چای غنچه اصیل

چای غنچه اصیل شمال طبیعی فروش عمده و تضمینی

چای غنچه اصیل شمال چای صددرصد طبیعی با شرایط ویژه از طریق فروش عمده و کیفیت تضمینی یه صورت مستقیم از درب کارخانه در حال ارسال به سراسر ایران می باشد. عطر، طعم و رنگ خالص چای باغات لاهیجان با این برند معتبر به صورت بسته بندی شده در اختیار شماست. خرید چای غنچه اصیل با قیمت مناسب همراه با بازار چای ارگانیک ایرانی.

نوشیدن چای در آداب و فرهنگ ما ایرانی به بخش مهم و ویژه ای تبدیل گشته است به طوری که در مراسمات خاص عزا، شادی، جلسات، محفل های خانوادگی و … از آن به عنوان اصلی مهم جهت پذیرایی یاد می شود. بازار فروش عمده چای در شمال ایران با توجه به تولید چای در این مناطق همیشه از تکاپوی خاصی برخوردار است و خرید چای از کارخانه و اطمینان از خلوص و تضمین کیفیت آن برای بسیاری از اهمیت و در اولویت اول قرار دارد. با توجه به سیر پرورش و تولید طبیعی چای ها در شمال و علاقه وافر مردم به سمت کالاهای طبیعی سبب شده تا شاهد افزایش فروش چای در نواحی چایخیز شمال باشیم.

فروش تضمینی چای غنچه اصیل

چای غنچه اصیل لاهیجان

این برند معتبر و پرآوازه ایرانی در شهر لاهیجان قرار دارد و در تمامی مراحل تولید چای تلاش شده تا از مرغوب ترین برگ های سبز چای استفاده شده و شما می توانید کیفیت بالای چای های موجود در بسته بندی را مشاهده و از نوشیدن آن لذت ببرید. این کارخانه دارای مجوز های لازمه جهت بسته بندی از قبیل بهداشت، استاندارد و مجوز سیب سلامت و صادرات چای می باشد و یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای خرید و فروش عمده توسط عمده فروشان و مغازه داران می باشد.

چای غنچه اصیل لاهیجان

انواع چای غنچه اصیل شمال

  • چای سیاه
  • چای سبز

انواع چای غنچه اصیل

اسامی چای های بسته بندی غنچه اصیل

  • چای سیاه زرین جعبه و سلفون
  • چای ممتاز سیاه جعبه و سلفون
  • چای قلم سیاه اعلاء سلفون
  • چای سیاه شکسته سلفون
  • چای سبز قلم سلفونی
  • چای سبز ممتاز سلفون

چای غنچه اصیل شمال

وزن بسته های چای غنچه اصیل

وزن چای زرین، ممتاز و شکسته 450 گرمی و چای قلم سیاه و سبز 400 گرمی و چای سبز ممتاز به صورت 300 گرمی به فروش می رسند.

تعداد چای های موجود در کارتن چای غنچه اصیل

  • چای های سلفونی 15 عدد در کارتن
  • چای های جعبه ای 20 عدد در کارتن
  • چای سبز ممتاز 36 عدد در کارتن

چای غنچه اصیل طبیعی

چای زرین و ممتاز غنچه اصیل

این دو نمونه چای از جمله چای های اعلاء و پرفروش هستند که دارای طعم تلخ و گسی خاصی هستند و معمولا از برگ هایی بالایی ساقه که جوان تر و مرغوب تر هستند حاصل می شوند. این دو چای همیشه مشتریان خود را دارا می باشند.

چای زرین غنچه اصیل

چای قلم غنچه اصیل

این چای دارای ظاهر درشت تری نسبت به دیگر چای ها بوده و دیردم تر است. رایحه این چای بیش از دیگر چای ها به دلیل ادغام شدن با کمی از ساقه های چای می باشد.

چای قلم غنچه اصیل

چای شکسته غنچه اصیل

این چای دارای طعم ملایم بوده و جهت مصرف روزمره اداره ها و ارگان ها به دلیل سطح کیفی مناسب و قیمت ارزان تر بسیار ایده آل می باشد.

چای شکسته غنچه اصیل

اعطای نمایندگی چای غنچه اصیل شمال

با توجه به کیفیت بالا و درخواست خرید این چای در بسیاری از شهر های ایران لذا این کارخانه با اعطای نمایندگی در نظر دارد تا بهترین شرایط را جهت فروش انواع چای غنچه اصیل برای خریداران آن در سراسر کشور فراهم نماید.

نمایندگی چای غنچه اصیل شمال

فروش عمده و اینترنتی چای غنچه اصیل

به دلیل نبود نمایندگی در تمام شهر ها و دسترسی هرچه راحت تر متقاضیان به این چای برآن شدیم تا فروش عمده و اینترنتی چای را فراهم نموده تا تنها از طریق ثبت سفارش و رسیدگی در اسرع وقت چای مورد نظر خود را در محل کار و مورد توافق دریافت نمایید.

فروش عمده و اینترنتی چای غنچه اصیل

 

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com