحه بالا
  • 100% طبیعی و فاقد رنگ
  • فاقد ماده شیمیایی و سم
  • رنگ زلال و شفاف پس از دمکشیدن
  • تلخی و گسی دلچسب
  • بازار پسند

چای قلم

قیمت چای قلم بهاره 99

هر رده از دسته بندی چای ها دارای درجه بندی و طبقه بندی بوده و می توان کیفیت بالا و ضعیف را در آن ها شاهد بود که سبب تفاوت رنج قیمتی در هر گروه می گردد. همچنین بسته بندی و یا فله بودن نیز در رنج قیمت موقثر و چای فله دارای رنج قیمت ارزان تری می باشد. قیمت چای قلم بهاره 99 فله در مجموعه چای ارگانیک ایرانی در صورت سفارش عمده هر کیلو 40000 تومان و جزیی 60000 تومان و چای قلم لیزری (بدون چوب) عمده 50000 تومان و جزیی 70000 تومان تعیین و معامله شده است.

چای قلم

خرید عمده بهترین انواع چای قلم

چنانچه به دنبال خرید بهترین رقم از چای مدنظر هستید می توانید حتما از مراکز تخصص و مشاورین این مراجع جهت راهنمایی در این ام استفاده نمایید. مرکز فروش چای ایرانی در لاهیجان همواره عرضه و پخش عمده بهترین انواع چای اصل و خالص را عهده دار بوده و جهت خرید عمده بهترین انواع چای اصیل قلم ائم از چای قلمی سوزنی و چای قلم درشت در کنار چای ممتاز، سرگل، شکسته و… می توانید با ارائه لیست درخواست خرید مستقیم و قیمت های دست اول و ارزان تری را تجربه نمایید.

نکات مهم خرید چای قلم خوب

  1. هرچه ظاهر چای خریداری شده درشت تر در نتیجه چای حاصله مرغوب تر خواهد بود.
  2. هرچه چای قلمی فضای کمتری را اشغال کند به اصطلاح وزین تر باشد، مرغوب تر خواهد بود.
  3. وجود ساقه در چای سنتی قلم به رایحه و کیفیت بیشتر چای کمک شایانی می نماید.
  4. مراکز اصلی فروش چای در لاهیجان بهترین منابع جهت خرید هستند.
  5. برای داشتن چای قلمی خوب حتما آن را به درستی دم و زمان لازم جهت دمکشیدن 15 الی 20 دقیقه می باشد.
  6. با توجه به وجود چای های خارجی در بازار چای قلم لیزری از جمله چای های با ظاهر بازار پسند و قابل رقابت برشمرده می شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com