چای فله

چای فله ایرانی قیمت عمده فروش تضمینی

چای فله ایرانی با قیمت عمده و کیفیت تضمینی از طریق مرکز فروش چای ارگانیک ایران به خریداران بازار داخل و صادراتی عرضه می گردد. خرید چای فله در حجم کلی کاهش مشهودی را در نرخ نهایی و سودآوری خوبی را به همراه دارد. تمامی چای های سیاه و سبز مجموعه مرغوب و از بهترین برگ های سبز باغات نمونه چای شمال می باشند.

عرصه چای امروزه به بازار بزرگی برای تولیدکنندگان بزرگ و اصلی جهت در دست گیری نبض بازار گردیده است. تنوع در طعم و رایحه با انواع اسانس ها ذائقه های مختلف را در برگرفته و بسته های شکیل و گول زننده در مواقعی ذهن را تسخیر و به دور از اطلاع از محتوای بسته خریداری و غافل از مواد افزوده شده به چای عواقب جبران ناپذیری را برای خود رقم میزنیم. پایه تمامی این چای ها چای فله است که اگر سالم خالص باشد مصرف به تنهایی آن می تواند فواید بیشمار دارویی و درمانی را برای ما در کنار نوشیدنی بودنش به همراه داشته باشد.

چای فله ایرانی

درجه بندی انواع چای فله ایرانی موجود در بازار

  1. سرگل
  2. ممتاز
  3. شکسته
  4. قلم
  5. باروتی
  6. خاکه

انواع چای فله ایرانی

تشخیص چای فله اصل

  • رنگ ظاهر چای (مشکی متمایل به قهوه ای)
  • وجود ساقه
  • سنگین و سبک بودن و ملاک ارزش قیمت چای
  • رایحه کاملا طبیعی
  • زبر و برنده بودن چای

چای فله اصل

قیمت چای فله ایرانی

  • تعیین قیمت چای و عوامل تاثیرگذار بر آن عبارتند از :
  • مرغوبیت برگ استفاده شده
  • نوع و کیفیت چای به دست آمده و عبور داده شده از الک
  • میزان تقاضای بازار
  • فصل برداشت چای منوط به (بهار، تابستان و یا پاییز)
  • دست اول بودن یا از دست خریدن

لازم به ذکر است که جهت دریافت لیست قیمت عمده و جزیی چای ها می توانید در هر زمان با ما در ارتباط بوده تا با در دست داشتن نرخ های رقابتی چای خرید خوبی را تجربه نمایید.

قیمت چای فله ایرانی

فروش چای فله جهت بسته بندی

چای فله زمینه و پایه چای های بسته بندی و تغییر یافته موجود در بازار است. لذا این چای یکی از مهم ترین اصول در دسترس برای شرکت های بسته بندی می باشد از این رو فروش چای اصل و خالص و مناسب جهت بسته بندی نیز در حال انجام است که بسته به تقای وع چای مصرفی و یا قیمت مدنظر می توانید درخوست آن را ارائه نموده تا پس از بررسی در سریع ترین زمان به سفارشات شما رسیدگی شود.

فروش چای فله

صادرات چای فله ایران

چای فله ایران با تبلیغات گسترده اینترنتی و فعالیت فعالین این عرصه توانست بازار خوب و تقاضای بالایی را از سمت دیگر کشور ها داشته باشد. این موقعیت توانسته شرایط فروش، صادرات و ارزآوری بیشتری را برای چای ایرانی ایجاد نماید. کشور های متقاضی عبارتند از عراق، افغانستان، تاجیکستان، روسیه، ترکیه، عمان، گرجستان و… و بیشترین میزان درخواست صادرات چای مربوط به چای شکسته و قلم سورت شده می باشد. کیسه های چای نیز بسته به درخواست شامل : 10-20 و 25 کیلویی می باشند.

صادرات چای فله ایران

فروش عمده چای فله با قیمت رقابتی

چای فله رایج ترین معاملات چای در کشور ما را شامل می شود چه در حجم های عمده و چه خرید های خانگی، زیرا در موارد بسیاری قابل مشاهده بون و رویت چای می تواند اطمینان خاطر بهتری را برای خریداران آن به همراه داشته باشد. فروش عمده و اینترنتی چای فله اصیل ایرانی قیمت های رقابتی و ارزان تری را نسبت به بازار در اختیار خریداران آن قرار داده است که هم اینک پخش مستقیم چای از شهر چای ایران لاهیجان به بازار چای سراسر کشور در حال انجام می باشد.

فروش عمده چای فله با قیمت رقابتی

تضمین کیفیت چای فله

به دلیل ارسال مستقیم چای ها، کیفیت ها تضمین شده و کاملا مطابق با سفارشات شما خواهد بود، ضمن اینکه تمامی چای فله ایرانی سالم و کاملا طبیعی و بدون اسانس می باشند.

تضمین کیفیت چای فله

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com