چای بهاره گیلان

چای بهاره گیلان (لاهیجان) در فروشگاه چای ایرانی

چای بهاره گیلان (لاهیجان) در فروشگاه چای ایرانی سال 99 آغاز شد. برای خرید بهترین انواع مارک و چای اصل و خالص سرگل بهاره گیلان در بازار ایران امکان سفارش عمده و جزیی فراهم می باشد. فروش عمده چای فله با قیمت های رقابتی فرصتی استثنایی برای خریداران چای با توجه به دست اول بودن ایجاد نموده است.

آیا می دانید که استان گیلان بزرگ ترین تامین کننده چای ارگانیک و طبیعی در ایران است؟ آیا چای لاهیجان را خریده و مصرف نموده اید؟ نظرتان در مورد چای اصیل ایرانی چیست؟

گیلان یکی از موقعیت های عالی با توجه به امکان پرورش چای و توسعه صنعت چایسازی را دارا می باشد. این قلب تپنده صنعت چایسازی ایرانی سال هاست که با بی مهری ها و خدشه دار شدن چای ایران مورد بی مهری های فراوانی قرار گرفت اما هم اکنون بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و در سبد خرید بسیاری از خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

چای بهاره گیلان

چیدن چای گیلان از چه زمانی آغاز شده و تا کی ادامه می یابد؟

زمان برداشت و چیدن چای گیلان با توجه به اینکه تمامی شرایط جوی و محیطی آماده باشد از نیمه دوم فصل بهار یعنی از اردیبهشت ماه آغاز می گردد و پس از آن هر 45 روز یکبار برگ های چای مجدد برداشت و تا پاییز ادامه می یابد. از میان برداشت چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه همواره چای بهار با توجه به نوبرانه بودن و داشتن رایحه بالاتر بیشتر مورد توجه قرار دارد.

انواع چای بهاره گیلان بر حسب درجه بندی از کیفیت بالا تا پایین تر

  • چای سرگل بهاره گیلان
  • چای ممتاز بهاره گیلان
  • چای قلم بهاره گیلان
  • چای شکسته بهاره گیلان
  • چای باروتی بهاره گیلان
  • چای خاکه بهاره گیلان

چای بهاره گیلان

نوشیدن چای بهاره گیلان چه فوایدی دارد؟

  • با افزایش دادن ادرار و بهبود عملکرد کلیه سموم بدن زا دفع می کند.
  • با رقیق کردن خون در رگ ها مانع لخته شدن و سکته می شود.
  • کمک به رفع خواب آلودگی مراقبت از کبد
  • کاهش کلسترول
  • کالری پایین و حفظ تناسب اندام
  • پیشگیری از پیشرفت بیماری آلزایمر
  • کاهش امکان رشد سلول های سرطانی
  • استحکام استخوان ها
  • نشاط بخش و انرژی دهنده
  • امکان افزایش قدرت سیستم ایمنی
  • افزایش قدرت تمرکز

چای بهاره گیلان

چرا همواره چای سرگل بهاره لاهیجان در گیلان مورد توجه قرار دارد؟

شهر لاهیجان در استان گیلان یکی از مهم ترین نقاط اصلی پرورش و تولید چای در این خطه و در ایران می باشد و قلب چای ایرانی و پایتخت چای ایران نام دارد. انواع چای سیاه و چای سبز لاهیجان با توجه به کیفیت بالا در میان متقاضیان زبانزد بوده و همواره در صدد خرید آن از این خطه می باشند. چای سرگل بهاره لاهیجان یکی از چای های اصیل و گرانقیمت در این شهر در کنار بهترین چای دستی تولید کشاورزان چایکارش می باشد و پیشنهاد عالی برای خریداران عمده ای و کیلویی چای در سراسر ایران می باشند.

مزیت خرید چای لاهیجان چیست؟

  1. تجربه کیفیت بالا
  2. تجربه قیمت های ارزان تر از نمونه چای های وارداتی
  3. بسیار خوش رنگ
  4. رایحه کاملا طبیعی
  5. مزه دلنشین و دوست داشتنی
  6. حمایت از صنعت چای ایرانی و چایکاران
  7. فاقد هر گونه سموم شیمیایی و مواد افزودنی و اسانس

چای بهاره گیلان

چای بهاره گیلان (لاهیجان) در فروشگاه چای ایرانی

عرضه چای تازه و تولید سال برای خریداران بسیار اهمیت دارد چرا که می دانند چای خوب و مرغوبی را با توجه به نوع ذائقه و نیاز خریداری خواهند نمود. فروشگاه چای ایرانی در شهر لاهیجان فعالیت خود را طی سال ها آغاز نموده و همواره چای سنتی و درجه یک را به بازار تزریق می نماید. اگر چه فعالیت این مجموعه در عرضه و پخش عمده چای می باشد اما با توجه تقاضای بالا جهت خرید خانگی لذا این درخواست را نیز محترم شمرده و فروش جزیی چای را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. چای بهاره گیلان (لاهیجان) در فروشگاه چای ایرانی به متقاضیان عرضه و می توان کیفیت مطلوب و بالایی را علی الخصوص در چای سرگل بهاره، چای ممتاز و چای قلم سه چای پرتقاضا شاهد بود.

چای بهاره گیلان

قیمت چای بهاره گیلان در سال 99

اگر از خریداران چای های گیلان هستید قطعا می دانید که چای های برداشت بهاره دارای رنج قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه چای ها هستند. چای ها به دست آمده در این زمان از برگ های تازه و شاداب حاصل و در نتیجه نوبر و کیفیت بالایی دارند. قیمت چای بهاره گیلان در سال 99 افزایش خواهند داشت و برای اطلاع از قیمت روز و رقابتی می توان همچنان از طریق کارشناسان واحد فروش در مجموعه فوق اقدام نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com