چای صادراتی

چای صادراتی درجه یک در مرکز فروش چای ایرانی

چای صادراتی درجه یک در مرکز فروش چای ایرانی بر حسب تقاضای شما به صورت فله و بسته بندی عرضه می گردد. صادرات چای ایرانی به عراق و ترکیه و خرید عمده چای با کیفیت خوب و قیمت ارزان تر همواره مورد توجه تجار داخل و بازرگانان این دو کشور قرار دارد. بیشترین چای مورد تقاضا توسط این دو بازار چای سیاه است یا چای سبز؟

چای صادراتی

موقعیت قرار گیری کشور ما و داشتن همسایگان بسیار و نزدیک بودن ذائقه و سلایق آن ها و وجود محصولات متنوع در کشور ها سبب شده تا در شاهد صادرات محصولات متنوع از ایران به سایر نقاط باشیم. چای یکی از محصولات با تقاضای بالا در دنیاست و این محصول با توجه به حساسیت امکان رویش در هر منطقه و هر آب و هوایی را ندارد و وجود این فاکتور در کشور ما سبب شده تا چای ایرانی محصول خاص و استراتژیکی خوانده شده و قابلیت معامله و ارزآوری را داشته باشد.

چای ایرانی

چای در ایران تنها در نقاط محدودی امکان پرورش و تولید را دارد و از این نقاط تنها می توان به گیلان با وسعت بیش از 90% از باغات چای و مازندران با 10% از باغات چای اشاره نمود. تولید چای ایرانی بیشتر منحصر به چای سیاه و سپس چای سبز است و در زمینه چای سفید تولید بسار اندک و تنها جنبه صادراتی دارد. چای ها بر أساس سایزی، شکل ظاهر و مرغوبیتی که دارند در دسته ها با اسامی خاصی قرار می گیرند که به ترتیب کیفیت عبارتند از :

  • سرگل
  • ممتاز
  • قلم
  • شکسته
  • باروتی
  • خاکه

هر یک از اسامی فوق می تواند مجدد دارای کیفیت 1،2 و 3 بوده و هر یک بازار درخواستی و خریداران مختص به خود را دارا می باشند.

 

چای صادراتی

چای صادراتی

این رده از چای هر ساله بخش مهمی را شامل می گردند چرا که می توانند به ارزآوری خوبی برای کشور و خطه چایخیز محسوب شوند و سبب اشتغالزایی خوبی برای بسیاری از شرکت ها گردیده اند. چای صادراتی اصولا به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری شده و قابل حمل به طرق دریایی، زمینی و با کشتی می باشند. برای رعایت أصول و قوانین در هر کشور لازم است تا برای خروج چای صادراتی از کشور و صادرات آن چای مدنظر قرنطینه و مجوزات بهداشت و استاندارد را دریافت نماید تا قابل ترخیص گردد.

آیا چای صادراتی در زمان های خاصی موجود می باشد؟

خیر، با توجه به تقاضای موجود و شرایط فراهم شده جهت جمع آوری آن می توان در تمام فصول آن را در اختیار داشت و این امر مستلزم استعلام گرفتن از مراکز و شرکت های فعال در این زمینه می باشد. اما لازم است بدانید برای خرید چای صادراتی، چای فصل بها ملقب به چای بهاره ارزش قیمتی بالاتر و کیفیت بیشتر و چای تابستان و پاییز به لحاط قیمتی ارزان تر و کیفیتی در حد پایین تری قرار دارند.

بیشترین چای مورد تقاضا توسط این دو بازار چای سیاه است یا چای سبز؟

در مورد چای های ایرانی و بازار یابی آن در نقاط مختلف به لجاظ نوع چای می توان چای سیاه را با بالاترین اختلاف از چای سبز در رده اول دانست که لازم است تا برای جذب بازار های بیشتر برای عرضه این دو چای تلاش های بیشتری انجام پذیرد.

مطلوب ترین و پرتقاضا ترین چای صادراتی به لحاظ قیمت و کیفیت کدام است؟

با توجه به قرار گرفتن دسته ها و درجه بندی های مختلف در چای صادراتی لذا می توان به راحتی با رنج قیمت مختلف و کیفیت های متفاوت روبه رو بود که در این میان انواع چای شکسته 1و 2 چون کیفیت متناسب و در رنج قیمت مقرون به صرفه تری قرار دارند بیشترین تقاضا را در مرکز فروش چای ایرانی دارا هستند.

چای سیاه شمال لاهیجان

مرکز فروش چای ایرانی

این مرکز یکی از مراجع و منابع مهم برای هر تاجری می باشد زیرا در این مکان می توان به چای مورد نظر در رنج قیمت مورد نظر با کسب سود خوب رسید. چای صادراتی درجه یک در مرکز فروش چای ایرانی همواره به صورت دست اول و تضمینی عرضه می گردد و در این مرکز می توان علاوه بر چای صادراتی ایرانی، مرغوب ترین چای ارگانیک، سنتی و خالص را در اختیار داشت. از اهداف مهم این مرکز می توان به :

  1. حمایت از تولید کننده داخلی
  2. جذب بازار های هدف بیشتر
  3. توسعه و آشنایی بیشتر با چای ایرانی
  4. عرضه انواع چای اصل و خالص
  5. پخش سریع و دسترسی بی دغدغه به چای های ایرانی
  6. ارائه قیمت های مناسب اشاره نمود.

فروش چای صادراتی درجه یک

خریداران چای برای خرید همواره به دنبال یک چای درجه یک با بهترین عطر و طعم و رنگ می باشند. فروشندگان چای نیز در صدد تامین نیازات مشتریان بوده تا بدین صورت بتوانند با کسب رضایت از مشتری آن را حفظ نمایند. صادرات چای امر مهم و حساسی است چرا که چای صادراتی انتخابی باید خوب، مرغوب و درجه یک و مهم تر از همه مورد تایید کشور مقصد قرار گیرد از این رو مرکز فروش چای صادراتی درجه یک در لاهیجان تلاش نموده تا با در نظر گرفتن نقطه هدف شما همواره مرغوب ترین چای اعلای ایرانی و مدنظر را أراده تا تجارت خوب و پرسود و بی حاشیه ای را تجربه نمایید.

 

چای صادراتی

قیمت انواع چای صادراتی

خریداران و تجار چای را دسته های مختلفی شامل می شوند زیرا با کشور های مختلفی در ارتباط بوده و نیاز ها و سلایق هر نقطه با دیگر نقاط یکسان نمی باشد در نتیجه چای های پیشنهادی و قیمت های ارائه شده قطعا متفاوت از هم خواهند بود. برای دریافت قیمت انواع چای صادراتی با توجه تغییرات موجود در بازار بر روی این چای ها لازم است تا حتما با یک مرکز و مشاورین و کارشناسان آن در ارتباط باشد. قیمت چای های صادراتی برمبنای :

  • حجم سفارشات
  • نوع چای
  • سفارش فله ای یا بسته بندی
  • نوسانات ارز در بازار
  • فصول برداشت
  • میزان دست به دست شدن و… متغییر می باشند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com